Férfi vagy metroszexuális?

Van, aki azt mondja, ők valójában melegek. Szerintem nyilvánvaló, hogy szinte minden, amit tesznek továbbra is a gyengébbik nem meghódítását szolgálja, csak a kritikusok számára nem szimpatikus módon...

Szerző: Kun Gergely

Darwin Karcsi bácsi meghalt, az evolúciós mesének vége! Azazhogy már miért is lenne vége?! Csak azért mert az öreg elment, vannak még jó páran, akik felveszik a fonalat. Hogy mást ne mondjak az agyturkászok példának okáért. Bizony bizony.

Ahogy a jó öreg Darwin kitette a pontot, Freud bácsi már hegyezte is a ceruzáját, hogy újabb fejezetét nyissa meg a soha véget nem érő történetnek. Kezdetben volt a homo sapiens, annak is férfi egyedei, kiknek rövidke életét teljesen kitöltötte a mammutok hajkurászása, kardfogú előli menekülés, hideg/meleg elenni védekezés, törzsbéli nőstény egyedek levadászása. Ezt követte pár érdektelen korszak, őseink felépítettek némi piramist, várat és katedrálisokat szerte a világban, meghódítottak és meghódíttattak, elpusztult pár milliárd Földlakó, mindezekért bosszút állt pár milliárd Földlakó, ennyi.

Telt múlt az idő, a férfi pógárok nagyjából elérték a fizikai adottságaik szabta korlátokat, mindamellett egyre több szabad idejük lett a törzsbéli, valamint azonkívüli nőstény egyedek levadászására, ezért felhagytak a pár ezer éve már jól bevált módszerekkel, nevezetesen hím vetélytársaik fizikai megsemmisítésével, jobb esetben melldöngetéssel történő megfutamításukkal, szélsőséges esetben asszonyrablással. Tisztelet a maroknyi kivételnek, akik továbbra is eme ősi módszerek mentén próbálnak ismerkedni, a többség egyre cizelláltabb módját választja a párválasztásnak.

Éééééés itt lépne be a képbe a fentebb említett Siegmund bá’. Férfitársaink egyedfejlődésének egy új, nem mindenki számára szimpatikus fejezetét testesíti meg a metrosexuális alfahím. Hogy elterjedése mennyire lesz uralkodó, az még nem látható, mindenesetre a 20. században elkezdődött folyamat töretlenül halad az új évezredben is, tehát a jelenség nem tekinthető egyelőre kérészéletű, evolúciós zsákutcának.

Sokak szerint nincs ez így jól, nekem pedig szokás szerint más a véleményem. Vegyük is sorjában az érveket és ellenérveimet!

Van, aki azt mondja, ők valójában melegek. Szerintem nyilvánvaló, hogy szinte minden, amit tesznek továbbra is a gyengébbik nem meghódítását szolgálja, csak a kritikusok számára nem szimpatikus módon:

Te azt mondod: ezek lakkozzák a körmüket!!! Én azt mondom: ismerik a manikűrt!!!

Te azt mondod: szedetik a testszőrüket!!! Én azt mondom: extrán adnak a higiéniára!!!

Te azt mondod: buzisan öltöznek!!! Én azt mondom: nagyobb karakterkészlettel rendelkeznek a ruha nyelvén!!!

Te azt mondod: furcsa a hajuk!!! Én azt mondom: fodrászuk az ollót is ismeri, nem csak a nullás gépet!!!

Te azt mondod: ezek nem esznek egy jót!!! Én azt mondom: mértékkel esznek!!!

Nyilvánvaló, hogy egy, a korszakunkkal szoros összefüggésben álló jelenségről van szó. Legyél sportos, energikus, ápolt, plakátmacsó, maradj fiatal(os), sugározd, hogy győztes vagy! Ezt várja el az új nemzedék, a metrosexuális férfi csak egy válasz. Nem kell megérteni, nem kell megszeretni, nem kell azonosulni, de hiszem, hogy el kell fogadni! Nézz a dolgok mögé higgadtan, hátha valamit Te is át tudsz venni macsóságod csorbulása nélkül!

