Az "y" generáció esete a Balaton Sounddal

Eddigi kétségeim a magyar nép nemesi vérvonalát illetően végérvényesen szertefoszlottak. A hölgyeket tekintve legalábbis... Állítólag ez itten már a "Z" generáció. Hát szerintem inkább az "Y".

Ajtony, Ábrahámffy, Dessewffy, Baradlay, Eszterházy büszke leszármazottai elárasztották képeikkel jelenlegi legkedvesebb játszóteremet, az instagramot. Vitathatatlanul kékvérű leánykáink büszkén pózoltak az elmúlt napokban a Balaton Soundon. Ennyi ipszilont rég látott a világ, az egyszer biztos! Volt itten kérem szépen Vyvcsy, Tücsy, Cathy, Lyzy, Detty, Bogy, Cynzya, Yvette, Nyky...

Margytot és Erzsyt nem láttam...

Alpáry is volt, de a szónak leginkább az "i" betűs verziójában...

A fiúk sem akartak lemaradni, láttam egy fotót, amin Fery és Zoly feszítettek büszkén és barnán. Ők a közeli Albertyrsáról érkeztek.

Bódy Sylvy is részt vett. Ez megtisztelő. Direkte emiatt szakította meg felívelő szörfös karrierjét. Állítólag odakint a hullámok tetején teljesen lelazul, és jut ideje azon elmélkedni, hogyan is cserélhetné le azt a fránya "Ó" betűt a nevében ipszilonra, hisz úgy valóban kiteljesedhetne a jónevű Vytézz Rhudabhánnyayy Bódy család nemesi titulusa!

Míg ő ezen filózik, mi itten, kutyabőr nélküli, nemtelen pórok azon elmélkedünk, vajh miként is lehet fenntartani ezt az életszínvonalat szörfölgetésből? Egy barátom, kitől nem állnak távol az ilyesféle vizes sportok, elmondta, hogy a szörfözésből simán meg lehet élni, csak arra kell nagyon vigyázni, hogy mindig legyen valami melód, amiből kicsivel több összejön, mint amennyibe a deszkázás kerül.

Sylvynek is bizonyára van egy ilyen melója. A tippelést, akarom mondani a typpelést rátok bíznám.

Na mindegy.

Szóval mai hercegnőcskéink büszke felmenői bizonyára forognának sírjukban, ha látnák, mivé is alakult át az akkori kalapos, fűzős, abroncsos szoknyás dress code, továbbá attól is megállíthatatlan szemrángást kapnának, ha megtudnák, ükunokáik már nem tartanak igényt szigorú matrónák vizslató tekintetére, miközben férfi társaikkal ismerkednek.

Bizony, bizony, a tóparti séták bimbódzó liaisonjai mára egy-két perces backstage cumizássá alakultak a VIP Pass reményében. No sebaj, a Soundnak vége, lehet "gyűjteni" a Szigetre. Két fesztivál között pedig mehet azon a nyomorgás, vajon miért nem találunk már egy rendes pasit, akiben meg lehet bízni, fészket rak nékünk, és további kékvérű hercegeket és hercegnőcskéket gyárt velünk nagy egyetértésben?

Akinek nem inge, kéretik nem magára venni!

písz... izé pysz

Kun Gergelyyyyy

8 Tovább

Firenze üzent, hogy Budapest is megértse!

Tán sehol sem magasabb az egy hektárra eső buzik száma, mint a Firenzei Fortezza da Basso erődben kialakított, Pitti Uomo kiállításon!

Az erőteljes állítás igazolásához nincs szükség másra, mint egy átlag magyar Pógár beépített kalibrációs rendszerére, mely csalhatatlan precizitással állapítja meg bárki nemi identitását külső jegyek alapján. A hazai férfitársadalom neveltetése és szocializációja alapos munkát végzett, minek eredményeképpen létrejött a fejekben egy megdönthetetlen, konzerv attitüd. Ezen szemléletet még az elmúlt húsz év információs robbanásai sem tudták megingatni, a trendek valami felfoghatatlan áramlás okán kikerülik a Kárpát medencét.


