Személyes stílustanácsadás, vagy pakoló zombik

Kis hazánk élenjáró a legkülönbözőbb fogalmak jelentésének átértelmezésében, vagy ha úgy tetszik a kifejezés totális kiüresítésében. Így tettünk évtizedekkel ezelőtt a discount/diszkont meghatározással, tesszük folyamatosan az outlet szóval, vagy a vendéglátásban a bisztró fogalmával, hogy ne csak a kereskedelemből vegyek példákat, bár említhetném a privatizáció kifejezést is, mely alatt idehaza sokan egészen mást értenek, mint a nálunknál nyugatosabban szocializálódott népeknél.

Na mindegy.

Engedtessék meg nékem, hogy egy picikét érzékenyebben reagáljak a mindennapjaimat szorosan érintő fogalmi zavarokra. Amellett, hogy akad belőlük jócskán, én most önhatalmúlag a "személyes stílustanácsadás" manapság felkapott jelzős szerkezetével foglalkoznék.

Beletörődtem, hogy Magyarországon szinte minden, pályaválasztási zavarokkal küszködő egyén coach, mentor, lobbysta, személyi edző, brandépítő, vagy stylist akar lenni. Mit akar?! Már az!!! A maga 21 és fél évével, annak minden tapasztalatával, lehengerlő, ellentmondást nem tűrő elképzelésekkel nyomul, törtet, utat vág. Az attitüddel persze még nem is lenne baj, hova lenne a világ, ha nem lennének magabiztos, önmegvalósítók. A problémám az, hogy ezen, önmagukra címkét akasztó egyének, kérészéltű "villámkarrierjük" során elképesztően nagy pusztítást okoznak az amúgy is kusza fejekben.

A személyes stílustanácsadás két szavas összetétele nem meglepő módon két alapvető pilléren nyugszik. Egyfelől személyes, tehát nagy hangsúlyt fektet az adott delikvens megismerésére, kitérve természetszerűleg az ügyfél státuszára, kapcsolatrendszerére, megvalósítandó céljaira. Másfelől az előbbiek alapos kiismerését követően tanácsokat sorol a teljes megjelenés (tehát nem csupán a ruházat!!!) eszközrendszerében fellelhető támpontokra vonatlozóan, melyek az önazonos stílus kialakításakor szóba jöhetnek.

Hát ennyi, ezzel végeztünk is. Fogalom meghatározva, indulhatnak csatába a kis stylistok országszerte.

De nem úgy van az!

A selfbranding tengerében ezernyi segítségnyújtásra váró kéz ácsingózik, melyekre a fentebb említettek okán leginkább hiénák és dögkeselyűk csapnak le. 

Több, mint két évtizedet a divatban eltöltve eleve nem értem, amikor egy ruházati üzletben nem áll rendelkezésre minden emberi tényező a személyes stílustanácsadáshoz! Miért kell ezt a tevékenységet úgymond "kiszervezni" (hoppp, egy újabb kiüresedésre váró fogalom!!!), amikor ez elválaszthatatlan az üzletmenettől??? Vagy ti például el tudtok képzelni olyan hentest, aki nincs tisztában az általa kínált húsok elkészítési lehetőségeivel? Nem azt mondom, hogy legyen mindjárt Michelin csillagos chef, de azért ne kelljen már a Lehel csarnokba "húsleves coach"-al bemennem!!!

Sokszor kérdik tőlem, hogy aszondja "Ti olyan stílustanácsadás izével is foglalkoztok, amott a Loftban?" Hát mi mással?! Mással sem, csak azzal!!!

Beszélgetünk, felmérünk, igyekszünk megismerni, válogatunk, próbálunk, visszatérünk, koncepciót váltunk, újragondoljuk, felépítjük, utógondozzuk, testreszabjuk, és ami a legfontosabb, mindeközben egy percre sem engedjük el a felénk nyújtott kezeket!

Stílusra fel!


Kun Gergely

0 Tovább

Mit vegyek fel nyáron?

Kitört a nyár, elkezdtek picsogni az örök elégedetlenkedők, jellemzően ugyanazok a balfékek, akik már a legelső, szeptemberi, hűvösebb napon a tavasz eljöveteléért rimánkodnak. No nem mintha abban nem találnának vaskos kivetnivalókat, de ők már csak ilyenek. Egyes polgártársainknak 30-40, a Föld nevű bolygón eltöltött év sem volt elegendő ahhoz, hogy agyukban az évszakok körforgásának befogadásáért felelős szinapszis létrejöjjön. 