Ha úgy érzed, vagy annyira igényes, hogy kipróbálj személyes, ingyenes divattanácsadást írj a kirkft@gmail.com - e-mailcímre.

4 Tovább

Ne má' hogy buzi legyek...

Mindig is utáltam az egyszerű válaszokat. Mert valahogy túl egyszerűek voltak. Már kis kölyökként is rühelltem, főleg azt a fajtát, ami legtöbbször az alien/predator/kriptonáci hibrid típusú felnőttek szájából hangzott el azt követően, hogy valamelyikünk egy szabály miértje felől érdeklődött:

„azért, mert csak, b…meg, mer’ én azt(at?) mondtam… és kééész!!! értveeee??!!!”

Szerző: Kun Gergely

Szóval gyűlöltem már akkor is, hiszen a legegyszerűbb dolog sem volt annyira fekete és fehér körülöttem, hogy beérhettem volna ennyivel. Csodálkozni persze nem csodálkozom. Egy olyan országban, ahol a megkérdezettek 90%-a gyűlöli a pirézeket, de még a visszafogottabb válaszadók sem szeretnék őket a szomszédságukban tudni, hát ott ez egyáltalán nem meglepő.

Férfiruha fronton is van egy ilyen, minden helyzetre ráhúzható magyarázatpanel! Szinte nem múlhat el nap anélkül, hogy ezt ne hallanánk. Gyakorlat teszi a mestert, így én már szinte 100%-os biztossággal megérzem a vevőben a benne szunnyadó konzervatív őskövületet, ami hogy, hogy nem, mindig a rózsaszín ing kapcsán tör felszínre:

„Jaaaaaj, ezt neeeeeeem!!!!!” Ekkor persze belőlem is előbújik az ördög, és beleállok a szituba. Nem hagyom meg számára azt a menekülési utat sem, hogy kimondom helyette, amit gondol:

„De miért is nem?”

Ki a buzi? Buzi!

„Háááát…. meerr … na tudod te úgyis, hogy azt az ilyenek hordják csak… na tudod….”

„Nem tudom. Kik hordják? Nekem is van ebből, és imádom.”

A vevő egy kissé elbizonytalanodik, de végül csak kiböki:

„Hát tudod, a buzik.” Na ott van, frankó, kimondta, bravo.  Tehát én, a kizárólag nők  iránt érdeklődő, két gyerekes apuka ezt már ne is hordjam, ugye? Mert a szabály az szabály! Nehogy én miattam jól felboruljon a tér/idő kontinuum Magyarországon, oszt majd még a hóban rekedt sokaságért is engem tegyenek felelőssé.

Hát ide figyelj, macsókám! Tégy egy próbát most, amikor senki sem lát!

Itt a buzi nagy alkalom, hogy a haverok beszólásaitól mentesen bújj bele egy ilyen homoerotikus darabba (jujjj)!

Loft Outlet

Felveszi…méregeti…láthatóan tetszik neki a pasas, aki a tükörből visszanéz, de persze nem engedhet a csábításnak: mert a szabály az szabály!!! Én pedig savazom keményen: most már értem, miért ódzkodtál az imént (elsápad, kétségbeesetten néz). Megzavart a ruha, túl sok ez neked. Az egész járásod, a mozgásod is más lett…. a gesztusaid…. nem iszunk meg valamit? (végre felröhög) Igazad lehet, tényleg  van ebben a buzi dologban  valami, vedd is le gyorsan, és hadd jöjjön a szokásos kék ing, szigorúan sál nélkül persze! Enged a jég.