Napjainkban a világdivat egyértelműen olasz és francia bázisokon nyugszik, és köszönhetően olyan közösségi felületeknek, mint az instagram, vagy a facebook, eljut a bolygó minden szegletébe. Megfigyelhető, hogy a Pitti-n kávézgató pakisztáni divatemberke mind öltözködésében, mind gesztusrendszerében jobban hasonlít egy firenzei, párizsi, de akár new yorki, moszkvai, vagy egy stockholmi divatőrültre, mint egy iszlámábádi tuk-tuk pilótára.

Júniusban, ahogy az lenni szokott, Firenze bemutatja a következő, jelen esetben a 2017-es nyárra készült elképzeléseit. A divatházak standjain megjelennek azok a kreációk, melyekből később az üzletek beszerzői összeállítják saját butikjaik kínálatát. A tervezők alkotásai természetesen sokkal merészebbek annál, minthogy a modelleket egy az egyben át lehessen emelni az üzletek polcaira, de arra mindenképpen jók, hogy a trendeket felvillanthassák. A szándékosan "túllőtt" ruhadarabok abban is segítenek, hogy a később az áruházakba kerülő, végleges modelleket ne lássuk már annyira extrémnek.

Azt gondolom, minden magyar férfi látásmódjára pozitív hatással lenne időnként egy firenzei zarándoklat ebbe a divatszentélybe. Meggyőződésem, hogy aki itt pár órát eltölt, soha többé nem fog "lebuzizni" egy rózsaszínű, vagy lila inget, másképp tekint majd egy magasra hajtott, szűk nadrágszárra, könnyebben elfogad egy elegáns kézitáskát mindenféle hasitasi/telefontok kombó helyett, kétszer is meggondolja, hogy tabletjét beszuszakolja zakója belső zsebébe, urambocsá' eszébe jut frizurát csináltatni a fején hordott, minden elképzelést nélkülöző rőzse helyett, és tán a reneszánszát élő szakálldivatról sem Oszama bin Laden ugrik be néki...

Odáig már nem is merészkednék, hogy a 2017-es szezon vitathatatlan sztárjait, a könnyed, színes kalapokat propagálni merészeljem! Maximálisan elégedett lennék azzal, ha a hazai férfitársadalom színpalettája 3-4 új elemmel bővülne, és nem éreznének a teremtés koronái  elemi viszolygást egy-egy pávább felöltözés láttán.

písz

Kun Gergely

0 Tovább

A H&M beszállító még Illés bácsi cukiját is lepipálja

Össznépi felhördülésben vitán felül jól teljesít a magyar. Legyen szó napi politikáról, modern kori népvándorlásról, futballról, vagy a minap a gödöllői Illés bácsi cukrászdájáról, másodpercek alatt helyezkedik egy plattformra az ország. Aztán persze pár másodpercet követően akár ellentétes plattformra vált, és ugyanolyan vehemenciával tolja a "B"-t, mint kardoskodott az imént az "A" mellett.

Mondja még valaki, hogy nem tudatos vásárló a magyar! Tudva tudja, hogy rozsdalepte lábasokban, egérrágta alapanyagokból, koszos eszközökkel készül a fagyi, vagy a süti, de ő csak azért is ezt választja, mivel a nagybetűs HIVATAL elleni romantikus utóvédharcnak látja eme döntését.

Az össznépi felhördülésnél talán csak nemzeti közönyünk teljesít jobban. Mihelyt kívül esik egy esemény az átlag pógár érzékelési zónáján (értsd: orrunk hegyénél), azon nyomban elpárolog az a gesztus értékű fellángolás, ami más esetekben megmagyarázhatatlan lendülettel tör elő. Nyilvánvaló, hogy az Illés bácsi cukijának megmentéséért felszólamló fotelhuszárok jelentős hányada egy petákkal sem támogatta végül a hely fennmaradását, csupán jártatta azt a marha nagy száját, és arctalanul trollkodta tele az oldalakat a másoktól bekopizott, sablon szövegekkel...