Lévén ez egy divattal, tágabb értelemben öltözködési kommunikációval foglalkozó oldal, a nyár kapcsán mostan nem azon férfitársainkhoz szólunk, kiket jobb sorsuk (vagy balsorsuk) teszem azt útszéli dinnyeárussá tett, ily módon három ruhának látszó tárgyból megoldják a nyarat. Akik a legmelegebb hónapokat a klottgatya/pöcsig kigombolt rövid ujjú (!!!) najloning/klaffogós pracsker Bermuda háromszögének fogságában töltik, mostan ne figyeljenek!

Igazán komoly erőpróba elé a nyár azon emberkéket állítja, akik öltözködésükkel folyamatosan üzennek a külvilág felé, és ezt a kommunikációt a melegebb napokon sem szeretnék felfüggeszteni.

Fogjuk fel a nyarat egyfajta lehetőségként, amikor a feszesebb üzleti viseletből indokoltan tudunk kilépni, és merészebben tudjuk megmutatni esetleges vidámabb karakterünket.

A business kellékek formális szabályait nem túlságosan felrúgva, mégis az évszakban rejlő játékteret kihasználva, bátrabban tudunk önazonos szetteket kialakítani, olyanokat, melyek kilépnek az ősz, vagy a tél standardjaiból.

Amellett, hogy kedvelem az őszt ruházati szempontból, és talán igazuk is van azoknak, akik úgy tartják, hogy a hűvösebb időszak nagyobb lehetőségeket tartogat a divatcégeknek, engem mindig letör idehaza az utcán megfigyelhető szettek egyhangúsága.

Szóval egyetértek azokkal, akik azt vallják, az év vége több variálásra ad alkalmat, na de ha mindezt beburkoljuk a sok-sok egyforma, antracit szürke, vagy fekete kabáttal, mindjárt elmegy az életkedvem.

A nyár vitathatatlanul kevesebb ruhadarabot használ, de azokat sokkal több színben adja elő.

Elő hát a rikító pamutgatyókkal, jöhetnek a mokaszinek, villanjanak a magastalpú velúrcipők, üvöltsenek a zakógombok, legyenek kitömve a szivarzsebeink selyem kendőkkel, kápráztasson el az ingek színkavalkádja!

Örüljetek a nyárnak!


Kun Gergely

13 Tovább

A belbudai elit egy cipész lábai előtt hever

Biztos mindenkinek megvan az a zsigeri kőbunkó, akit a neveltetése, vagy annak hiánya az évek során a gyökérség totemoszlopává fejlesztett. Az ilyen már kiskorban messziről megismerszik. Üvöltve követeli a legújabb játékot a boltban, zeng tőle az étterem, ha éhes, földhöz veri magát, ha egy percig valami nem úgy történik, ahogy azt ő elképzeli.

Bármilyen hihetetlen, de ezek a kis vérszívó zombik is kedves kölkökként indultak neki az életnek, de szüleik kitartó fáradozásának köszönhetően takaros kis türhőkké cseperedtek.

Felnőttként aztán ezekből lesznek a folyton picsogó, mindennel elégedetlen sablon retkek, illetve a "kihaénnem", tahó yuppiek, akik padlógázzal vágtatnak keresztül a mindennapokon.

Az ilyen ember - legyen nő, vagy férfi - nem várja ki a sorát, mindent azonnal akar, mindent jobban tud. Ezen társadalmi csoport megfékezésére, kordában tartására tett kísérletek rendre kudarcba fulladtak.

Eddig...

A jobb sorsra érdemes pesti belvárosban, annak is a bulinegyednek becézett szegletében létezik egy hely, ahol a fentebb vázolt társadalmi réteg is - mert nem csak emezek járnak ide - dimenzióugrást hajt végre, meseszerűen átbucskázik a fején, és legott egy türelemmel megáldott, jámbor jószággá változik.

Hihetetlen? Az! De ott voltam, láttam, igazolom, szóval ez így van, és kész!

