tinderre magyar!

Küzdök én ezzel az online-nal, de rá kell jönnöm, hogy egy cybertérben bolygó hollandi vagyok csak. Mer' itten már minden online! Szarik az én reálmaterialista felfogásomra a világ! A közösségi média, az még rendben, az beszippantott, nem tagadom, de hogy valaha úgy álljak a virtuális valósághoz, mint tininindzsa ismerőseim, hát arra ne fogadjatok!

Szépen lassan kúszott be az életembe a kattintós világ, eleinte csak az utazásnál használtam, bevallom ott is csak a kiválasztáshoz, mert a foglalásokat rendszerint már kedvenc utazásszervezőmnél intéztem élőben. Foggal- körömmel ragaszkodtam az áruk és szolgáltatások megrendelésekor a humán részvételhez. Pár éve már a kedvenc japán kajámat interneten rendelem, de ha késik a futár, azonnal telefont ragadok, viszolygok az online reklamációs platformtól (ezt de szépen írtam!!!).

A mai huszonévesek ott tartanak, hogy szerelmi, akarom mondani szexuális életüket is online paraméterezik, ily módon bukkanva rá a napi betevő onlányra. Jobbra húznak, vagy balra húznak, és máris eldőlt a humán cyberportéka sorsa, kikerül a húsplaccra, vagy pártában marad az internet árnyékos bugyrában. 

Amúgy elég jól tinderezek...

Neeeeeem, ne is keress rám, nem vagyok fent, ne reménykedj!!! :)

Kollégám nyomta a kezembe az alkalmazást - nem, nem mondom meg melyik -, miszerint bízik józan ítélőképességemben, és arra kért, válogassak néki randi partyt. Tanácstalan fejemet látva még hanyagul visszaszólt, húzzá' jobbra, ha tetszik! - majd lelépett eladni az ügyfélnek...

Szóval csak ennyi lenne? Jobbra húzok, s ha matching van, már mehet is a deal, aminek részletezésébe a dolog természetéből adódóan nem mennék bele.

Mivel - már bocsánat a kifejezésért - elég egysíkú lányok közt lapozgattam, meg is kérdeztem az értékesítésből visszatérő kollégát, miért van ez? Elmondta, hogy olyan finoman képes hangolni korosztály, érdeklődési kör, meg mit tudom én mik alapján, hogy a rostán már eleve kihullanak delikvensek. Mikor visszakérdeztem, nem fél-e, hogy ily módon minduntalan ugyanabba a sablonba fut majd bele, úgy nézett rám, mint én szoktam arra a vevői kérdésre, hogy nem túl szűk-e ez a slim fit zakó...

A dolgot annyiban hagytam, pár napra rá persze hallgathattam lelkes élménybeszámolóját, mekkorát is alakított az általam összetinderezett csajszival!

Az online ruhaválasztás egy picit magában hordozza a tinderhez hasonló veszélyeket. Amennyiben ugyanis szobád félhomályában kattintgatva válogatsz a ruhák közt, egyáltalán nem biztos, hogy megtalálod a számodra legmegfelelőbbet. Lehetséges, hogy épp egy 34 éves csajszi lenne számodra a megfelelő partner, olyan, akivel akár hosszabb távon is meglenne a "matching", de te sajna 33 évben maximalizáltad a keresést, így ő számodra kihullott nagy Ő lenni.

Ugyanígy hiába vágysz valami újra a gardróbodban, ha folyton ugyanabban a sablonos webáruházban keresgélsz, ahol ráadásul a korábbi vásárlásaid alapján automatikusan a múltbéli találatokhoz hasonló termékekhez vezet a kockázatkerülő rendszer. Következésképpen: ugyanazt a sablon csajt tekered, és ugyanolyan szettekben feszítesz sok-sok éven át.

Továbbgondolva a dolgot persze belátom, hogy létezik az önsimeretnek az a magasabb foka, ahol a tévedés kizárásával, nagy magabiztossággal tájékozódik a kedves ügyfél, legyen az egy cyber húspiac, vagy egy online áruház. Engedve az évek óta ránk nehezedő nyomásnak, vegyes érzésekkel, de mi is beadtuk a derekunkat, és kiálltunk a virtuális placcra termékeinkkel. Első körben azokkal, amelyek a kiegészítő kategóriába sorolhatóak, és majd meglátjuk, hogyan tovább.