Na add csak ide azt a zakót, érzem,  azzal jó lesz. Igen, azt, köszi. Hmmmmmmmm ez ffffassszzaaaaaa… ebben a teraszon freccsezni a haverokkal!!! Mi? Beszól??? Nekem??? Ki merne beszólni, teeeee!!!???? Hát ütöm is minnyá agyon a kis buzzzzit!

Loft Outlet

Brad Pitt

14 Tovább

Rohadó, bűzös hús a michelin csillagos étteremben

Keringett anno egy olasz mondás. Persze nem kőbe vésetten, csak úgy szabadon, mindenki által tovább és tovább csiszolgatva, de a lényege ez volt: „Ha látsz egy tetőtől talpig hibátlanul felöltözött férfit, akkor az olasz, ha látsz egy majdnem ugyanilyet, de a cipője ocsmány, akkor az tutti, hogy egy német!”

szerző: Kun Gergely

Mielőtt bárki megrohanna kioktatni, hogy népek barátsága, meg egyenlőség, meg testvériség, és rajtam köszörülné épp csak előbújt tejfogát minden kis liberopíszí, hadd emeljem tovább a vérnyomásukat. A mondás mára azon a változáson ment keresztül, hogy a német szó helyét átvette a magyar…

Na gyerünk, most aztán lehet ólmot küldeni a fülembe, megvakíttatni, felnégyeltetni, vagy… lehet egy pillantást vetni kinek kinek a maga kis lábbelijére! Le merném fogadni, hogy a mondás nagy százalékban ül, de természetesen maximális tisztelet a maroknyi kivételnek. 

A férfi divat világában eltöltött jó pár évem során módomban állt megfigyelni, hogyan változik pozitívan  az egyes ruhadarabok hazai megítélése. Korábban az ing is hasonló mostoha szerepre volt kárhoztatva mondván: az úgysem látszik, és mekkora tévedés volt az is. Ahogy azonban mára szerencsére benyomult a mindennapokban öltönyt viselő urak fejébe a kék és a fehér színű ing mellé a lila, a fekete, a szürke, a rózsaszín és még sok sok társuk, annyira nem sikerül a jól megérdemelt pozíciót elfoglalnia a cipőnek.

Elképesztő, hogy mennyire szeretnénk „megúszni” a cipőt, de ugyanakkor a minden helyzetre való alkalmasságot is elvárjuk tőlük!!! Még az egyébként öltönyre/ingre/zakóra relatíve sok pénzt áldozni kész emberek is nem egyszer valami Bangladesben összetákolt, varrás helyett igénytelenül ragasztgatott, gumitalpú műbőr szarban róják az utat, cipőnek nevezett lábfej borításokban, amelyek párjukat uszkve 12.990-ért ritkítják.

Egy pár példa a csúnyára:

                  

Megmondom őszintén, hogy ha már lúd, legyen kövér: inkább el tudok fogadni egy teljes életnagyságában kifogástalanul igénytelen palit, aki minden egyes részletre odafigyelve, csípőből hozza a csövest, mint egy egyébként jó megjelenésűt, de okádék cipővel.

Olyan ez számomra, mintha a michelin csillagos étteremben az abrosz alatt ott figyelgetne szép csendesen egy csodaszép, zöldpenész takaróba burkolózott, romlott hús szeletke….

Ugye, hogy elmegy az ember kedve az egésztől???

A dolog egyébként a cipővel (de ide sorolhatnám a többi kiegészítőt is) éppen fordítva működik. Ha látok egy embert, aki első ránézésre kissé furcsa öltönyben mozog, de a cipője makulátlan, rögtön elkezdek azon filózni, hogy vajon nem ítélkeztem-e  túl elhamarkodottan a ruhák felett?

Fentebb említettem már egy fél mondattal a cipővel szemben támasztott túlzott elvárásokat. Meg kéne végre érteni, hogy egy kézzel varrott, bőr talpú, kézi festésű cipő nem alkalmas a frissen lesózott, havas latyakban való gázolásra. Igen, ebben az esetben mi vagyunk a cipőért, és nem a cipő értünk!!! Nehéz ez? Okay.

