Targoncázzál extra minőségű olasz öltönyöket!

Az úri közönséget egynémely színházi előadásoknál csupán a kulisszák mögött zajló izgalmas történések érdeklik jobban – lásd most szombaton a színházak éjszakája - , hovatovább az érdeklődés olyan magas, hogy drágább jegyet hajlandóak váltani a függöny mögötti események megtekintésére, mint magára a főműsorra.

LoftOutlet

Forma-1 jegyek a Gold tribünre? Eeeejjjj, de kezdő vagy, kisfiam! Paddock belépő kell!!!! Selfie Hamiltonnal, ferraris szerelőkkel, grid girl-ökkel! Na az már valami! Koncert a Very VIP-ból? Ugyan már, gyerekek.... Stage pass! Az kell ide! Robbie Williamset látni klottgatyában, amíg két szám között villámgyorsan átöltözik a hangfalak mögött! Ennyi.

Távol álljon tőlem, hogy saját tevékenységemet a fentebb említett eseményekhez mérjem, de egyre többször tapasztalom, hogy a tisztelt vevő kíváncsisága túlmutat a konkrét ruházkodáson.

Vicces, de a válogatás közbeni beszélgetésekből egyértelműen kiviláglik, hogy a férfiak fel akarnak vérteződni az „én mindent tudok, bennfentes vagyok aspektussal”, kezdve a beszerzés mikéntjével egyészen a hány birka gyapjából készült az öltöny kérdéséig.

Hát akkor nézzük, hogyan is történik a beszerzés!

Talán kevesen tudjátok, de Olaszország augusztusban elmegy otthonról. Ami nem történik meg július folyamán, arra bizony szeptemberig várni kell. Nem tudom, miért alakult ez így, valószínűleg így kívánják biztosítani maguknak azt a mediterrános lüktetést, ami a 'ráérünk még arra', illetve a 'vad tülekedés' egymást váltó, külső szemlélő számára érthetetlen ritmusát adja.

Elképzelhetetlenül sok elintézendő ügy torlódik fel egy hónap alatt a munkámban, így nem csoda, hogy évek óta a szeptember egy pörgős, olasz munkaturnéval indul. Számomra az olaszországi kiruccanások egy ködbe vesző, álmos 500 km-rel kezdődnek, ahogy rutinból átsuhanok elébb Magyarországon, majd Szlovénián. A szimbolikus, de sokszor praktikus ébresztőórám a Trieszt utáni első AGIP benzinkút ristorantejában elfogyasztott espresso machiato. Ebben a pár percben mindig az jut eszemben, vajon miért nem tudnak a hazai design kávézók génmanipuláltságig tökéletes barista hölgyei még csak megközelítőleg se ilyen minőségű frissítőt készíteni, mint amit a benzinkút bajszos, nagyseggű, harsány, bibircsókos donnái unottan elém vágnak. Tisztelet a maroknyi kivételnek persze.

Aztán egy éjszaka Firenze melletti Pratoban, és másnap egy kora délutánra megbeszélt tárgyalás Nápoly mellett. Két pohár chianti , valami olasz NB3-as meccs a helyi TV-n, fogmosás, alvás, reggeli, kocsibavágódás, parkettagáz, 550 km, de szép is Róma innen az elkerülőről, érkezés. Kicsiny falu a festőien fenyegető Vezúvtól pár kilométerre, néhány utcácska a hegy lábánál, a de Pasquale show room pedig a vulkáni képződmény tetején. Az iroda ablakaiból olyan a kilátás, hogy az már - már bunkóság, lelkendezésemre unott fejek a válasz, na persze, ők itt élnek, volt idejük megszokni a döbbenetes panorámát. 20 perc alatt megrendelünk vagy 2500 inget, egy picikével jobb az átlagom, mint amennyi idő alatt a tisztelt nagyérdemű feloldja 1db ing kiválasztása feletti dilemmáját a Loftban...