Eme parányi helyen a legelérhetetlenebbnek tartott dáma, de még a vadkan finomságú, hőzöngő sutyerákok is visszavedlenek gyermeki létük angyalkáivá, köszönnek, sorban állnak, várakoznak (!!!), tisztelettudóan társalognak, viselkednek.

A Mester, ki eme drámai, pszichológiai metamorfózisért felel nem más, mint egy cipész, ki szakmáját mesteri fokon űzi. A sorban álldogáló, szerencsés esetben üldögélő hölgyek és urak egy szocreál hangulatú, cserzett bőr, festék és ragasztószagú műhelyben pislognak csendben, türelmesen várva, hogy a cipőhalmok közepén serénykedő Mester, aki már inkább művész, meghallgassa problémájukat. Hálásan járulnak az egyetlen elébe, ki bajukat kizárólagosan enyhíteni tudná.

Hőzöngésnek, furakodásnak, követelőzésnek itten nyoma sincs, hisz ha a Mester nem segít, oda lesz minden! Érted?! MINDEN!!! Nem is beszélve a Gucci, vagy a Ferragamo levált sarkáról, mely egy hisztérikusan átvodkázott, bekólázott estét követő hajnalon reccsent meg a Bad Girlz előtti járdaszegélyen!

Viccet félretéve, fantasztikus dolog ez, hogy a szakmájukat ily' magas fokon ismerő kézművesek jelennek meg sorra, és végre nem csupán a sörfőzés világában, de a ruházati remekművek közelében is. Valahol mindig érthetetlen volt számomra az, hogy 150-200.000-es cipők javítására miért nem lehet rentábilisan működni képes vállalkozást alapítani, és hogy miért nincs több ilyen pont ebben a városban.

Igény volna rá dögivel, hisz még egy 40-50.000-es lábbeli javíttatásán is elgondolkodnék, amennyiben új életet lehel bele egy szakember, bár hozzáteszem, hogy a megjuhászodott hőzöngők látványa sok mindenért kárpótolt :)


Kun Gergely

5 Tovább

Mutasd az inged, megmondom, ki vagy!

Nem szeretnék mindenféle dögunalmas, száraz adatsorral az agyatokra menni, mégis álljon itt egy figyelemreméltó tézis a ruházati szakma legmélyebb bugyraiból. Lévén a divat nem egy egzakt tudomány, mint a matematika, a különféle törvényszerűségek hosszú idő alatt lezajlott megfigyeléseken alapulnak. Mindezek szerint a férfi ruha szektor felállított egyfajta állandót, melyekkel következtetni lehet az egymással kapcsolatban álló termékek értékesítési darabszámára. Nem világos? Elhiszem, nekem se lenne az, most, hogy visszaolvastam.

(mondhatni "engem nézzetek!" ing, mely nem kicsit helyezi reflektorfénybe viselőjét, kezdőknek nem ajánljuk...)

Szóval praktikusan léteznek arányszámok arra vonatkozóan, hogy egységnyi ügyfél 1 db öltöny vásárlása esetén jó eséllyel hány darab egyéb, az öltöny viselésével szoros összefüggésben álló terméket fog még a kosarába pakolni.
Még konkrétabban: aki egy öltönyt visel, az fog venni egyegészhattized pár cipőt, öt nyakkendőt, nullaegésznyolctized zakót, két casual nadrágot, három pulóvert, nullaegészkéttized télikabátot, és így tovább...

(hát ő sem az a visszafogott, konzervatív, üzleti darab, de meg fogtok lepődni, milyen jól működik egy letisztult öltönnyel is. a nyakkendő csodákat művel vele együtt!)

Az egymással viszonyítási párban álló termékek állandói persze országonként változhatnak, de higgyétek el, nagy kilengések nincsenek.
Az egységnyi öltönyvásárlásra jutó ing értékesítések darabszáma a világban egy a héthez aránylik (már ha jól használom ezt a matematikai fogalmat), azaz egy olyan üzlet, amely ezidáig kizárólag öltönyök és zakók értékesítésére fókuszált, de be szeretné vezetni palettájára az inget, nem téved nagyot, ha hétszer annyi inget rendel beszállítójától, mint amennyi öltönyt.

Kivéve persze, ha ez az üzlet Magyarországon van...