És amit én cipőnek nevezek:

  

Akkor nyugodtan tesztelje otthon a Zsolnay hagyatékot a 2 éves csemete, és tanulja meg bátran azon, hogyan is működik a Föld nevű bolygón a gravitáció. Jaaaaaa, hogy azt már nem??? Neki valamiért műanyag bébi tálkát nyomunk a mancsába???!!! De tényleg miért is?

Ja, és még egy nagyon fontos tanács:

legyen otthon legalább egy egész alakos tükör, hisz ne feledd, az utcán nem csak deréktól felfelé látszol!!!

4 Tovább

A testszobrászathoz test is kell - avagy a fat boy slim trükkje

Mielőtt bárki azt hinné, hogy ezzel a poszttal szeretnék keményen beszólni a túlsúlyosoknak, azoknak már előre jelzem, fék behúzva, semmi bajom senkivel! Písz. Béke van és heppiség. Persze megsértődni – éppenséggel - nekem lenne okom...

Szerző: Kun Gergely

Életkép következzen egy napomból. Csengetnek. Battyogok. Kinyitom. A Loft ajtóban középkorú úr áll. Álom sziluett. Abszolút ideális, már ha a PÓGÁR minimális jelmezzel kívánja az óvodai csoportban a Mikulást alakítani. Nem túl magas, és bizony mondom néktek, alig-alig nyomhat többet húsz kilóval a mázsánál…

- Jó napot!

- Miben segíthetek?

- Öltöny kéne.

- Akkor végeztünk is. – ezt persze csak gondolom magamban - nyilván, hisz volt nékem gyermekszobám – anno...

A feladat a slim kollekciómból megoldhatatlan, de azért persze nekiveselkedünk. Szép lassan túl is vagyunk a negyedik, ötödik darab garnitúrán, és a helyzet továbbra is reménytelen.

- Rendes emberre nincs is itt öltöny?! – förmed rám a kedves vevő.

Pontosan tudom, hogyan kell bánni egy emberrel, továbbá  hogy a túlsúlynak számtalan oka lehet, és nálam tényleg a legalapvetőbb szabály, hogy az elégedett vevőnél nincs fontosabb, de mivel ez a kérdés nem egyedi és sajnos egy jól leírható túlsúlyos típushoz kötődik, ezért nehezen mosolygok őszintén és önfeledten.

Miközben az úr éppen a hetvenedik szóló zakóba igyekszik beletuszkolni magát, amiket én több ezer kilométert utazva Milánóban, Firenzében, Nápolyban, Rómában válogattam össze, picit felmegy bennem a pumpa. Eleve mi az, hogy rendes? Mi alapján mondja ő, hogy rendes? Akkor mi vagyok én? A 176 centimmel és a szaros 78 kilómmal mi az istenverése lennék?! UFO???? De tényleg, azért, mert én nem tolom magamba intravénásan a velős pacalt, és nem csusszan  le napi két-három karéj Eszterházy kocka, és nem szisszen a sör, amint hazaértem, és a félidő közepéig nem fogy el az XXL-es csipsz, akkor én nem vagyok rendes ember?  Viszont azt persze elvárja tőlem a Kedves Rendes Vendég, hogy én meg kettő perc alatt, ripsz-ropsz Brad Pittet építsek a habtestéből?!

És legföképpen! Nem én kajáztam be azt a szolgent, hogy „100 kiló alatt márpediglen nincsen férfi!”

És azt kérem Tőled Kedves Olvasó, hogy értsd meg, én nem vagyok egy divatfasiszta, de amit én szeretek és árulok, és hiszek benne: az a slim férfidivat. Én úgy látom, a slim férfidivat szinte már művészet, valóban testszobrászat. Nem eltakar, hanem kiemel, alakít  - persze, ha van mit. Ép azért akad meg a slimbe öltözött úron mindenkinek a szeme. Mert nem konfekció, nem tucat! És ezért, ha nem is nagyon sokat, de mégiscsak tenni kell valamit a Kedves Ügyfélnek is.