Mindamellett, hogy kellemes böngészést kívánunk, sietve jelezném, hogy továbbra is itt vagyunk élőben, és bármikor állunk rendelkezésetekre, amennyiben divatfertőzött szemlélettel szeretnétek összeállítani legújabb szettjeiteket.

Ne feledjétek, kiderülhet, hogy ártatlan őzikére szűrtök rá a keresőben, pedig valójában egy üvöltős domina az, akit kerestek! :)

Kun Gergely

0 Tovább

Nem csak bunkó bmw-s létezik

Megjelenésünk vitathatatlanul üzen a külvilág felé. Ez még akkor is így van, ha ezzel - amint az gyakran megesik - nem törődünk. Aktuális öltözékünk, frizuránk, általános ápoltságunk, vagy akár mindezek hiánya még a megszólalásunk előtt beszél rólunk. És sokat elárul.

A modern kor embere ezeket a fentebb említett, már régóta használatos paramétereket újakkal egészítette ki. Ékszerek, órák, elektronikai eszközök, mindezek alkalmasak arra, hogy tulajdonosukban az önigazolás folyamatos visszacsatolását biztosítsák. Amennyiben megjelenésünk tartozékaihoz fűződő viszonyunk egészséges kereteken belül tartható, nincs is ezzel baj. A gondok ott kezdődnek, amikor ezek nélkül félemberekké válunk, de az is problémákhoz vezet, ha bizonyos külső dolgok megléte esetén többnek gondoljuk magunkat, mint az valójában indokolt lenne.

Hiteles, nemzetközi adatok nem állnak rendelkezésemre, de érzés alapján ki merem jelenteni, hogy a teremtés magyar koronái az átlagosnál nagyobb jelentőséget tulajdonítanak az általuk birtokolt autóknak. Egyfelől használják a négykerekű csodákat önbizalmuk megerősítésére, másfelől - nem egyszer tévesen - ezen szempont szerint közelítenek embertársaikhoz is. Eme interperszonális kapcsolatrendszerek időben és térben eltérő alakzatot ölthetnek. Míg egy Volkswagen Golf II-es az 1990-es évek legelején még vágyaink céltáblája volt, ugyanez a járgány ültetve, sötétítve, taktabezegényi sufnituninggal felspécizve, hatalmas Remus matricával a hátsó szélvédőn, duplacsövű "Koppány" kidörrentővel a seggén csakis egy szánalmas szereplő lehet az utakon.

Közel egymillió kilóméterrel a hátam megett át se kell már néznem egy ilyen járműbe, és tudom, hogy a sofőr egy friss jogsis, kora este is napszemüveges, Retro pólóján füstezüst bikalopó láncot csörgető, kopasz csávó lehet, aki éppen megfuttatja a városban a Havanna lakótelep rémét. Az anyósülések szériatartozéka egy tucatarcú fitnesz Gizi, szerinte visszafogott, a világ szerint brutál sminkben, pusztító szépsége biztos tudatában teliszájjal rágózva, ütemesen bólogatva MCTeknő, a bázakerettyei rezidens - korábban Hörpi Büfé DJ, még korábban ibizai reménység - legeslegújabb mixére.

Ahogy a zenehajtásos rozsdatelep szökevény, úgy a többi közúti előítélet is tévesnek bizonyulhat. Nem biztos, hogy minden Skodaban egy kalapos bácsi ül, aki már Budaörsnél a belső sávba húzódik, nehogy majd Siófoknál megzavarja a rádióban beharangozott sávelhúzás. Ahogy nem minden szakállas bringás hypster, vagy futár, úgy a régi Citroenekben ülő, szemüveges okostojásfej sem feltétlenül egy "köcsög tanár". Amúgy az megvan, hogy idehaza a francia kocsik mind "trianoni rom"-ok?