(a szezon ikonikus darabja, virágfétissel megáldott ügyfelek előnyben, bátran használd casual szettjeidhez, feltűrt ingujj jeligére!)

A mögöttem álló két évtized tapasztalatai alapján állítom, hogy kis hazánkban ez a szám jó, ha meghaladja a kettőt (!!!), és komoly eredmény, ha eléri a hármat.

(ő már majdnem fehér, de azért nem. virágfétis itt is játszik)

Szoktam mondani az üzletben, hogy engem aztán nem zavar, ha valaki tonnaszámra veszi az öltönyt, hadd szóljon, de mindig is úgy tartottam - és ezen véleményemnek hangot is adtam -, hogy az értelmes vevő nem a fődarabokkal variálja megjelenéseit, hanem a kiegészítőkkel! 

(patchwork áthallás, éjszakai vadászatokhoz kiváló rejtőzködő szín, műértőknek)

Az ing erre a legalkalmasabb eszköz. Amellett, hogy remekül át lehet hangolni ugyanazt az üzleti öltönyt, vagy zakót négy-ötféle inggel, ez a kiegészítő a 'casual' és a 'street look' szegmensnek is kiváló kiegészítője. Ráadásul még a trendek is abba az irányba mozdulnak, hogy a feszesebb, konzervatívabb légkörű megjelenések (irodai, üzleti találkozók, esti partyk, bálok, stb.) is folyamatosan lazulnak, és ebben nagy szerepe van az ingnek.

(a kockázatkerülő ember első, apró lépése a szakadék felé, melynek alján vár a divat nirvána!!!)

Úgy kellene lennünk nekünk, férfiaknak az inggel, mint a mesebeli Gombóc Artúrnak a csokoládéval. Ahogy a falánk, csokirajongó madárkának is jöhetett minden a kerek csokoládétól, a töltött csokoládén át, a szögletes csokoládéig, úgy kellene használnunk ezt a kiegészítőt, és szeretnünk a benne rejlő lehetőségeket.

(az igazi észrevétlen, ő az, aki hegyekben áll minden szekrényben, unalomig ismételt, már-már elcsépelt, mégis biztos pont az életünkben, feltűrt ingujjal az "értetek élek" politikus összetéveszthetetlen jelmeze)

Ha már az adatokkal kezdtem, álljon hát zárásképp egy józannak tűnő érv is az ing mellett. Kísérletezni, új utakat kipróbálni, a közegünk reakcióit tesztelni nem feltétlenül egy drága öltönnyel, vagy zakóval kellene, ami még nálunk is 30-80.000 forintos tétel.

Az ing legyen az a termék, ami segít kitágítani az öltözködésben rejlő kommunikációs lehetőségeket, és ha elszúrtátok, még mindig jó lesz feltűrt ujjal, kigombolt nyakkal a térdgatyátokhoz, na bumm!

Ingre magyar!

üdv

Kun Gergely

0 Tovább

Ken baba, aki lenyelte Rodrigo Alvest...

Fel nem foghatom, miért éri ennyi bántás Rodrigo Alvest, ezt a kedves, ártalmatlan, insta profilja szerint félig brazil, félig brit pógárt?

Persze tudom, mi a baja a világnak a sráccal, irigylik tőle, hogy ő lehet Ken, az ikonikus, amerikai álomfigura. Legalábbis a kis Rodrigo így képzeli, mármint hogy ő Ken. Nincsen ezzel semmi gond, Pataki Attila is úgy véli, ő egy UFO, oszt mégis mily jámbor jószág, nem bánt ő senkit, fillérekért végighaknizza az okádék esztrádműsorokat, kiröhögik, aztán már megy is haza.

Különben is, azt meg ki mondta, hogy ha nők ezrei lehetnek Barbie babák, akkor már miért ne lehetne éppen a kis Rodrigo Ken? 

Merjünk nagyot álmodni, s ragadjunk szikét!

Afelől persze már erősen megoszlanak a vélemények, mennyire is volt sikeres a dél-amerikai figura átalakulása a még a Ku-Klux-Klan legszigorúbb genetikai szabályzata alapján is tökéletes amerikai álommá.

