S.P.Q.R. Jelentem: Róma elesett!

Mi magunk nyírtuk ki! Nem, nem, ne fintorogjon senki! A hiba az ÖN gépében van! Amíg lószar van, veréb is van, és ebben az esetben sajnos egyértelműen megállapítható, hogy a tojás előbb volt, mint a tyúk.

szerző: Kun Gergely

Miközben a legnagyobb világcégek keresik folyamatosan az újabb és újabb értékesítési megoldásokat, mellyel termékük/szolgáltatásuk jobb színben tűnik fel a fogyasztó szemében, a trendeket időről időre átrajzoló olasz divatcégek a módszerben is az élre álltak. A VÁLASZ, mint oly sokszor az életben, most is pofon egyszerű, mondhatni az utcán hever. Rómában jártamban-keltemben bepillantást nyertem az űrmarketing eme fenomenális megnyilvánulásába.

Tehát: végy pár egyébként ádáz konkurenciaharcban álló olasz divatcéget, termékeit nyomd néhány frissen behajózott szimpatikus marokkói és/vagy indiai sales manager kezébe, pozícionáld az értékesítési pontot turisták által kultivált látnivalók közelébe, Hopp on buszok megállóiba, gyalogátkelőhelyekre, tálald az árut piszkosfehér (vagy talán egy eredetileg fehér, de napjainkra már piszkos) gyékényen! És a siker garantált.

Nincs az a divatimmunis, konzervatív értékesítési stratégián edződött Pógár, ki megállás nélkül tova tudna lépdelni az árusok tömkelegén, miközben a beduin tevepiacok napi rutinjaihoz szokott csencselő vérű fogyasztók is ismerős és otthonos pillanatokat élhetnek át. A látszólag érdektelen potenciális vásárlók sem csusszannak ki az upper marketing eme fenomenális szisztémájából. Elég egy félreértelmezett kósza pillantás az árura, és a Pantheontól a Colosseumig tartó nem rövid távra kedves útitársat kapunk, aki szórakozásunkról a termék lankadatlan dícséretével gondoskodik.

Nincs menekvés!

Ferragamo, Gucci, Fendi, Louis Vuitton, Hermés, Lanvin táskák, övek, kiegészítők, vmint napközben az aszfalthoz csapkodott fingó, és/vagy bégető takony (gyermekeim nagy kedvence), estefelé kiegészülve az égbe lődözött villódzó röppentyűvel (funkcióját társadalom kutatók még keresik). A portfolió hibátlan.

A sok-sok szerencsétlen, drága divatintézetekben évekig magoló, meleg kirakatrendező tehetetlenül áll a jelenség előtt, mert ugye ki a francot vonzanak manapság a jól felépített üzletportálok, amikor az egy eurós esernyőt áruló szenegáli csapat feltűnik a sarkon.

Gyerekek, ennyi, jelentem Róma elesett.

Mi magunk nyírtuk ki! Nem, nem, ne fintorogjon senki! A hiba az ÖN gépében van! Amíg lószar van, veréb is van, és ebben az esetben sajnos egyértelműen megállapítható, hogy a tojás előbb volt, mint a tyúk.

A történet első bekezdése ugyanis az, amikor a német/amerikai/holland/magyar/akármilyen turista vágyakozva nézegeti a számára elérhetetlen áron kínált, valóban csúcsminőséget képviselő, manufakturális divatterméket, paprika vörösen méregeti a csillogó üzletből az anyagi jólét kölcsönözte magabiztossággal kilépő dámát, a gondolat szöget üt a fejében: bármi áron (azaz nagyjából 15-20 EUR-ért) birtokolni akarja az ikonikus darabot.

Elől a szerző, ő még eredeti, de nem sokáig...

Továbbmegyek. Amikor épp vállat rándítani készülsz, hogy ez csak egy ruhadarab, táska, kendő, akármi, kérlek NE tedd! Hidd el nekem, téged is utolérhet ez a végzet. A nem fizetőképes, birtoklási vágytól habzó szájú tömegek lehet éppen a TE céged termékét pécézték ki, és akkor nincs menekvés. Lásd fentebb, az olcsón fenntartott hamis gépezet Téged is bedarál. Viagra, iPhone, Grey Goose Vodka, MacBook, NIKE; amire igény van, legyártják.