Picike "kulisszázás". Amikorra mi érkezünk, a butikvilág már leadta megrendeléseit a 2015 tavasz/nyár szezonra. A cég ekkorra már tudja, hogy az elképesztően széles skálán mozgó alapanyag-kínálatból milyen designokból, mennyi ingre való maradt szabadon az olyan szisztémában dolgozók számára, mint amilyen a LoftOutlet.

Többször leírtuk már, de talán nem elégszer ahhoz, hogy bevésődjön: ugyanabból a kollekcióból rendelünk, azonos minőségben és pontosan egyidőben kapjuk a termékeket, mint pl. egy milánói butik. Elenyészően kis hányadát képezik a teljes kollekciónak azon elemei, amiből nem marad az outlet szisztéma számára fogható darabszám. Amiket ekkor rendeltünk, ti, kedves Vásárlók, januártól láthatjátok a polcainkon, és egészen márciusig érkeznek majd az ingek ütemezetten.

Másnap irány az általatok már jól ismert Britti márka gyártója, aki szintén Nápoly közelében található. Feladatunk az új öltönykarakter kiválasztása a kreátorok által biztosított 8-10 vonalvezetésből. Itt nem kifutók mellett üldögélünk, hanem bizony raktárak mélyén szórakoztatjuk egymást.

Rögtön indításképp beleugrok egy általuk csak extra slimnek titulált mintába. Azaz, csak ugranék... a zakó még csak - csak rámjön behúzott hassal, levegővétel nélkül, de a modell nadrágját már térdtől nem vagyok képes feljebb ráncigálni... A gyártók nagyon jókat röhögnek rajtam... Én hülye az ázsiai piacra megálmodott modellel próbálkoztam éppen. Tudvalevő, hogy a távol-keleti felnőtt férfi teste nagyjából olyan, mintha Európában egy 10 éves fiúcskát "upgrade-elnénk", nincsenek vállak, nincs derék, nincs comb.

Végül megvan az új öltönysziluett (október elején már beleugorhattok) szerintem fantasztikus lett, plusz kiválasztottunk két zakómodellt is, egy überbrutál fancyt a fertőzötteknek, meg egy visszafogottabban olaszost. Mellékesen rendeltünk még kétféle testhezálló, orkán mellényt, amit hűvösebb, de még nem télies időben lazán felvehettek zakó alá. Remek lesz, zabálni fogjátok! Végezetül kutyasimogatás (errefelé nem létezhet magára valamit is adó olasz cég befogadott kóborkutyák nélkül), arrivederci!

Indulás vissza Firenze irányába, útközben olivaolaj, kedvenc fűszerek beszerzése egy agricoopban. Ahhoz már későn érkezünk, hogy délután még beleférjen egy érdemi tárgyalás, ellenben még éppen időben, hogy az olaszok kedvelt afterwork tevékenységébe becsatlakozhassunk. A nap fáradalmait mi is egy (inkább több) Aperol spritz, valamint ínycsiklandó falatkák társaságában pihenjük ki.

Harmadnap egy alapanyagosnál van jelenésünk, ahol csodaszép gyapjú szöveteket válogatunk a következő öltönykollekciókhoz. Super 120, super 140, wool and silk, cashmere and mohair... csupa-csupa olyan qualitás, ahová a sztenderd brandek jelentős része rajtatok spórolva (!!!), kedves Vásárlók,  el sem jut. Természetesen itt is létezik a késztermékeknél már vázolt szisztéma, a termékeket tervezetten "túlgyártják", ennek köszönhetően csúcsszöveteket tudunk biztosítani a Britti öltönyökhöz kellemes áron.

Pár cappucco, a legújabb Vogue Uomo beszerzése (OKJ-s továbbképzés helyett), majd laza 1000 km, és meg is érkeztünk kis magyar rögvalóságunkba. Ha az elmosódott határokra figyelmeztető tábla nem volna elég, az első idegbeteg villogás/dudálás mindenképpen ráébreszt, itthon vagyunk.

Arról, hogyan kell tutit megmondanod az öltönyödről, ingedről, a következő posztban értekezünk.