A hialuronsavnak hála, továbbá a zsírleszívás, majd visszatöltés jótékony hatásainak köszönhetően, nem is beszélve sok egyéb emberi és állati eredetű ürülék és/vagy melléktermék ipari méreteket öltő felhasználásának, előállt ez a zombiszerű uzsidoboz, akit az anyja se ismerne fel.

Stephen King számára remek hír, hogy amennyiben írna egy Ken babás horrort, a film verziónál nem is kell keresgélni a főszereplőt, Rodrigo smink nélkül, az ágyából felébresztve hozza majd a figurát.

Azért egynémely negatív észrevételt én is megengednék magamnak, melyeket esküszöm, nem az irigység mondat velem. Biztos vagyok benne, hogy a kockás hasra elköltött dollárezreket kidobott pénznek lehet tekinteni, amennyiben ugyanezt az eredményt hozná pár perc erejéig a löttyedtebb pocakra erősen rászorított acélkerítés. Aztán annak se örülne Rodrigo, ha látná Gyúrós Jocit, a 90-es évek győri kidobópápáját, aki egy picikét túlzásba vitt csontnövelő használatával két év alatt akkora állkapcsot növesztett, hogy azóta se talál magának bukósisakot. Szintúgy Jocihoz, vagy bármelyik hasonszőrű, összetett gondolkodású, örző-védő biorobothoz fordulhatunk bizalommal, amennyiben ilyen karakteres ajkakra vágyunk. Geronazzo Maria se dobott volna ki annyi pénzt az ablakon, ha tudja, hogy Joci visszakézből műt ilyen szájakat, és elég csak felidegesíteni egy picit.

Azt tényleg nem tudom, hogyan lehetne sufnituninggal ilyen átható, üveges tekintetet varázsolni azokból a kellemes, bizalomgerjesztően barna bociszemekből, amikkel a kis Rodrigo korai éveiben pislogott a világra, de nem is vagyok benne biztos, hogy jó irányban mozdult-e el Alvesnél a lélektükör.
Az mindenesetre megnyugtató, hogy az önképzavar, és az azzal együttjáró szépészeti (???) beavatkozások már nem genderfüggők. Könnyen lehet, hogy beköszönt a férfiak számára is az az idő, amikor pusztán elhatározás - és dollárszázezrek - kérdése az, amennyiben tökéletesen akarunk hasonlítani egy idealizált imidzsre.

Érdekességképpen megmutattam Rodrigo fotóit pár egyformára műtött hölgyismerősömnek, akik a jelenséget egytől egyig bizarrnak, visszataszítónak találták, olyannak, ahol éppen az egyéniség tűnik el. Milyen kár, hogy ezt a nők tömegei csupán másoknál érzékelik...
Engem a dolog arra a mondásra emlékeztet, hogy a legnagyobb baj a munkában az, ha a hülyeség szorgalommal párosul. Ennek folyománya lehetne az, amikor az ötlettelen divatmásolás, a kreativitás és az önismeret teljes hiánya korlátlan anyagi forrásokkal, és az elképzelések kontrollálatlan megvalósításával járnak együtt.

Nem ítélem el Rodrigot, mert nem ő a hibás, ő csupán egy ördögi jelenség végterméke. Hibásnak tartom mindazokat, akik a divatból élnek, de ötlettelenségükben kizárólag egy irányba terelik a fogyasztókat, azt sulykolva beléjük, ha nem vagy ilyen, senki vagy! A divatnak elsősorban az önkifejezésről kellene szólnia, nem pedig beteges másolásról, ami óhatatlanul eféle torzulásokhoz vezet.

Nem ítélem el, bár félelmetesen agresszív metamorfózison ment keresztül, míg egy kedves arcú, mosolygós, brazil srácból, egy állandó vicsorgásba torzult szájjal, kifejezéstelenül üveges tekintettel ránk bámuló viaszbábuvá vált, akinek hialuronnal átmosott agyában már vadul zakatolnak a következő átalakítások démoni tervei.


Kun Gergely

4 Tovább

Gardrób

blogavatar

Felnőtt tartalom, csak igényes és érett férfiaknak! Mindent megtudsz arról, hogy mit tehetsz azért, hogy a nők felfigyeljenek rád, az üzletfeleid elismerjenek, és követendő példának tartsanak, de legfőképpen, hogy te magad rátalálj saját stílusodra.