Hogy jobban megértsük a magát „rendes” embernek, így a többieket semmibevevő vásárlóval a problémámat, máshonnan hozok példát, mert ez jobban illik ahhoz, amiről én beszélek.

Amikor éppen új sílécet kívánunk vásárolni, és a korrekt, profi eladó kérdésekkel bombáz minket sítudásunkat, technikánkat, síelési szokásainkat firtatva, majd összegzésképpen NEM (!!!) javasolja a legprofibb lécet, többnyire nem sértődünk meg, hanem megköszönjük a segítségét, hálásak vagyunk, hogy nem vertük magunkat felesleges költségekbe.

Meg kell érteni, el kell fogadni, hogy az elegáns olasz ruházat olyasvalakiknek készül, akik harmóniában élnek magukkal, és ez az állapot tükröződik külső megjelenésükben is, igényük van rá, hogy látszódjék a belső harmóniájuk. Kérem, senki se próbálja a szavaimba belemagyarázni, hogy na tessék, itt egy újabb rajongója a bulémiás manöken csajoknak, illetve a lányarcú ladyboyoknak, erről szó sincs!

A jó ruha - és ezt olaszok pontosan tudják - optikai tuning. Ha jól használjuk, meg lehet spórolni pár edzést, vagy akár némi kulináris bűnözésre is lehetőség nyílik alkalomadtán. Senki ne gondolja, hogy azok az emberek amott a csillogó magazinok borítóján aszkéta módon szenvedik végig az életüket. 

Biztos mindenki látott már kárörvendő lesi fotókat az ismert sztárokról, amint a strandon picit löttyettebb hassal, nagyobb fenékkel mutatkoznak, rá egy hétre pedig ragyognak a ruhakölteményekben a kifutón. Nincs trükk, nincs fotoshop, csak azzal segítik a stylistok munkáját, hogy a testüket nem rongálják szisztematikusan.

Higgyétek el, mértékletesen beleférnek az élvezetek, és hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem veszek észre férfitársaimon komoly pozitív változást az évek során. Tucatszám akad olyan ügyfél, aki két számmal kisebb ruhákat hord ma, mint megismerkedésünk idején, és nem csupán amiatt, mert hagyta magát megfertőzni az olasz slim érzéssel, hanem belátták:

könnyebb az élet könnyebben!

0 Tovább

Bolond lyukból bolond Sale fúj

Így január végén aktuális a téma, hiszen az ember kezdi azt hinni, hogy a városban minden kiskereskedelmi egységet felvásárolt valami bazi nagy fúzió keretében a SALE nevezetű áruházlánc. Mást se lehet látni ilyenkor (persze itthon máskor sem), mint DISCOUNT, FINAL SALE, KIÁRUSÍTÁS, RAKTÁR KISÖPRÉS, nívósabb helyeken Loft Robbery, nyilván….

szerző: Kun Gergely

Az intergalaktikus népbutításra és azok trendi sablon szövegeire oly fogékony magyar néplélek ekkor érzi csak valóban elemében magát. Az megvan ugye, hogy a nagyi hazatér a „kínaiból” valami felismerhetetlen szarral, amit ő zokninak/trikónak/pólónak (nem kívánt rész törlendő) nevez. A kérdésre, mely szerint „na ezt mi a francnak vetted meg, mama?!” az adekvát választ az:

„Csak ötszáz forint volt, nem lehetett ott hagyni!”

És kuss van kispofám…. roló le…. függöny…. nincs tovább, erre nem lehet érveket felsorakoztatni, vagy hogy Virág elvtársat idézzem: „efelett kár volna vitát nyitni.”