Ne higgyük azt, hogy nincsenek eszközeink, amikor egy piaci résztvevő viselkedését etikátlannak, inkorrektnek tartjuk! Ilyenkor azonban urrá lesz rajtunk a langymeleg tespedtség, vagy éppen pénztárcánkat szeretnénk megkímélni a pár száz, vagy pár ezer forintos többlet kiadástól.
Amikor azt tapasztaljuk, hogy egy nagy, ruházati multi (de lehet ez akár a sarki butikocska) sokadjára bukik meg gyomorforgató tevékenységével, miért nem bojkottáljuk? Nyugodt szívvel fáradunk a kasszájukhoz, mert legalább ma is spóroltunk pár fillért; lehet, hogy épp egy kambodzsai kisfiú vacsoráját...
Igen, bármilyen furcsa, csak ennyiből állna a tudatos vásárlói attitüd. Ha a különböző portálokon évről évre megjelenő, tényfeltáró írások hatására sem lépünk, nem okolhatunk senki mást a helyzet fennmaradásáért, mint saját magunkat.

Ha tényleg zavar a gyermekmunka, feldühít, hogy terhes nőket elbocsátanak, a szakszervezeteket rendőri erőszakkal törik le, éhbért fizetnek, vállalhatatlan munkakörülményeket biztosítanak és nem ritka a szexuális zaklatás, tüntess távolmaradásoddal! A fillérekért folytatott ádáz küzdelem ugyanis rólad szól, kedves fogyasztó, a rendszer a te kegyeidet keresi! Amint érzékeli a felzúdulást, a H & M, vagy bármely hozzá hasonló alakulat változtatni fog a helyzeten.

Egy dolog azonban biztos, itt már nem lesz elég az üres frázisok semmitmondó puffogtatása, cselekedni kell, és áldozatot kell vállalni! Ez a mi esetünkben nem jelent mást, mint hogy meg kell barátkozni egy magasabb szinten kialakuló árral, de vásárlóként vigasztalhat bennünket a tény, hogy átgondolt, tudatos fogyasztói  döntést hoztunk.


Kun Gergely

5 Tovább

IPhone igen? Gucci még nem? Divatban a húszéveseké a világ!

Nem voltam soha az az izgulós típus a suliban. Minek is stresszeltem volna. A gimiben még megalapozott tudással mentem be az órákra - persze már akkor is csak azokra, amik érdekeltek -, de a főiskolára elfogyott a lendület, mondhatni a felkészületlen hallgató magabiztosságával érkeztem a megmérettetésekre.

Nem is értettem, mi az a gyomortájéki bizsergés, ami kétszer is elfogott az elmúlt hetekben! Kedves ismerőseimnek köszönhetően, kik tapasztalt egyetemi oktatók, lehetőséget kaptam megízlelni a szerepcserét, és katedrára állhattam.

A Kodolányin egy csipetnyivel könnyebb volt a helyzetem, mivel ott Holdampf Linda stylist kolleginával "nagy duett"-ben toltuk a fejekbe a tuttit, de a BGE-n (korábban BGF, még korábban KVIF, azelőtt Kereskedelmi Főiskola...), egykori alma materemben már one man show-t kellett prezentálnom.

Hát, mit mondjak, könnyebb volt a padban ülni...

A téma mi más is lehetne, mint az öltözködés szerepe a mindennapi kommunikációban, szűkebb értelemben az üzleti szférában, továbbá saját arculatunk tudatos építése, azaz a manapság trendi selfbranding!