A Loft Outlet divatszakértőjének Instagram oldala - gerrri74

Instagram

Kövesd a Loft Outletet a Facebook-on

HTML

Címkefelhő

loft outlet (23),ferfi divat (20),öltöny (13),férfi öltöny (9),Loft (9),zako (5),divat (4),mesterházy attila (4),nyakkendő (3),Giorgio Armani (3),Kiszel Tunde (3),Sebestyan Balazs (3),Orbán Viktor (3),férfi ing (3),Roberto Cavalli (3),hamisítás (3),Hermes (2),Louis Vuitton (2),trendszetter (2),Brad Pitt (2),Pinter Attila (2),Benedek Tibor (2),gucci (2),menyasszony (2),Schiffer András (2),Rodeo Drive (2),berki krisztián (2),Los Angeles (2),Instagram (2),Herczeg Zoltan (2),szalagavató (2),slim fit (2),Róma (2),gatsby (2),Vona Gábor (2),férfi cipő (2),Lagzi Lajcsi (2),Friderikusz Sándor (2),smoking (2),stohl andrás (2),magyar futballvalogatott (2),Fodor Gabor (2),esküvő (2),casual (2),messi (2),Schobert Norbert (2),Rubint Réka (2),slim féfri divat (2),Andy Vajna (2),palácsik timea (2),mszp (2),Gyurcsány Ferenc (2),hosszú ujjú ing (1),Eurovíziós dalfesztivál (1),Conchita Wurst (1),Kelemen Anna (1),Rövid ujjú ing (1),Robbie Williams (1),Budapest Sportaréna (1),Thomas Neuwirth (1),tom ford (1),kommunikáció (1),balázs (1),4n4ln (1),trendsetter (1),Beverley Hills (1),Magyar Labdarugo-szovetseg (1),Vajna Tímea (1),Sebestyén Balázs (1),californication (1),Balaton (1),magyar labdarugo valogatott (1),donatella versace (1),Ata (1),V Zolika (1),Budapest Taxi (1),Bango Margit (1),Medveczky Ilona (1),kuki (1),sípálya (1),jagermeister (1),yeti (1),hütte (1),Unicum (1),kiszel tünde (1),Gundel Takacs Gabor (1),Dolhai Attila (1),Pokorny Lia (1),Zámbó Árpád (1),Demokratikus Koalíció (1),Orbán Vikor (1),horvath csaba (1),Deutsch Tamás (1),raszta frizura (1),Bagi-Nacsa (1),Budai Gyula (1),Szecsődi Ráró (1),Szecsődi Károly (1),nünüke (1),pompás nünüke (1),LMP (1),Zsidro Tamas (1),újságírók (1),Gerbeaud-haz (1),meglepetés party (1),szülinap (1),Kun Gergely (1),Vona (1),sajtótájékoztató (1),Gerbeaud (1),red neck (1),Gyurcsán Ferenc (1),kőbányai kínai piac (1),mellény (1),sál (1),átmeneti öltözködés (1),Galeries Lafayette (1),győzike (1),Bál (1),Tallai Andras (1),puskás ferenc (1),Story Gala (1),Harrods (1),GUM (1),Jason_yeats (1),Thomasopdebeeck (1),Alexander.kraft (1),Toth Vera (1),madonna (1),il Bacio di Stile (1),Hex tie (1),Hexenschuß (1),mezőkövesd (1),férfi nadrág (1),Összezárva Friderikusszal (1),Berki (1),Született feleségek (1),férfi karkötő (1),loftoutlet (1),useunused (1),formaruha (1),olimpia (1),Scherer Péter (1),Stohl András (1),sportöltözék (1),citytrail (1),futás (1),Noszály Sándor (1),lopás (1),szomszédok (1),szulejmán (1),Válótársak (1),Keymanstyle (1),Valentino (1),Dandy (1),kockás öltöny (1),Gáspár Győző (1),Emir Kusturica (1),Falus Ferenc (1),Főpolgármesteri Hivatal (1),Schobert Norbi (1),ice bucket (1),önkormányzati választás (1),Hajdú Péter (1),Zimányi Linda (1),focistafeleségek (1),Robben (1),Dress for less (1),tippmix (1),FIFA (1),Puzser Robert (1),selfie (1),futball vilagbajnoksag (1),Norbi Update (1),norbi (1),double monk (1),férfi kiegészítők (1),Ausztrália (1),Andre Goodfriend (1),habony árpád (1),dolce & gabbana (1),Zuckenberg (1),Szalay-Bobrovinczky Kristóf (1),női egyenjogúság (1),Karl Stefanovic (1),John Deere (1),Andre Agassi (1),tőzsde (1),Private banking (1),elegans (1),The Today Show (1),Dardai Pal (1),üzleti dress code (1),Marshalls (1),ruházat (1),Radics Gigi (1),COMET-dijkioszto (1),Comet Gála (1),VIVA COMET-dij (1),Farkashazy Tivadar (1),Vágó István (1),Juszt László (1),Gálvölgyi János (1),Szabó Zsófi (1),Comet Cloth Comedy (1),Csobot Adél (1),esküvői ruha (1),Vőlegény (1),Kállay Saunders András (1),vv béci (1),Loft Out (1),gigi (1),Osvárt Andrea (1),Pampalini (1),Bajnai Gordon (1),Kilián-laktanya (1),Csányi Sándor (1),Balotelli (1),Női és Gyermekruha Nagykereskedelmi Vállalat… (1),ballonkabát (1),megcsalás (1),divat világa (1),outlet (1),Dzsudzsak Balazs (1),világbajnokság (1),Nino Cerutti (1),Szárszói találkozó (1),Szárszó (1),Pep Guardiola (1),guardiola (1),férfi vízilabda-válogatott (1),Barcelona (1),vőlegény ruhája (1),esküvői öltöny (1),pénzmogul (1),üzleti tárgyalás (1),Ferrari (1),zakó (1),trend (1),ing (1),learazas (1),sale (1),szabó (1),Savile Row (1),ford (1),bmw (1),Audi (1),porsche (1),Lionel Messi (1),méret (1),Aranylabda (1),öltözék (1),nadrág (1),fat boys slim (1),Rogán Antal (1),lanvin (1),Fendi (1),Horn Gyula (1),Barack Obama USA elnök (1),menyasszonyi ruha (1),politikusok (1),Louis Vuitton hátizsák (1),Ferragamo (1),metroszexualis (1),Firenze (1),Nápoly (1),Milano (1),Zsolnay Porcelanmanufaktura Zrt. (1),Michelin csillag (1),meleg (1),buzi (1),Vidámpark (1),nyakkendo (1),pataky attila (1),Fásy Ádám (1),Bunyós Pityu (1),Postás Józsi (1),Balazs Pali (1),cakó kinga (1),Sugarbird ruhakollekcio (1),DJ Ötzi (1),Csóré Béla (1),rtl klub (1),Pitt Immagine Uomo (1),Istenes Bence (1),Eder Krisztian (1),VV6 (1),zombi (1),szex (1),ejszakai elet (1),Budapest (1),teli olimpia (1),Szocsi (1),Etyek (1),Liptai Claudia (1),Hajos Andras (1),Árpás László (1),Rokusfalvy Pal (1),Joshi Bharat (1),Fekete Laci (1),nagy duett (1),győr (1),médiabál (1),Szocsi olimpia 2014 (1),Szocsi 2014 (1),ruha (1),h&m (1),Giorgo (1),Ómolnár Miklós (1),Ralph Lauren (1),Alföldi Róbert (1),Caramel (1),rendőrség (1),kannás bor (1),Vácszentlászló (1),Zacher Gabor (1),Dobó Kata (1),tél (1),MÁV-Aszód (1),aszód (1),wellness-hetvege (1),wellness szallodak (1),dresscode (1),mély dekoltázs (1),Kaposvari Egyetem (1),öltözködési tanácsadó (1),öltönyök (1),középosztály (1),gazdagság (1),Steve Siebold (1),siruha (1),sibakancs (1),Tilla (1),Vadon Jani (1),wunderschön (1),Kulka János (1),fasfhionfave (1),Wolfie (1),Carbonfools (1),fehér balázs (1),Leonardo DiCaprio (1),George Clooney (1),teczar szilard (1),szőke nő (1),billiárd (1),éjszaka (1),buli (1),Berki Krisztian labdarugo (1),ingyen buli (1),magna cum laude (1)

Tőlünk kérj öltözködési tanácsot!