Az indusztriális néphülyítésnek van azonban egy komoly ellensége, de akkor mindjárt kettő is: a matematika és a tények. Divattal, vizuális hatással, benyomáskeltéssel foglalkozó emberként nyilván nem tudom hangsúlyozni egy kirakat kommunikációs erejét. Tudom nagyon jól, hogy a változatlan árukészlet átvariálva, babára kihelyezve, más fényviszonyok közé ültetve még a szinte naponta besétáló törzsvevőre is az újdonság erejével hat. Élünk is ezekkel az eszközökkel mi magunk is. Nade,  hogy ne tudjon valaki számolni csak azért, mert besétált a százalékjellel kitapétázott kirakatú üzlet csapdájába, azt azért furcsállom!

ZEMBEREK, jól figyeljetek!!!

„A” (ejtsd: á) termék egy helyen 100.000,- Ft-ba kerül, „B” (ejtsd: bé) termék pedig egy másik helyen (pl.: OUTLET) csupán 50.000-be, továbbá induljunk ki abból, hogy derék PÓGÁR a két terméket egymással egyenértékűnek, azonos színvonalúnak ergo közgazdaságilag helyettesítő terméknek fogadja el. „A” terméket elképesztő hírveréssel övezve kőkemény 40%-os leértékelésnek vetik alá. ezzel egy időben, tényleg csak a fíling kedvéért „B” terméket az OUTLET-ben egy már már kimondani is szégyenletes 20%-os árengedménnyel kezdik el kínálni.

Na mi van ilyenkor? Mit is tesz a DOLGOZÓ? Számol? Ésszerű döntést hoz? Igen. Bizonyára akad ilyen is. Szerény, nyomott tapasztalataimat figyelembe véve azt kell mondjam, hogy az esetek jelentős többségében megvásárolja gondolkodás nélkül az „A” terméket mondván: mekkkkkkkorát szakítottam emitt a kedvezményemmel!!!!

Nem több, mint egy bekezdést szenteljünk azért annak a jelenségnek is, hogy üzletek tömegei tartanak egész évben (!!!) akciót… Az állandóan alkalmazott árszint ugyebár nem akció, hiszen ezek szerint az a bolt tényleges árnívója, nem? Akciónak szerintem kizárólag az ettől eltérő árszint időszakos megjelenését tekinthetjük, ugye?

Hogy mi a következő lépés, nem tudom. Nyilván próbálom minden fórumon felhívni a figyelmet a szituációra, amit egyre többször szerencsére homlokra csapással egybekötött felismeréssel nyugtáz a hallgató, majd fogadkozik, hogy ővele aztán többé soha nem járatja a bolondját akárki fia borja! Ennek örülök persze, bár az a gyanúm, a jól felépített vizuális gépezet sikeresen darálja be a még oly körültekintő áldozatokat is.

4 Tovább

Gardrób

blogavatar

Felnőtt tartalom, csak igényes és érett férfiaknak! Mindent megtudsz arról, hogy mit tehetsz azért, hogy a nők felfigyeljenek rád, az üzletfeleid elismerjenek, és követendő példának tartsanak, de legfőképpen, hogy te magad rátalálj saját stílusodra.