Újra mondom, ne rángasd a vállad! Valahol készítik már a mozambiki mangalicát szenegáli esszenciával…

0 Tovább

MILF-ek és fiaik

szerző: Kun Gergely

– Kezeit csókolom, miben segíthetek?

Aranyos, jól öltözött, erősen 60-as hölgy szuszog az ajtóban. Picit dünnyög a lépcsők miatt, majd a tárgyra tér. Szóval körülnézne, meg ruha kéne, meg minden. Mondom férfiruha üzlet, meg hasonlók.

– Sebaj, minnyá jön a fiam, csak elszív még lent egy cigit, aztán neki kéne nézzek valamit.

Szóval a kedves fiának, értem.

Hanyagul érdeklődök, mintegy diskurzusindító gyanánt, esetleg első öltöny lesz-e a drága gyermeknek, de határozottan megnyugtatnak, tévúton járok, Petike kétgyermekes apuka, feleség, 7-es bömi, meg minden, boldog tulajdonosa egy csilliárdokat forgalmazó, exportra termelő, ily módon napjainkban is prosperáló konglomerátumnak.

Háááát, Petike, eszem a zúzádat, bizisten kíváncsivá tett engem jóanyád, vajh’ miért pont a ruha önálló kiválasztásának képességét nem sikerült elsajátítanod? Felteszem, csírájában holt el a dolog valahol egy világraszóló cégfúzió és a hármas számú szuperyachtod kiválasztása között.

Aztán Petike is beslattyog, egész tűrhető látvány, nem hiába, no, a mamiban egy stylist veszett el. Mászkálunk, közben dumálunk, a srác abszolút profi a pályáján, magabiztos, tájékozott, megnyerő. Pár perc, és elhangzik az első komolyabb vízválasztó kérdés:

– Na, akkor legyen egy sötétkék, vagy egy antracit szürke öltöny?

Kérdésemet nyilván hozzá intézem, de Petike már kicsúszott a dimenziónkból, tekintete anyucit keresi, elesettnek tűnik. Mindjárt felsikolt? Jaj, nem, ez meleg volt, felbukkant mami is, aki valahol az ingek és a nyakkendők közt bolyongott. Visszazökkent az idő. Petike újra kisimult, megérkezett a mankó, és anyuka dönt: legyen egy fekete.

Naná, hát persze, egyébként semmi gond, ezért vagyunk mi itt, rágjuk át, próbáljunk fel többet is, győződjünk meg. A homokszemet csupán ott érzem a gépezetben, hogy tegyük fel, ez tényleg kimaradt neked, nem megy ez a döntés, amikor csak a ruha, meg a tükör, meg te vagy a porondon, OK, elfogadtam. Nade anyuvaaaaaaaal???!!!! Petike minnyá 46 éves leszel!!!! Kapcsolsz???!!! Ha nem megy a story, segítünk, nem kell becipelni a famíliát (persze szeretettel várjuk őket is). Felteszem, az urológus is megy egyedül, és a fodrászodnak se valamelyik rokon vázolja, milyen frizurát is akarsz?

Aztán ha így megy csak, hát miattam menjen így! Szót értünk mi a dédivel is, ha kell. Vidáman felidézgetjük a 20-as évek divatját bármelyik szépkorú felmenőddel, ha neked ez így jó, de javaslom, tégy egy próbát, és hagyatkozz ránk egy picit, nem tegnap kezdtük, hidd el!

0 Tovább

Férfi vagy metroszexuális?

Van, aki azt mondja, ők valójában melegek. Szerintem nyilvánvaló, hogy szinte minden, amit tesznek továbbra is a gyengébbik nem meghódítását szolgálja, csak a kritikusok számára nem szimpatikus módon...

Szerző: Kun Gergely

Darwin Karcsi bácsi meghalt, az evolúciós mesének vége! Azazhogy már miért is lenne vége?! Csak azért mert az öreg elment, vannak még jó páran, akik felveszik a fonalat. Hogy mást ne mondjak az agyturkászok példának okáért. Bizony bizony.

Ahogy a jó öreg Darwin kitette a pontot, Freud bácsi már hegyezte is a ceruzáját, hogy újabb fejezetét nyissa meg a soha véget nem érő történetnek. Kezdetben volt a homo sapiens, annak is férfi egyedei, kiknek rövidke életét teljesen kitöltötte a mammutok hajkurászása, kardfogú előli menekülés, hideg/meleg elenni védekezés, törzsbéli nőstény egyedek levadászása. Ezt követte pár érdektelen korszak, őseink felépítettek némi piramist, várat és katedrálisokat szerte a világban, meghódítottak és meghódíttattak, elpusztult pár milliárd Földlakó, mindezekért bosszút állt pár milliárd Földlakó, ennyi.