Épp a minap számoltam össze, hogy a fentebb említett egymillió kilcsiből majd' hétszázezret az aktuális, 5ös sorozatú béemwékkel tettem meg, ily módon sok-sok, a bajor négykerekűt övező városi legenda elszenvedője voltam, és vagyok.
Első ötösöm három éves korában került hozzám, ifjú titáni énemnek megfelelő paraméterekkel, azaz hasig ültetve, széles, 19 colos BBS felniken terpeszkedve, sötétítve, bivalyerősen és nagy hanggal! Ha őszinte önkritikát akarnék gyakorolni, azt kéne mondanom, hogy a BMW pilótákat övező előítéletrendszer nem állt túlságosan távol akkori énemtől... pengeélesen szikráztunk az utakon, én és a bömi alja!

Pár évvel később jött az E60-as sorozatszámú BMW, és számomra az első, alig használt, féléves, premium selection útiszörny. Hát mit mondjak? Első közös éveink során nem igazán volt ellenfél az utakon. Aztán végérvényesen felnőttem. Sok évet, és háromszázezer kilcsit töltöttünk mi együtt, majdnem azt írtam, hogy jóban - rosszban, de hát csak jó volt!

Most, hogy már az F10be is beletekertem több, mint egy százast, azt kell mondanom, hogy az előző bömi - az E60-as jelű - nem öregszik olyan méltósággal, mint korábbi felmenője. Érdekes módon a mára már jóval tíz éves kor felett járó autók rendre vállalhatatlan figuráknál kötnek ki (tisztelet a maroknyi kivételnek), míg az E39-esekben szolíd, visszafogott megjelenésű, erősen középkorú urakat látok, akik valószínűleg első gazdái a 20 évesnél is idősebb járműveknek.

Talán ugyanúgy idő kell a hozzánk illő négykerekű megtalálásához, ahogy évek kellenek öltözködésünk formanyelvének kialakulásához is. Most kezdem érteni, amit sok évvel ezelőtt német üzleti partnereink az akkori ötösről mondtak, hogy ez a középkorú úriember autója. Náluk igen, míg nálunk a gumiszaggató diszkópatkányoké és striciké volt. Nem értettem. Mostanra világos.

Módom nyílt kipróbálni a legújabb 5-öst, annak is egy elég kemény verzióját. Mivel jelenleg egy kétezres dízelt hajtok, nagyon vártam már egy igazi csapatást ezzel a hathengeres ördöggel. Aztán átvettem, beültem, és még a negyedik nap is azon kaptam magam, hogy 50-60-al cruise-olok a városban, értetlen tekintetektől övezve. Megértem a többi autóst, nem ehhez vannak szokva. Egy BMW-s pimasz, pökhendi, kihaénnem, bérelt helye van az első sorban, átgázol mindenkin. Nem értették, mi ez. Lassú tempóm ellenére sokan nem is mertek leelőzni, besoroltak mögém, mondván ha egy bömis nem száguld, akkor itt bizonyára mérnek, vagy haldoklik a sofőr...

Én változtam, vagy a BMW, nem tudom, bizonyára mindketten egy picit. Érdekes volna megkérdezni egy huszonéves yuppie-t, vajon ő hogyan érez ugyanebben a járgányban. Számomra az F10, azaz jelenlegi autóm az első, amiben igazi higgadtsággal létezem, és zavartalanul építgethetem a pozitív béemwés imidzset. Úgy érzem, az utód is ugyanezt a feelinget hozza majd, ha eljő a csere napja, és talán egyetlen dinamikus üzletembert sem sértek meg azzal, ha azt mondom, már-már családi autó született, ahol nem szégyen néha hátra ülni, és párunknak átadni a volánt.


Kun Gergely, egy udvarias BMW-s

1 Tovább

Állítsátok meg kerianyut!!!

Házasodni nehéz. 

Persze nem arra gondolok, milyen viszontagságos is végigmenni a párválasztás rögös útján, mer' az bakfitty, és nem is arra, amikor akadozik a net tinderezés közben. Én bizony a célegyenesbe beforduló, harmónikus kapcsolatok legalattomosabb ellenségéről, az esküvőszervezésről dumálok.

Higgyétek el, tudom miről beszélek! Az esztendő februártól szeptemberig tartó szakasza immár évek óta számomra egy egybefüggő esküvőnek tűnik. Ilyenkor - dacára annak, hogy férfiruha üzlet vagyunk - minden harmadik látogató hölgykísérettel érkezik. 

És fáradtan érkezik...