0 Tovább

Reméljük, a zsír fog égni és nem Norbi

Andre Agassi az 1980-as, ’90-es évek egyik legnagyobb teniszsztárja, pályabohóca, bukdácsolója, majd  visszatérője, de mindenképpen hosszútávú bevésődésre érdemes figurája. Ha Joe McEnroe volt a sportág rockere, akkor Agassit vitathatatlanul az alapvetően konzervatív salakpályák punkjának titulálhatjuk.

Andre Agassi  

Hogy Cindy Lauper taraját megszégyenítő, rikító hajkoronája egyszerű polgárpukkasztás volt-e, vagy már akkoriban is egy távolabbra mutató brandépítésnek lehettünk tanúi, nem tudjuk. A lényeg, hogy a feltűnően „leszarom” módon öltözködő sportolóból pályafutása vége felé egy rendkívül tudatosan mozgó üzletemberré vált. A teniszütő szögreakasztása nem jelentette a karrier végét, sőt, megjelent előttünk egy kiválóan felépített, két lábon járó ’superbrand’, aki manapság hitelesen lehet olyan konzervatív márkák arca, mint pl. a Longines óramanufaktúra.

Ahogyan Agassi lecserélte a hawaii mintás pólókat a sötét öltöny/fehér ing kombóra, úgy lehettünk szemtanúi annak, ahogyan Schobert Norbert ruhatára is üzletemberessé vált. Természetesen nem lehetek biztos benne, de erős a gyanúm, hogy pár évvel ezelőtt Norbi még képes lett volna arra, hogy joggingban, esetleg rövidujjú pólóban jelenjen meg egy olyan komoly együttműködés beharangozóján, mint ez a mostani. Merem remélni, hogy kifogástalan megjelenéséhez nekünk is van egy kis közünk. 

A tőzsdei világszínpadra áhítozó cég nyers számaival nem vagyok, nem is lehetek tisztában, mégis az az érzésem, hogy egy Andre Agassi szintű ’superbrand’ nem adhatja a nevét minden alapot nélkülözve csak úgy bármihez. A volt teniszcsillag által képviselt nívó remek belépő a nyugati piacokra.

A megfelelően megválasztott viselet segíthet a rólunk kialakuló vélemények pozitív formálásában. Norbi sportolói múltja, fitneszedzői munkássága odaát teljességgel ismeretlen, így egy susogós melegítős megjelenés teljességgel értelmezhetetlen lenne az új piacok szereplőinek. A szénhidrátcsökkentett táplálkozás hazai pápája jól döntött, amikor a reménybeli piaci expanzióhoz az üzletember imidzset választotta az „épp most érkeztem az edzésről” szett helyett.

Lehet, hogy a párhuzam inkább Schobert Norbert számára lehet hízelgő, de Andre Agassi is sportemberből vált kőkemény vállalkozóvá. A magam részéről őszintén bízom benne, hogy egy semmiből felépített magyar cég áll most a külföldi elismertség kapujában.

Hajrá Norbi, égjen a zsír!!!

Kun Gergely

0 Tovább

Gardrób

blogavatar

Felnőtt tartalom, csak igényes és érett férfiaknak! Mindent megtudsz arról, hogy mit tehetsz azért, hogy a nők felfigyeljenek rád, az üzletfeleid elismerjenek, és követendő példának tartsanak, de legfőképpen, hogy te magad rátalálj saját stílusodra.