Telt múlt az idő, a férfi pógárok nagyjából elérték a fizikai adottságaik szabta korlátokat, mindamellett egyre több szabad idejük lett a törzsbéli, valamint azonkívüli nőstény egyedek levadászására, ezért felhagytak a pár ezer éve már jól bevált módszerekkel, nevezetesen hím vetélytársaik fizikai megsemmisítésével, jobb esetben melldöngetéssel történő megfutamításukkal, szélsőséges esetben asszonyrablással. Tisztelet a maroknyi kivételnek, akik továbbra is eme ősi módszerek mentén próbálnak ismerkedni, a többség egyre cizelláltabb módját választja a párválasztásnak.

Éééééés itt lépne be a képbe a fentebb említett Siegmund bá’. Férfitársaink egyedfejlődésének egy új, nem mindenki számára szimpatikus fejezetét testesíti meg a metrosexuális alfahím. Hogy elterjedése mennyire lesz uralkodó, az még nem látható, mindenesetre a 20. században elkezdődött folyamat töretlenül halad az új évezredben is, tehát a jelenség nem tekinthető egyelőre kérészéletű, evolúciós zsákutcának.

Sokak szerint nincs ez így jól, nekem pedig szokás szerint más a véleményem. Vegyük is sorjában az érveket és ellenérveimet!

Van, aki azt mondja, ők valójában melegek. Szerintem nyilvánvaló, hogy szinte minden, amit tesznek továbbra is a gyengébbik nem meghódítását szolgálja, csak a kritikusok számára nem szimpatikus módon:

Te azt mondod: ezek lakkozzák a körmüket!!! Én azt mondom: ismerik a manikűrt!!!

Te azt mondod: szedetik a testszőrüket!!! Én azt mondom: extrán adnak a higiéniára!!!

Te azt mondod: buzisan öltöznek!!! Én azt mondom: nagyobb karakterkészlettel rendelkeznek a ruha nyelvén!!!

Te azt mondod: furcsa a hajuk!!! Én azt mondom: fodrászuk az ollót is ismeri, nem csak a nullás gépet!!!

Te azt mondod: ezek nem esznek egy jót!!! Én azt mondom: mértékkel esznek!!!

Nyilvánvaló, hogy egy, a korszakunkkal szoros összefüggésben álló jelenségről van szó. Legyél sportos, energikus, ápolt, plakátmacsó, maradj fiatal(os), sugározd, hogy győztes vagy! Ezt várja el az új nemzedék, a metrosexuális férfi csak egy válasz. Nem kell megérteni, nem kell megszeretni, nem kell azonosulni, de hiszem, hogy el kell fogadni! Nézz a dolgok mögé higgadtan, hátha valamit Te is át tudsz venni macsóságod csorbulása nélkül!

Ha úgy érzed, vagy annyira igényes, hogy kipróbálj személyes, ingyenes divattanácsadást írj a kirkft@gmail.com - e-mailcímre.

4 Tovább

Gardrób

blogavatar

Felnőtt tartalom, csak igényes és érett férfiaknak! Mindent megtudsz arról, hogy mit tehetsz azért, hogy a nők felfigyeljenek rád, az üzletfeleid elismerjenek, és követendő példának tartsanak, de legfőképpen, hogy te magad rátalálj saját stílusodra.