Évek óta együtt lenni, összeveszni, szakítani, kibékülni, exekkel harcolni, elfogadni a szeretett társ családjában óhatatlanul jelen lévő idióta kerianyut, és/vagy nagybácsit, problémás testvért, akárkit... hát mi ez ahhoz képest, hogy vajon találtok-e az ünnepi vacsorán leterített szalvéta színével harmonizáló díszzsebkendőt az esküvői szetthez???!!!

Me-he-rt méééhhh-r nee-hee-eem lehet mee-hegééérteni, hogy ez fontos nekem, János???!!! - hüppögi felindultan leendő aránk, és te nem tudod, melyik is volt az a pillanat, amikor először elkezdett hasonlítani az anyjára.

A vőlegényszett kiválasztása egy rendkívül sokkomponenses, többváltozós, buktatókkal tarkított egyenlet, melynek végén rendszerint kijön, hogy János egy érdektelen gyök.

Bizony mondom néktek, hogy mire János odáig jut, hogy megkerülhetetlen humán díszletként az esemény kapcsán maga is reflektorfénybe kerül, mint egy ördögi terv részeként az esküvő legapróbb részletei is kidolgozásra kerültek már. Megvan a menyasszonyi ruha, a felkapott helyszín, a menő zenekar, a vőfély, a meghívottak listája, a kitiltottak listája, idióta családtagok mentális felügyelete, étel, ital, szalvéta, csokor, bokor, bokréta...

Nagylevegő, szemöldökráncol, furcsa hiányérzet feltolul, valamit kihagytam, hosszasan mereng, homlokra csap, felkiált hogyaszondja: Jááááánooooos!!!!
És a többit már tudjátok. 

Szóval nem kéne, hogy így legyen, és félreértés ne essék, nem azt akartam fentebb kidomborítani, hogy a leendő ara a ludas az elmebaj fokozásában. Találkozom - és hál' Istennek egyre többször - olyan esetekkel, amikor irígylésreméltó lazasággal siklanak át a párok a dolgokon. A különböző történetekben az a közös, hogy a házasulandók ilyenkor kizárólag a saját napjukként tekintenek az eseményre, és elengednek minden olyan feszkót, ami rajtuk kívül esik.

Lehet, hogy a helyszín nem a legfelkapottabb, de legalább a tiétek egyedi lesz. Nem baj, ha az áhított zenekar aznapra foglalt, mert lehet, hogy épp így fedezitek fel az új kedvenceket. Ne aggódj, mindig lesz olyan, aki megsértődik, mert nem hívtad meg, és olyan is, akit majd megbánsz, hogy részt vett! Higgyétek el, az az esküvő még nem volt meg, ahol mindenkinek ízlett minden, és lesz majd olyan hőzöngő, aki hiányolja kedvenc piáját!

Aki ismer, tudja, hogy nem vagyok házas, bár ahogy körülnézek, azt látom, hogy komolyabban veszem a magam "nem házasságát", mint sokan a házasságukat. Ha már nékünk Tökfejjel nem volt esküvőnk, legalább eljátsszuk, milyenek is lennének a mi fotóink a nagy napon.

Ehhez szolgál szerencsés bázisul kollégám, Mányó Ádi, aki nem pusztán egy divatfertőzött stílustanácsadó, de egy fantasztikus látásmóddal megáldott, profi fotós is.

Engedjétek el a dolgokat, ne kövessetek sablonokat, ez a tiétek, és csak rólatok szól!

Kerianyu meg bekaphatja...

písz

Kun Gergely

0 Tovább

Ha eljő a Kasszás

A hosszú ideje piacon lévő cégek, márkák időről időre igazodnak a folyamatosan változó trendekhez, leporolják imidzsüket, újrapozicionálják önmagukat. Divattal foglalkozó kereskedőként ezen folyamatokat legalább félévente átélem a tavasz/nyári, és az ősz/téli kollekciók örök körforgása miatt, de ennél vadabb huszárvágásoknak is tanúja lehettem. Akadnak sikeres, a vevők által kifejezetten jól fogadott mozdulatok, de persze súlyos lebőgések is, amikor egy cég úgy fordít a kormányon, hogy épp a kuncsaftoktól távolítja el önmagát.

A brandépítés folyamata tartalmaz buktatókat, rizikós vállalkozás.