Tapasztalt üzletemberek körében megrendezésre kerülő, workshop jellegű találkozókon nem egyszer veszek részt, ahol is a zömmel férfiakból álló hallgatóság tudatos kérdésekkel tereli a beszélgetést számomra egészen váratlan irányokba, ami így egy improvizatív dialógussá fejlődik. Tartottam tőle, hogy a magyar oktatási rendszer emlőjén cseperedett, poroszos neveltetésben részesült hallgatóságom ezúttal a jól bevált kussolok, mer' abból nem lehet baj taktikát alkalmazza, így biztos, ami biztos alapon készültem egy hosszabb előadásvázzal.

Nem tudtam elmondani.

Szerencsére, vagy inkább a tanárok modern felfogásának köszönhetően bátran kérdező, nyitott, szellemesen vitatkozó, érvelő közönséggel találkoztam, akik felvetéseikkel szétcincálták eredeti  koncepciómat, így az előadások a hallgatóságot valóban érdeklő témák felé kanyarodtak. Mivel az anyagot lehetetlen egyetlen blogba belesűríteni, önkényesen kiemelném a számomra izgalmas részleteket.

Egymástól függetlenül mindkét társaságban felvetődött az öltözködés anyagi terheinek kérdése, ami rendkívül meglepett. Mint utóbb kiderült, hogy az egyik vendéglátóm szóhasználatával éljek, AA+-os anyagi potenciálú családok gyermekei töltik ki a hallgatóságot, így furcsa volt a pénz beemelése a társalgásba. Amellett, hogy ez egy rendkívül érzékeny téma, hiszen mások zsebével nem szeretek játszadozni, abban villámgyorsan megállapodtuk a csoportokkal - néhány informatív árat közölve -, hogy nem is annyira anyagiak azok a megfontolások. Az azonban nyilvánvalóvá lett előttem, hogy egyfelől nincsenek tisztában az árakkal, nem követik ezeket a termékeket, periférikusak a számukra, ebből adódóan fetisizálják annak költségeit. Másfelől miért is lennének vele tisztában, hiszen nem így öltözködnek, szubkulturális közegükben nem mérvadó a formális viselet, nem ez az a terület, amivel önmagukat meghatározzák, illetve kitűnni akarnának. Kifejtem. Rövid közvéleménykutatás során pillanatokon belül kiderült, hogy mindenkinek lapul valamilyen okos kütyü a zsebében, melyet nem csupán megvásárolni, de hónapról hónapra fenntartani is jelentősebb összeg, mint manapság ruházkodni. Ezen a ponton az is nyilvánvalóvá vált, hogy önmeghatározásuk markáns része a márkaválasztás. Az iPhone-osok kinevették a Samsung tulajdonosokat, és viszont... Tovább megyek, elképzelhetetlen számukra, hogy kihagyjanak egy-egy ikonikus nyári fesztivált, hiszen az onnan posztolt selfiek, a felöltözéseik, a "kikkel veszünk részt", valamint nem utolsó sorban, hogy melyik ez az esemény, segít tűpontosan behatárolni magukat és egymást, erősítheti, vagy épp gyengítheti a klubhoz tartozás érzést. Összefoglalva: a formális ruházkodás - kevés kivételtől eltekintve, akik jellemzően már dolgoznak az iskolapad mellett - nem része az életüknek, nem követnek e tekintetben ikonikusnak tartott alakokat, nincsenek kedvelt márkáik, az adott trendekkel sincsenek tisztában.

Bíztató a mai 35-55 éves korosztályhoz képest, akikkel manapság dolgozom, hogy a mostani 20 évesek már egyértelműen egy brandvezérelt generáció. Igen, lehet felszisszenni, de ez igenis jó! Tudom, hogy a márkák agyatlan követése nevetséges szituációkat eredményezhet a társadalomban, de ha onnan közelítünk a megállapításhoz, hogy ezen lányok és fiúk már önmagukat is brandként használva, tudatosan építgetik a magukról a külvilág számára kommunikálni kívánt üzeneteket, akkor örülnünk kell! 