A Loft Outlet divatszakértőjének Instagram oldala - gerrri74

Instagram

Kövesd a Loft Outletet a Facebook-on

HTML

Címkefelhő

loft outlet (23),ferfi divat (20),öltöny (13),férfi öltöny (9),Loft (9),zako (5),divat (4),mesterházy attila (4),nyakkendő (3),Giorgio Armani (3),Kiszel Tunde (3),Sebestyan Balazs (3),Orbán Viktor (3),férfi ing (3),Roberto Cavalli (3),hamisítás (3),Hermes (2),Louis Vuitton (2),trendszetter (2),Brad Pitt (2),Pinter Attila (2),Benedek Tibor (2),gucci (2),menyasszony (2),Schiffer András (2),Rodeo Drive (2),berki krisztián (2),Los Angeles (2),Instagram (2),Herczeg Zoltan (2),szalagavató (2),slim fit (2),Róma (2),gatsby (2),Vona Gábor (2),férfi cipő (2),Lagzi Lajcsi (2),Friderikusz Sándor (2),smoking (2),stohl andrás (2),magyar futballvalogatott (2),Fodor Gabor (2),esküvő (2),casual (2),messi (2),Schobert Norbert (2),Rubint Réka (2),slim féfri divat (2),Andy Vajna (2),palácsik timea (2),mszp (2),Gyurcsány Ferenc (2),hosszú ujjú ing (1),Eurovíziós dalfesztivál (1),Conchita Wurst (1),Kelemen Anna (1),Rövid ujjú ing (1),Robbie Williams (1),Budapest Sportaréna (1),Thomas Neuwirth (1),tom ford (1),kommunikáció (1),balázs (1),4n4ln (1),trendsetter (1),Beverley Hills (1),Magyar Labdarugo-szovetseg (1),Vajna Tímea (1),Sebestyén Balázs (1),californication (1),Balaton (1),magyar labdarugo valogatott (1),donatella versace (1),Ata (1),V Zolika (1),Budapest Taxi (1),Bango Margit (1),Medveczky Ilona (1),kuki (1),sípálya (1),jagermeister (1),yeti (1),hütte (1),Unicum (1),kiszel tünde (1),Gundel Takacs Gabor (1),Dolhai Attila (1),Pokorny Lia (1),Zámbó Árpád (1),Demokratikus Koalíció (1),Orbán Vikor (1),horvath csaba (1),Deutsch Tamás (1),raszta frizura (1),Bagi-Nacsa (1),Budai Gyula (1),Szecsődi Ráró (1),Szecsődi Károly (1),nünüke (1),pompás nünüke (1),LMP (1),Zsidro Tamas (1),újságírók (1),Gerbeaud-haz (1),meglepetés party (1),szülinap (1),Kun Gergely (1),Vona (1),sajtótájékoztató (1),Gerbeaud (1),red neck (1),Gyurcsán Ferenc (1),kőbányai kínai piac (1),mellény (1),sál (1),átmeneti öltözködés (1),Galeries Lafayette (1),győzike (1),Bál (1),Tallai Andras (1),puskás ferenc (1),Story Gala (1),Harrods (1),GUM (1),Jason_yeats (1),Thomasopdebeeck (1),Alexander.kraft (1),Toth Vera (1),madonna (1),il Bacio di Stile (1),Hex tie (1),Hexenschuß (1),mezőkövesd (1),férfi nadrág (1),Összezárva Friderikusszal (1),Berki (1),Született feleségek (1),férfi karkötő (1),loftoutlet (1),useunused (1),formaruha (1),olimpia (1),Scherer Péter (1),Stohl András (1),sportöltözék (1),citytrail (1),futás (1),Noszály Sándor (1),lopás (1),szomszédok (1),szulejmán (1),Válótársak (1),Keymanstyle (1),Valentino (1),Dandy (1),kockás öltöny (1),Gáspár Győző (1),Emir Kusturica (1),Falus Ferenc (1),Főpolgármesteri Hivatal (1),Schobert Norbi (1),ice bucket (1),önkormányzati választás (1),Hajdú Péter (1),Zimányi Linda (1),focistafeleségek (1),Robben (1),Dress for less (1),tippmix (1),FIFA (1),Puzser Robert (1),selfie (1),futball vilagbajnoksag (1),Norbi Update (1),norbi (1),double monk (1),férfi kiegészítők (1),Ausztrália (1),Andre Goodfriend (1),habony árpád (1),dolce & gabbana (1),Zuckenberg (1),Szalay-Bobrovinczky Kristóf (1),női egyenjogúság (1),Karl Stefanovic (1),John Deere (1),Andre Agassi (1),tőzsde (1),Private banking (1),elegans (1),The Today Show (1),Dardai Pal (1),üzleti dress code (1),Marshalls (1),ruházat (1),Radics Gigi (1),COMET-dijkioszto (1),Comet Gála (1),VIVA COMET-dij (1),Farkashazy Tivadar (1),Vágó István (1),Juszt László (1),Gálvölgyi János (1),Szabó Zsófi (1),Comet Cloth Comedy (1),Csobot Adél (1),esküvői ruha (1),Vőlegény (1),Kállay Saunders András (1),vv béci (1),Loft Out (1),gigi (1),Osvárt Andrea (1),Pampalini (1),Bajnai Gordon (1),Kilián-laktanya (1),Csányi Sándor (1),Balotelli (1),Női és Gyermekruha Nagykereskedelmi Vállalat… (1),ballonkabát (1),megcsalás (1),divat világa (1),outlet (1),Dzsudzsak Balazs (1),világbajnokság (1),Nino Cerutti (1),Szárszói találkozó (1),Szárszó (1),Pep Guardiola (1),guardiola (1),férfi vízilabda-válogatott (1),Barcelona (1),vőlegény ruhája (1),esküvői öltöny (1),pénzmogul (1),üzleti tárgyalás (1),Ferrari (1),zakó (1),trend (1),ing (1),learazas (1),sale (1),szabó (1),Savile Row (1),ford (1),bmw (1),Audi (1),porsche (1),Lionel Messi (1),méret (1),Aranylabda (1),öltözék (1),nadrág (1),fat boys slim (1),Rogán Antal (1),lanvin (1),Fendi (1),Horn Gyula (1),Barack Obama USA elnök (1),menyasszonyi ruha (1),politikusok (1),Louis Vuitton hátizsák (1),Ferragamo (1),metroszexualis (1),Firenze (1),Nápoly (1),Milano (1),Zsolnay Porcelanmanufaktura Zrt. (1),Michelin csillag (1),meleg (1),buzi (1),Vidámpark (1),nyakkendo (1),pataky attila (1),Fásy Ádám (1),Bunyós Pityu (1),Postás Józsi (1),Balazs Pali (1),cakó kinga (1),Sugarbird ruhakollekcio (1),DJ Ötzi (1),Csóré Béla (1),rtl klub (1),Pitt Immagine Uomo (1),Istenes Bence (1),Eder Krisztian (1),VV6 (1),zombi (1),szex (1),ejszakai elet (1),Budapest (1),teli olimpia (1),Szocsi (1),Etyek (1),Liptai Claudia (1),Hajos Andras (1),Árpás László (1),Rokusfalvy Pal (1),Joshi Bharat (1),Fekete Laci (1),nagy duett (1),győr (1),médiabál (1),Szocsi olimpia 2014 (1),Szocsi 2014 (1),ruha (1),h&m (1),Giorgo (1),Ómolnár Miklós (1),Ralph Lauren (1),Alföldi Róbert (1),Caramel (1),rendőrség (1),kannás bor (1),Vácszentlászló (1),Zacher Gabor (1),Dobó Kata (1),tél (1),MÁV-Aszód (1),aszód (1),wellness-hetvege (1),wellness szallodak (1),dresscode (1),mély dekoltázs (1),Kaposvari Egyetem (1),öltözködési tanácsadó (1),öltönyök (1),középosztály (1),gazdagság (1),Steve Siebold (1),siruha (1),sibakancs (1),Tilla (1),Vadon Jani (1),wunderschön (1),Kulka János (1),fasfhionfave (1),Wolfie (1),Carbonfools (1),fehér balázs (1),Leonardo DiCaprio (1),George Clooney (1),teczar szilard (1),szőke nő (1),billiárd (1),éjszaka (1),buli (1),Berki Krisztian labdarugo (1),ingyen buli (1),magna cum laude (1)

Tőlünk kérj öltözködési tanácsot!