Csupán pár napja találkoztam a "hazai üzletlánc" imidzskampányának főszereplőjével, Kasszás Erzsivel. Hogy a fajsúlyos hölgy színrelépése mennyire lesz üdvözítő húzás a cég szempontjából, ezt ki-ki ítélje meg majd maga, annyi bizonyos, hogy kicsiny családunkban a 8-tól 12 éves korig terjedő fogyasztói szegmensben átütő sikere van a videónak.

Mivel nem múlik el anélkül perc idehaza, hogy valamelyik büdös kölköm ne pörgetné a YouTube-on a reklámspotot, mind a jelenség, mind pedig a bárgyú dalocska végérvényesen az agyamba égett.

Az üzletlánc számára kiválasztott CBA elnevezés is fantasztikus finomhangolással igyekezett kifejezni a kommunista ABC-től való távolságtartást, bár szerény nyomott véleményem szerint komolyabb jelzésértékkel bírt volna a nagyközönség számára a zöld legyektől hemzsegő, szottyadt banán, valamint a foltos almák eltávolítása a polcokról...

A betűk sorrendjének zseniális felcserélésénél sajnos meg is állt a metamorfózis, a CBA-k továbbra is kispénzű Pógárokat célzó, erősen megkérdőjelezhető minőségű, olcsó tömegtermékekkel próbáltak operálni a piacon.

Filléres szar, leharcolt pultok, fogatlan eladók, egyszóval minden adott a magyarországi sikersztorihoz, és a tulajok kasszáltak... izé kaszáltak is rendesen. A sajnos nem számottevő, üdítő kivételtől eltekintve jobbára ez az imidzs gyógyult rá az üzletláncra.

Lévén a minőségi fogyasztás tántoríthatatlan híve, a fentebb vázolt üzleti modell nem igazán talált be nálam, így személyes tapasztalatokkal nem rendelkezem a kereskedelmi egységekről, jobbára hallomás alapján ítélkezem. Kialakult vásárlói szokásaimon az sem változtatott jelentősen, mikor a vállalat a parízer/száraz zsemle/zacskós tej Bermuda háromszögön kívül található fogyasztói réteg megcélzása érdekében létrehozta prémium csoportját, de a hírnek ettől függetlenül őszintén örültem.

Valószínüleg az idők végezetéig egymástól függetlenül éldegéltünk volna a CBA, meg én, de most, hogy ekkorát rántottak a kormányon, kissé megrogyott a térdjem...

Kasszás Erzsi zseniálisan röpít vissza egy olyan korba, amelynek boldog, gyermeki  gondtalanságán mit sem változtattak a kádári hiánygazdálkodás gyomorszorító velejárói. A filmecskét látva újra ott találom magam a lakótelepi ABC-ben, ahová nem lehetett úgy belépni, hogy valaki épp ne darált volna kávét a zajos masinákon, ahol életedben nem találtál tiszta bevásárlókosarat, ahol beazonosíthatatlan eredetű, ragacsos koszréteg borította a megfeketedett linóleumot. 

A cro-magnoni előemberre emlékeztető, láncos atlétatrikós hentes bácsit hiába kérted, hogy ne tegye bele a párizsi csücsköt, ő csakazértis becsomagolta tuszmók kezeivel a recycling zsírpapírba. A hűtő alól finoman csörgedez a savanyú tej, lejárt szavatosságú cuccok bekeverve a még nagyjából ehetők közé, szikkadt kenyér, pult alól banán, csokimiki tavasszal, tányéros mérleg, savanyú szagú szódapatron, gyerekszájat befestő meggymárka, törött tojás, DIET kóla, zöld üveges Kőbányai, kéményseprős negró, Donald rágó, Népsport, Vasárnapi Hírek, és még volt Népszabadság...

A Kasszás Erzsit megformáló színésznő engem az első perctől kezdve az önmagán is őszintén nevetni képes zseniális komikát, Csala Zsuzsát idézi. Fogalmam sincs, másokban milyen hangulatokat nyit meg a reklám, de az biztos, hogy elsődleges célját, az üzletek felkeresését nálam nem éri el.