A Loft Outlet divatszakértőjének Instagram oldala - gerrri74

Instagram

Kövesd a Loft Outletet a Facebook-on

HTML

Címkefelhő

loft outlet (23),ferfi divat (20),öltöny (13),férfi öltöny (9),Loft (9),zako (5),divat (4),mesterházy attila (4),nyakkendő (3),Giorgio Armani (3),Kiszel Tunde (3),Sebestyan Balazs (3),Orbán Viktor (3),férfi ing (3),Roberto Cavalli (3),hamisítás (3),Hermes (2),Louis Vuitton (2),trendszetter (2),Brad Pitt (2),Pinter Attila (2),Benedek Tibor (2),gucci (2),menyasszony (2),Schiffer András (2),Rodeo Drive (2),berki krisztián (2),Los Angeles (2),Instagram (2),Herczeg Zoltan (2),szalagavató (2),slim fit (2),Róma (2),gatsby (2),Vona Gábor (2),férfi cipő (2),Lagzi Lajcsi (2),Friderikusz Sándor (2),smoking (2),stohl andrás (2),magyar futballvalogatott (2),Fodor Gabor (2),esküvő (2),casual (2),messi (2),Schobert Norbert (2),Rubint Réka (2),slim féfri divat (2),Andy Vajna (2),palácsik timea (2),mszp (2),Gyurcsány Ferenc (2),hosszú ujjú ing (1),Eurovíziós dalfesztivál (1),Conchita Wurst (1),Kelemen Anna (1),Rövid ujjú ing (1),Robbie Williams (1),Budapest Sportaréna (1),Thomas Neuwirth (1),tom ford (1),kommunikáció (1),balázs (1),4n4ln (1),trendsetter (1),Beverley Hills (1),Magyar Labdarugo-szovetseg (1),Vajna Tímea (1),Sebestyén Balázs (1),californication (1),Balaton (1),magyar labdarugo valogatott (1),donatella versace (1),Ata (1),V Zolika (1),Budapest Taxi (1),Bango Margit (1),Medveczky Ilona (1),kuki (1),sípálya (1),jagermeister (1),yeti (1),hütte (1),Unicum (1),kiszel tünde (1),Gundel Takacs Gabor (1),Dolhai Attila (1),Pokorny Lia (1),Zámbó Árpád (1),Demokratikus Koalíció (1),Orbán Vikor (1),horvath csaba (1),Deutsch Tamás (1),raszta frizura (1),Bagi-Nacsa (1),Budai Gyula (1),Szecsődi Ráró (1),Szecsődi Károly (1),nünüke (1),pompás nünüke (1),LMP (1),Zsidro Tamas (1),újságírók (1),Gerbeaud-haz (1),meglepetés party (1),szülinap (1),Kun Gergely (1),Vona (1),sajtótájékoztató (1),Gerbeaud (1),red neck (1),Gyurcsán Ferenc (1),kőbányai kínai piac (1),mellény (1),sál (1),átmeneti öltözködés (1),Galeries Lafayette (1),győzike (1),Bál (1),Tallai Andras (1),puskás ferenc (1),Story Gala (1),Harrods (1),GUM (1),Jason_yeats (1),Thomasopdebeeck (1),Alexander.kraft (1),Toth Vera (1),madonna (1),il Bacio di Stile (1),Hex tie (1),Hexenschuß (1),mezőkövesd (1),férfi nadrág (1),Összezárva Friderikusszal (1),Berki (1),Született feleségek (1),férfi karkötő (1),loftoutlet (1),useunused (1),formaruha (1),olimpia (1),Scherer Péter (1),Stohl András (1),sportöltözék (1),citytrail (1),futás (1),Noszály Sándor (1),lopás (1),szomszédok (1),szulejmán (1),Válótársak (1),Keymanstyle (1),Valentino (1),Dandy (1),kockás öltöny (1),Gáspár Győző (1),Emir Kusturica (1),Falus Ferenc (1),Főpolgármesteri Hivatal (1),Schobert Norbi (1),ice bucket (1),önkormányzati választás (1),Hajdú Péter (1),Zimányi Linda (1),focistafeleségek (1),Robben (1),Dress for less (1),tippmix (1),FIFA (1),Puzser Robert (1),selfie (1),futball vilagbajnoksag (1),Norbi Update (1),norbi (1),double monk (1),férfi kiegészítők (1),Ausztrália (1),Andre Goodfriend (1),habony árpád (1),dolce & gabbana (1),Zuckenberg (1),Szalay-Bobrovinczky Kristóf (1),női egyenjogúság (1),Karl Stefanovic (1),John Deere (1),Andre Agassi (1),tőzsde (1),Private banking (1),elegans (1),The Today Show (1),Dardai Pal (1),üzleti dress code (1),Marshalls (1),ruházat (1),Radics Gigi (1),COMET-dijkioszto (1),Comet Gála (1),VIVA COMET-dij (1),Farkashazy Tivadar (1),Vágó István (1),Juszt László (1),Gálvölgyi János (1),Szabó Zsófi (1),Comet Cloth Comedy (1),Csobot Adél (1),esküvői ruha (1),Vőlegény (1),Kállay Saunders András (1),vv béci (1),Loft Out (1),gigi (1),Osvárt Andrea (1),Pampalini (1),Bajnai Gordon (1),Kilián-laktanya (1),Csányi Sándor (1),Balotelli (1),Női és Gyermekruha Nagykereskedelmi Vállalat… (1),ballonkabát (1),megcsalás (1),divat világa (1),outlet (1),Dzsudzsak Balazs (1),világbajnokság (1),Nino Cerutti (1),Szárszói találkozó (1),Szárszó (1),Pep Guardiola (1),guardiola (1),férfi vízilabda-válogatott (1),Barcelona (1),vőlegény ruhája (1),esküvői öltöny (1),pénzmogul (1),üzleti tárgyalás (1),Ferrari (1),zakó (1),trend (1),ing (1),learazas (1),sale (1),szabó (1),Savile Row (1),ford (1),bmw (1),Audi (1),porsche (1),Lionel Messi (1),méret (1),Aranylabda (1),öltözék (1),nadrág (1),fat boys slim (1),Rogán Antal (1),lanvin (1),Fendi (1),Horn Gyula (1),Barack Obama USA elnök (1),menyasszonyi ruha (1),politikusok (1),Louis Vuitton hátizsák (1),Ferragamo (1),metroszexualis (1),Firenze (1),Nápoly (1),Milano (1),Zsolnay Porcelanmanufaktura Zrt. (1),Michelin csillag (1),meleg (1),buzi (1),Vidámpark (1),nyakkendo (1),pataky attila (1),Fásy Ádám (1),Bunyós Pityu (1),Postás Józsi (1),Balazs Pali (1),cakó kinga (1),Sugarbird ruhakollekcio (1),DJ Ötzi (1),Csóré Béla (1),rtl klub (1),Pitt Immagine Uomo (1),Istenes Bence (1),Eder Krisztian (1),VV6 (1),zombi (1),szex (1),ejszakai elet (1),Budapest (1),teli olimpia (1),Szocsi (1),Etyek (1),Liptai Claudia (1),Hajos Andras (1),Árpás László (1),Rokusfalvy Pal (1),Joshi Bharat (1),Fekete Laci (1),nagy duett (1),győr (1),médiabál (1),Szocsi olimpia 2014 (1),Szocsi 2014 (1),ruha (1),h&m (1),Giorgo (1),Ómolnár Miklós (1),Ralph Lauren (1),Alföldi Róbert (1),Caramel (1),rendőrség (1),kannás bor (1),Vácszentlászló (1),Zacher Gabor (1),Dobó Kata (1),tél (1),MÁV-Aszód (1),aszód (1),wellness-hetvege (1),wellness szallodak (1),dresscode (1),mély dekoltázs (1),Kaposvari Egyetem (1),öltözködési tanácsadó (1),öltönyök (1),középosztály (1),gazdagság (1),Steve Siebold (1),siruha (1),sibakancs (1),Tilla (1),Vadon Jani (1),wunderschön (1),Kulka János (1),fasfhionfave (1),Wolfie (1),Carbonfools (1),fehér balázs (1),Leonardo DiCaprio (1),George Clooney (1),teczar szilard (1),szőke nő (1),billiárd (1),éjszaka (1),buli (1),Berki Krisztian labdarugo (1),ingyen buli (1),magna cum laude (1)

Tőlünk kérj öltözködési tanácsot!