Nem gond, hogy most még nincsenek tisztában azzal, mikor, mit kellene felvenniük, és hogy egy sötétkék öltönyhöz, illetve kosztümhöz milyen kiegészítőket kellene társítani. A lényeg, hogy bennük van a tudatos igény arra, hogy majdan megfeleljenek a státuszuk, társadalmi pozíciójuk, közegük és az adott szituáció elvárásainak.

Kedves Barbara és Judit, köszönöm a lehetőséget, remekül éreztem magam a katedrán, mennék újra bármikor!

Kun Gergely

0 Tovább

Vivát, Bochkor Gábor, avagy ne szóljá' be a slimeknek!!!

A Bochkor Gábor akkora nagy tahó, hogy már hallgatni se érdemes! Éppen ezért nyilván mindenki hallgatja, továbbá jelentős azoknak is a tábora, kiknek a bunkó jelző osztogatásához még csak tájékozódniuk sem kell, elég, ha napi véleményvezérük ezt mondta, és ők már rohannak is egy frenetikus együtt kántálásra.

Aztán nem elég, hogy hallhatóan bunkó ez a paraszt, de tegnap még vizuálisan is egy tapír volt! Sokan látták a Hajdú Peti műsorában, amit egyébként senki sem néz, de nem is kell, hiszen elég, ha a hőn szeretett véleményvezér kolompol, s már lehet is szaladni a közös szólamokat bégetni. Amúgy ez az egész szóra sem érdemes, hisz tudtuk jól, a fű zöld, az ég kék, a Bochkor meg egy bunkó! Tudták még azok is, akik sohasem hallották/látták (lásd fentebb: véleményvezér, kolomp, birkák, stb...).

Véletlenül - éééééérted... vÉÉÉÉÉÉ-let-le-nül - nézte a műsort az általam nagyra becsült Szentesi Évi is. Ez klassz, mer' akkor már ketten néztük vasárnap, hisz a többiek utálják ezt a dagadt (!!!) hólyagot (értsd: Hajdú Peti), a Merkel Juci meg nézte volna, de épp Jamesbondozott.

Évinek a véleményével többnyire magam is egyet szoktam érteni, de ezúttal vitába kellett szálljak! Íme a cikk: http://wmn.hu/2016/04/25/szentesi-eva-bochkor-gabor-szintet-lepett/

Bochkor történetesen akkora bunkó volt (nade ez kinek lehet új???!!!), hogy naponta jelentkező reggeli műsorában - ez a piszok - nem átallotta idézni (!!!) Pierce Brosnant. Az ex titkos ügynök felesége jelentősen messze jár az ideálisnak mondható versenysúlyától, amit a szerető férj egy posztban a nyilvánosság elé is tárt azzal a kísérő szöveggel, hogy ő még így is szereti drága aráját. Korrekt. 

Mit tesz erre ez az állat???!!! Elkezdi fikázni mindazokat, férfiakat, nőket egyaránt, akik belelangyosodva egy párkapcsolatba, a megismerkedéskori sziluettjüket keményen áttörve kisgömböccé válnak. Na, a műsorvezető minden volt innentől kezdve...

Hát szerintem meg teljesen jól látod ezt, kedves Bochkor Gábor, konkrétan és szimbolikusan is!

Az, hogy egy adott párkapcsolatban hol húzódik meg a képzeletbeli határ egymás tisztelete kapcsán, erősen egyénfüggő, de hogy mindenki fenntarthatja magának a jogot ennek meghatározására, továbbá véleménye hangoztatására, az egészen biztos. Más kérdés, hogy extrém elképzelésekkel megáldott nőkkel és férfiakkal nem muszáj együtt élnünk, sőt, még ellenvéleményünk is lehet. 
Párjaink az évek során egészen izgalmas változásokon mehetnek keresztül. A józanéletű inni kezd, a figyelmes szerető elhanyagol, a tisztelettudó egy paraszttá válik, a kedves örjöng olykor-olykor, az igényesből egy csámcsogó fingópárna születik, és a karcsú felrántja a sertésjelmezt... 