Kun Gergely

0 Tovább

Kanye West kalucsnija

Valahányszor egy újabb csemete érkezik a West/Kardashian familiába, az egyetemes emberi kultúra egy szemernyivel sem lesz gazdagabb, csupán a humanoidok létszáma nő. Nagyjából így járt a divatvilág is az amerikai rapper neve alatt forgalmazott cipővel. A minap félelmetes nemzetközi hype közepette piacra dobták az ADIDAS-Kanye West kollaboráció végtermékét, a Yeezy boost (óhhhh mily' szép!!!) családhoz tartozó lábbelit.

A formavilág alapján szinte biztosra vehető, hogy eredetileg egy cipővédő lábtakarót - közkeletű nevén kalucsnit - akartak létrehozni, és csupán egy betépett pillanatban fordult a tervezés a konkrét lábbeli irányába.

Mind az 1920-as évek azbeszt gyógycipőire emlékeztető talp, mind pedig a felsőrész másodosztályú, recycling zsákvászon alapanyaga azt a meggyőződésemet erősítik, hogy itt eredetileg nem a cipő volt a tervezés fókuszában.

Azt is el tudom képzelni, hogy a sales guruk az ADIDAS-nál ezzel a termékkel kívánták tesztelni a piacot, hogy vajon mekkora gyökérséget hajlandóak a fogyasztók még elfogadni, amennyiben az kedvencük brandje alatt fut.

Túl sok kreativitást nem koptattak el a színválasztáson sem, fekete lett. Bámulatos. A feketével agresszív kontrasztot képező vörös színnel került a förmedvény oldalára a családhoz tartozást hirdetni hivatott cikkszám. Mivel a bangladeshi cipőüzemekben szorgoskodó gyerekek már álmukban is fel tudják varrni a kódot, és áthangolásuk túl sok vesződséggel (értsd: fegyelmező botütés) járt volna, elvetették azt a gondolatot, miszerint egy limitált szériát indítsanak. 

Az eredeti koncepció szerint szó volt róla, hogy az ABC Kanye West által ismert összes betűjét felvarrják a modellre, de miután a "C"-ben a rapper a mai napig nem biztos, az "AB" jelölést pedig túl rövidnek találták, ezt az ötletet a tervezők dobták...

Maradt tehát a már jól bevált kódszám, mely megnyugtató bizsergéssel tölti el a vásárlók mindazon részét, akiknek jellemzően fogalmuk sincs mit, miért vásárolnak.

A West/Kardashian család generációkon átívelő szellemi képességeinek figyelembe vételével a közeljövőben a családtagokra utaló limitált modellek megjelenése várható. 

Kim Kardashian tiszteletére, kinek széles segg... izé... vállán nyugszik a család minden gondja, baja, az általa használt Bentley Continental GT rendszáma kerül majd a cipőre, nehogy a kuffer díva rossz autóba próbáljon bejutni shoppingolás után a Rodeo Drive-on!

Kanye saját használatú, egyedi tervezésű cipellőjén információink szerint a család kaliforniai villájának címe fog szerepelni, nehogy a jövőben azzal próbálja kimagyarázni nőügyeit a sztár, hogy ő csupán elvétette a házszámot!
A felettébb elmésen csak North West névre keresztelt legkisebb csemete által fémjelzett tipegőkön a gyermek óvodai páncélszekrényének biztonsági kódja szerepel majd arra az esetre, ha a kizárólag délutáni, óvodai homokozáshoz használt, krómvanádiumtitánrozéarany Rolexet a csöppség nem tudná elővarázsolni a széfből.

Divatfertőzöttként megígérhetem, igyekszünk majd a legrészletesebben tájékozódni a Kanye West/ADIDAS fúzió további lépéseiről.

Addig is minden kedves újdonsült tulajdonost arra bíztatnék, merengjen el egy csöppet azon, hogy mikor adott utoljára kb 200 Dollárt egy tervezéssel, anyaggal, gyártással, szállítással együtt nagyjából 3 szaros Dollárba kerülő termékért?

Kun Gergely

2 Tovább

Gardrób

blogavatar

Felnőtt tartalom, csak igényes és érett férfiaknak! Mindent megtudsz arról, hogy mit tehetsz azért, hogy a nők felfigyeljenek rád, az üzletfeleid elismerjenek, és követendő példának tartsanak, de legfőképpen, hogy te magad rátalálj saját stílusodra.

A Loft Outlet divatszakértőjének Instagram oldala - gerrri74

Instagram

Kövesd a Loft Outletet a Facebook-on

HTML

Címkefelhő

loft outlet (23),ferfi divat (20),öltöny (13),férfi öltöny (9),Loft (9),zako (5),divat (4),mesterházy attila (4),nyakkendő (3),Giorgio Armani (3),Kiszel Tunde (3),Sebestyan Balazs (3),Orbán Viktor (3),férfi ing (3),Roberto Cavalli (3),hamisítás (3),Hermes (2),Louis Vuitton (2),trendszetter (2),Brad Pitt (2),Pinter Attila (2),Benedek Tibor (2),gucci (2),menyasszony (2),Schiffer András (2),Rodeo Drive (2),berki krisztián (2),Los Angeles (2),Instagram (2),Herczeg Zoltan (2),szalagavató (2),slim fit (2),Róma (2),gatsby (2),Vona Gábor (2),férfi cipő (2),Lagzi Lajcsi (2),Friderikusz Sándor (2),smoking (2),stohl andrás (2),magyar futballvalogatott (2),Fodor Gabor (2),esküvő (2),casual (2),messi (2),Schobert Norbert (2),Rubint Réka (2),slim féfri divat (2),Andy Vajna (2),palácsik timea (2),mszp (2),Gyurcsány Ferenc (2),hosszú ujjú ing (1),Eurovíziós dalfesztivál (1),Conchita Wurst (1),Kelemen Anna (1),Rövid ujjú ing (1),Robbie Williams (1),Budapest Sportaréna (1),Thomas Neuwirth (1),tom ford (1),kommunikáció (1),balázs (1),4n4ln (1),trendsetter (1),Beverley Hills (1),Magyar Labdarugo-szovetseg (1),Vajna Tímea (1),Sebestyén Balázs (1),californication (1),Balaton (1),magyar labdarugo valogatott (1),donatella versace (1),Ata (1),V Zolika (1),Budapest Taxi (1),Bango Margit (1),Medveczky Ilona (1),kuki (1),sípálya (1),jagermeister (1),yeti (1),hütte (1),Unicum (1),kiszel tünde (1),Gundel Takacs Gabor (1),Dolhai Attila (1),Pokorny Lia (1),Zámbó Árpád (1),Demokratikus Koalíció (1),Orbán Vikor (1),horvath csaba (1),Deutsch Tamás (1),raszta frizura (1),Bagi-Nacsa (1),Budai Gyula (1),Szecsődi Ráró (1),Szecsődi Károly (1),nünüke (1),pompás nünüke (1),LMP (1),Zsidro Tamas (1),újságírók (1),Gerbeaud-haz (1),meglepetés party (1),szülinap (1),Kun Gergely (1),Vona (1),sajtótájékoztató (1),Gerbeaud (1),red neck (1),Gyurcsán Ferenc (1),kőbányai kínai piac (1),mellény (1),sál (1),átmeneti öltözködés (1),Galeries Lafayette (1),győzike (1),Bál (1),Tallai Andras (1),puskás ferenc (1),Story Gala (1),Harrods (1),GUM (1),Jason_yeats (1),Thomasopdebeeck (1),Alexander.kraft (1),Toth Vera (1),madonna (1),il Bacio di Stile (1),Hex tie (1),Hexenschuß (1),mezőkövesd (1),férfi nadrág (1),Összezárva Friderikusszal (1),Berki (1),Született feleségek (1),férfi karkötő (1),loftoutlet (1),useunused (1),formaruha (1),olimpia (1),Scherer Péter (1),Stohl András (1),sportöltözék (1),citytrail (1),futás (1),Noszály Sándor (1),lopás (1),szomszédok (1),szulejmán (1),Válótársak (1),Keymanstyle (1),Valentino (1),Dandy (1),kockás öltöny (1),Gáspár Győző (1),Emir Kusturica (1),Falus Ferenc (1),Főpolgármesteri Hivatal (1),Schobert Norbi (1),ice bucket (1),önkormányzati választás (1),Hajdú Péter (1),Zimányi Linda (1),focistafeleségek (1),Robben (1),Dress for less (1),tippmix (1),FIFA (1),Puzser Robert (1),selfie (1),futball vilagbajnoksag (1),Norbi Update (1),norbi (1),double monk (1),férfi kiegészítők (1),Ausztrália (1),Andre Goodfriend (1),habony árpád (1),dolce & gabbana (1),Zuckenberg (1),Szalay-Bobrovinczky Kristóf (1),női egyenjogúság (1),Karl Stefanovic (1),John Deere (1),Andre Agassi (1),tőzsde (1),Private banking (1),elegans (1),The Today Show (1),Dardai Pal (1),üzleti dress code (1),Marshalls (1),ruházat (1),Radics Gigi (1),COMET-dijkioszto (1),Comet Gála (1),VIVA COMET-dij (1),Farkashazy Tivadar (1),Vágó István (1),Juszt László (1),Gálvölgyi János (1),Szabó Zsófi (1),Comet Cloth Comedy (1),Csobot Adél (1),esküvői ruha (1),Vőlegény (1),Kállay Saunders András (1),vv béci (1),Loft Out (1),gigi (1),Osvárt Andrea (1),Pampalini (1),Bajnai Gordon (1),Kilián-laktanya (1),Csányi Sándor (1),Balotelli (1),Női és Gyermekruha Nagykereskedelmi Vállalat… (1),ballonkabát (1),megcsalás (1),divat világa (1),outlet (1),Dzsudzsak Balazs (1),világbajnokság (1),Nino Cerutti (1),Szárszói találkozó (1),Szárszó (1),Pep Guardiola (1),guardiola (1),férfi vízilabda-válogatott (1),Barcelona (1),vőlegény ruhája (1),esküvői öltöny (1),pénzmogul (1),üzleti tárgyalás (1),Ferrari (1),zakó (1),trend (1),ing (1),learazas (1),sale (1),szabó (1),Savile Row (1),ford (1),bmw (1),Audi (1),porsche (1),Lionel Messi (1),méret (1),Aranylabda (1),öltözék (1),nadrág (1),fat boys slim (1),Rogán Antal (1),lanvin (1),Fendi (1),Horn Gyula (1),Barack Obama USA elnök (1),menyasszonyi ruha (1),politikusok (1),Louis Vuitton hátizsák (1),Ferragamo (1),metroszexualis (1),Firenze (1),Nápoly (1),Milano (1),Zsolnay Porcelanmanufaktura Zrt. (1),Michelin csillag (1),meleg (1),buzi (1),Vidámpark (1),nyakkendo (1),pataky attila (1),Fásy Ádám (1),Bunyós Pityu (1),Postás Józsi (1),Balazs Pali (1),cakó kinga (1),Sugarbird ruhakollekcio (1),DJ Ötzi (1),Csóré Béla (1),rtl klub (1),Pitt Immagine Uomo (1),Istenes Bence (1),Eder Krisztian (1),VV6 (1),zombi (1),szex (1),ejszakai elet (1),Budapest (1),teli olimpia (1),Szocsi (1),Etyek (1),Liptai Claudia (1),Hajos Andras (1),Árpás László (1),Rokusfalvy Pal (1),Joshi Bharat (1),Fekete Laci (1),nagy duett (1),győr (1),médiabál (1),Szocsi olimpia 2014 (1),Szocsi 2014 (1),ruha (1),h&m (1),Giorgo (1),Ómolnár Miklós (1),Ralph Lauren (1),Alföldi Róbert (1),Caramel (1),rendőrség (1),kannás bor (1),Vácszentlászló (1),Zacher Gabor (1),Dobó Kata (1),tél (1),MÁV-Aszód (1),aszód (1),wellness-hetvege (1),wellness szallodak (1),dresscode (1),mély dekoltázs (1),Kaposvari Egyetem (1),öltözködési tanácsadó (1),öltönyök (1),középosztály (1),gazdagság (1),Steve Siebold (1),siruha (1),sibakancs (1),Tilla (1),Vadon Jani (1),wunderschön (1),Kulka János (1),fasfhionfave (1),Wolfie (1),Carbonfools (1),fehér balázs (1),Leonardo DiCaprio (1),George Clooney (1),teczar szilard (1),szőke nő (1),billiárd (1),éjszaka (1),buli (1),Berki Krisztian labdarugo (1),ingyen buli (1),magna cum laude (1)

Tőlünk kérj öltözködési tanácsot!