Meggyőződésem - és ezt mindenütt hangoztatom -, hogy az egymás iránti tisztelet abban is testet ölthet, ha nem öltünk új testet.

A hízás egy különösen neuralgikus pont a nők életében, de hozzáteszem, hogy az enyémben is. Míg a gömbölyödésnek indult hölgyek jelentős része a legkülönfélébb ideológiákat gyártja túlsúlyának okául, addig nekünk - tágabb értelmezésben az olasz slim fit hitvallásnak - szitkozódó véleményeket kell eltűrnünk arra vonatkozóan, hogy hány kiló felett is férfi a férfi!

Bizony mondom néktek, hogy negyven körül már komoly meló van abban is, ha az ember többé-kevésbé őrizni akarja a sziluettjét, és azt is hozzá teszem, hogy a cukrászdában panaszkodó hölgycsapatok még sosem távoztak kisebb súllyal, mint ahogyan érkeztek.

Tudom, tudom, a feszültség, vagy éppen a túlzott nyugalom, a gyerekek, vagy a kölkök hiánya, a kapcsolatban élés, vagy éppen a szinglilét, ki-ki mással magyarázza a felugró plusszokat. Olyat persze ritkán hallok, hogy "egy lustaság lettem, és inkább a fotelből osztom az észt, ahelyett, hogy lemenjek a terembe, vagy akárcsak kocogjak egy órácskát a tömb körül".

Sietve leszögeznék valamit. Kutya kötelességnek tartom kiállni a párunkért abban az esetben, ha betegség, baleset, vagy bármilyen egyéb szerencsétlenség folytán nem lehet abban a helyzetben, hogy változtatni tudjon. Nem ismerem Bochkort, de biztosra veszem, hogy erről ő is így vélekedik, úgyhogy rákkal, meg levett mellekkel revolverezni meglehetősen visszatetsző. Ugyanígy nettó feltételezés, és szánalmas ostobaság arról elmélkedni, hogy a rádiós micsoda oltári parasztságokat vághat a felesége, Várkonyi Andi fejéhez, amikor reggel nem hollywoodi sminkben mászik le az emeletről! Ott vagytok minden ébredésükkor? Ugye nem...

Igen, egyszerűbb bunkózni azt, aki elénk tart egy őszinte, de fájó tükröt, mintsem erőt venni magunkon, Bochi (vagy Bocsi?) pedig kellőképpen profi, hogy gond nélkül bevállalja ezeket a csatákat a hallgatottság, vagy a nézettség miatt.

Béke


Kun Gergely

29 Tovább

Gardrób

blogavatar

Felnőtt tartalom, csak igényes és érett férfiaknak! Mindent megtudsz arról, hogy mit tehetsz azért, hogy a nők felfigyeljenek rád, az üzletfeleid elismerjenek, és követendő példának tartsanak, de legfőképpen, hogy te magad rátalálj saját stílusodra.

A Loft Outlet divatszakértőjének Instagram oldala - gerrri74

Instagram

Kövesd a Loft Outletet a Facebook-on

HTML

Címkefelhő

loft outlet (23),ferfi divat (20),öltöny (13),férfi öltöny (9),Loft (9),zako (5),divat (4),mesterházy attila (4),nyakkendő (3),Giorgio Armani (3),Kiszel Tunde (3),Sebestyan Balazs (3),Orbán Viktor (3),férfi ing (3),Roberto Cavalli (3),hamisítás (3),Hermes (2),Louis Vuitton (2),trendszetter (2),Brad Pitt (2),Pinter Attila (2),Benedek Tibor (2),gucci (2),menyasszony (2),Schiffer András (2),Rodeo Drive (2),berki krisztián (2),Los Angeles (2),Instagram (2),Herczeg Zoltan (2),szalagavató (2),slim fit (2),Róma (2),gatsby (2),Vona Gábor (2),férfi cipő (2),Lagzi Lajcsi (2),Friderikusz Sándor (2),smoking (2),stohl andrás (2),magyar futballvalogatott (2),Fodor Gabor (2),esküvő (2),casual (2),messi (2),Schobert Norbert (2),Rubint Réka (2),slim féfri divat (2),Andy Vajna (2),palácsik timea (2),mszp (2),Gyurcsány Ferenc (2),hosszú ujjú ing (1),Eurovíziós dalfesztivál (1),Conchita Wurst (1),Kelemen Anna (1),Rövid ujjú ing (1),Robbie Williams (1),Budapest Sportaréna (1),Thomas Neuwirth (1),tom ford (1),kommunikáció (1),balázs (1),4n4ln (1),trendsetter (1),Beverley Hills (1),Magyar Labdarugo-szovetseg (1),Vajna Tímea (1),Sebestyén Balázs (1),californication (1),Balaton (1),magyar labdarugo valogatott (1),donatella versace (1),Ata (1),V Zolika (1),Budapest Taxi (1),Bango Margit (1),Medveczky Ilona (1),kuki (1),sípálya (1),jagermeister (1),yeti (1),hütte (1),Unicum (1),kiszel tünde (1),Gundel Takacs Gabor (1),Dolhai Attila (1),Pokorny Lia (1),Zámbó Árpád (1),Demokratikus Koalíció (1),Orbán Vikor (1),horvath csaba (1),Deutsch Tamás (1),raszta frizura (1),Bagi-Nacsa (1),Budai Gyula (1),Szecsődi Ráró (1),Szecsődi Károly (1),nünüke (1),pompás nünüke (1),LMP (1),Zsidro Tamas (1),újságírók (1),Gerbeaud-haz (1),meglepetés party (1),szülinap (1),Kun Gergely (1),Vona (1),sajtótájékoztató (1),Gerbeaud (1),red neck (1),Gyurcsán Ferenc (1),kőbányai kínai piac (1),mellény (1),sál (1),átmeneti öltözködés (1),Galeries Lafayette (1),győzike (1),Bál (1),Tallai Andras (1),puskás ferenc (1),Story Gala (1),Harrods (1),GUM (1),Jason_yeats (1),Thomasopdebeeck (1),Alexander.kraft (1),Toth Vera (1),madonna (1),il Bacio di Stile (1),Hex tie (1),Hexenschuß (1),mezőkövesd (1),férfi nadrág (1),Összezárva Friderikusszal (1),Berki (1),Született feleségek (1),férfi karkötő (1),loftoutlet (1),useunused (1),formaruha (1),olimpia (1),Scherer Péter (1),Stohl András (1),sportöltözék (1),citytrail (1),futás (1),Noszály Sándor (1),lopás (1),szomszédok (1),szulejmán (1),Válótársak (1),Keymanstyle (1),Valentino (1),Dandy (1),kockás öltöny (1),Gáspár Győző (1),Emir Kusturica (1),Falus Ferenc (1),Főpolgármesteri Hivatal (1),Schobert Norbi (1),ice bucket (1),önkormányzati választás (1),Hajdú Péter (1),Zimányi Linda (1),focistafeleségek (1),Robben (1),Dress for less (1),tippmix (1),FIFA (1),Puzser Robert (1),selfie (1),futball vilagbajnoksag (1),Norbi Update (1),norbi (1),double monk (1),férfi kiegészítők (1),Ausztrália (1),Andre Goodfriend (1),habony árpád (1),dolce & gabbana (1),Zuckenberg (1),Szalay-Bobrovinczky Kristóf (1),női egyenjogúság (1),Karl Stefanovic (1),John Deere (1),Andre Agassi (1),tőzsde (1),Private banking (1),elegans (1),The Today Show (1),Dardai Pal (1),üzleti dress code (1),Marshalls (1),ruházat (1),Radics Gigi (1),COMET-dijkioszto (1),Comet Gála (1),VIVA COMET-dij (1),Farkashazy Tivadar (1),Vágó István (1),Juszt László (1),Gálvölgyi János (1),Szabó Zsófi (1),Comet Cloth Comedy (1),Csobot Adél (1),esküvői ruha (1),Vőlegény (1),Kállay Saunders András (1),vv béci (1),Loft Out (1),gigi (1),Osvárt Andrea (1),Pampalini (1),Bajnai Gordon (1),Kilián-laktanya (1),Csányi Sándor (1),Balotelli (1),Női és Gyermekruha Nagykereskedelmi Vállalat… (1),ballonkabát (1),megcsalás (1),divat világa (1),outlet (1),Dzsudzsak Balazs (1),világbajnokság (1),Nino Cerutti (1),Szárszói találkozó (1),Szárszó (1),Pep Guardiola (1),guardiola (1),férfi vízilabda-válogatott (1),Barcelona (1),vőlegény ruhája (1),esküvői öltöny (1),pénzmogul (1),üzleti tárgyalás (1),Ferrari (1),zakó (1),trend (1),ing (1),learazas (1),sale (1),szabó (1),Savile Row (1),ford (1),bmw (1),Audi (1),porsche (1),Lionel Messi (1),méret (1),Aranylabda (1),öltözék (1),nadrág (1),fat boys slim (1),Rogán Antal (1),lanvin (1),Fendi (1),Horn Gyula (1),Barack Obama USA elnök (1),menyasszonyi ruha (1),politikusok (1),Louis Vuitton hátizsák (1),Ferragamo (1),metroszexualis (1),Firenze (1),Nápoly (1),Milano (1),Zsolnay Porcelanmanufaktura Zrt. (1),Michelin csillag (1),meleg (1),buzi (1),Vidámpark (1),nyakkendo (1),pataky attila (1),Fásy Ádám (1),Bunyós Pityu (1),Postás Józsi (1),Balazs Pali (1),cakó kinga (1),Sugarbird ruhakollekcio (1),DJ Ötzi (1),Csóré Béla (1),rtl klub (1),Pitt Immagine Uomo (1),Istenes Bence (1),Eder Krisztian (1),VV6 (1),zombi (1),szex (1),ejszakai elet (1),Budapest (1),teli olimpia (1),Szocsi (1),Etyek (1),Liptai Claudia (1),Hajos Andras (1),Árpás László (1),Rokusfalvy Pal (1),Joshi Bharat (1),Fekete Laci (1),nagy duett (1),győr (1),médiabál (1),Szocsi olimpia 2014 (1),Szocsi 2014 (1),ruha (1),h&m (1),Giorgo (1),Ómolnár Miklós (1),Ralph Lauren (1),Alföldi Róbert (1),Caramel (1),rendőrség (1),kannás bor (1),Vácszentlászló (1),Zacher Gabor (1),Dobó Kata (1),tél (1),MÁV-Aszód (1),aszód (1),wellness-hetvege (1),wellness szallodak (1),dresscode (1),mély dekoltázs (1),Kaposvari Egyetem (1),öltözködési tanácsadó (1),öltönyök (1),középosztály (1),gazdagság (1),Steve Siebold (1),siruha (1),sibakancs (1),Tilla (1),Vadon Jani (1),wunderschön (1),Kulka János (1),fasfhionfave (1),Wolfie (1),Carbonfools (1),fehér balázs (1),Leonardo DiCaprio (1),George Clooney (1),teczar szilard (1),szőke nő (1),billiárd (1),éjszaka (1),buli (1),Berki Krisztian labdarugo (1),ingyen buli (1),magna cum laude (1)

Tőlünk kérj öltözködési tanácsot!