A Loft Outlet divatszakértőjének Instagram oldala - gerrri74

Instagram

Kövesd a Loft Outletet a Facebook-on

HTML

Címkefelhő

loft outlet (23),ferfi divat (20),öltöny (13),férfi öltöny (9),Loft (9),zako (5),divat (4),mesterházy attila (4),nyakkendő (3),Giorgio Armani (3),Kiszel Tunde (3),Sebestyan Balazs (3),Orbán Viktor (3),férfi ing (3),Roberto Cavalli (3),hamisítás (3),Hermes (2),Louis Vuitton (2),trendszetter (2),Brad Pitt (2),Pinter Attila (2),Benedek Tibor (2),gucci (2),menyasszony (2),Schiffer András (2),Rodeo Drive (2),berki krisztián (2),Los Angeles (2),Instagram (2),Herczeg Zoltan (2),szalagavató (2),slim fit (2),Róma (2),gatsby (2),Vona Gábor (2),férfi cipő (2),Lagzi Lajcsi (2),Friderikusz Sándor (2),smoking (2),stohl andrás (2),magyar futballvalogatott (2),Fodor Gabor (2),esküvő (2),casual (2),messi (2),Schobert Norbert (2),Rubint Réka (2),slim féfri divat (2),Andy Vajna (2),palácsik timea (2),mszp (2),Gyurcsány Ferenc (2),hosszú ujjú ing (1),Eurovíziós dalfesztivál (1),Conchita Wurst (1),Kelemen Anna (1),Rövid ujjú ing (1),Robbie Williams (1),Budapest Sportaréna (1),Thomas Neuwirth (1),tom ford (1),kommunikáció (1),balázs (1),4n4ln (1),trendsetter (1),Beverley Hills (1),Magyar Labdarugo-szovetseg (1),Vajna Tímea (1),Sebestyén Balázs (1),californication (1),Balaton (1),magyar labdarugo valogatott (1),donatella versace (1),Ata (1),V Zolika (1),Budapest Taxi (1),Bango Margit (1),Medveczky Ilona (1),kuki (1),sípálya (1),jagermeister (1),yeti (1),hütte (1),Unicum (1),kiszel tünde (1),Gundel Takacs Gabor (1),Dolhai Attila (1),Pokorny Lia (1),Zámbó Árpád (1),Demokratikus Koalíció (1),Orbán Vikor (1),horvath csaba (1),Deutsch Tamás (1),raszta frizura (1),Bagi-Nacsa (1),Budai Gyula (1),Szecsődi Ráró (1),Szecsődi Károly (1),nünüke (1),pompás nünüke (1),LMP (1),Zsidro Tamas (1),újságírók (1),Gerbeaud-haz (1),meglepetés party (1),szülinap (1),Kun Gergely (1),Vona (1),sajtótájékoztató (1),Gerbeaud (1),red neck (1),Gyurcsán Ferenc (1),kőbányai kínai piac (1),mellény (1),sál (1),átmeneti öltözködés (1),Galeries Lafayette (1),győzike (1),Bál (1),Tallai Andras (1),puskás ferenc (1),Story Gala (1),Harrods (1),GUM (1),Jason_yeats (1),Thomasopdebeeck (1),Alexander.kraft (1),Toth Vera (1),madonna (1),il Bacio di Stile (1),Hex tie (1),Hexenschuß (1),mezőkövesd (1),férfi nadrág (1),Összezárva Friderikusszal (1),Berki (1),Született feleségek (1),férfi karkötő (1),loftoutlet (1),useunused (1),formaruha (1),olimpia (1),Scherer Péter (1),Stohl András (1),sportöltözék (1),citytrail (1),futás (1),Noszály Sándor (1),lopás (1),szomszédok (1),szulejmán (1),Válótársak (1),Keymanstyle (1),Valentino (1),Dandy (1),kockás öltöny (1),Gáspár Győző (1),Emir Kusturica (1),Falus Ferenc (1),Főpolgármesteri Hivatal (1),Schobert Norbi (1),ice bucket (1),önkormányzati választás (1),Hajdú Péter (1),Zimányi Linda (1),focistafeleségek (1),Robben (1),Dress for less (1),tippmix (1),FIFA (1),Puzser Robert (1),selfie (1),futball vilagbajnoksag (1),Norbi Update (1),norbi (1),double monk (1),férfi kiegészítők (1),Ausztrália (1),Andre Goodfriend (1),habony árpád (1),dolce & gabbana (1),Zuckenberg (1),Szalay-Bobrovinczky Kristóf (1),női egyenjogúság (1),Karl Stefanovic (1),John Deere (1),Andre Agassi (1),tőzsde (1),Private banking (1),elegans (1),The Today Show (1),Dardai Pal (1),üzleti dress code (1),Marshalls (1),ruházat (1),Radics Gigi (1),COMET-dijkioszto (1),Comet Gála (1),VIVA COMET-dij (1),Farkashazy Tivadar (1),Vágó István (1),Juszt László (1),Gálvölgyi János (1),Szabó Zsófi (1),Comet Cloth Comedy (1),Csobot Adél (1),esküvői ruha (1),Vőlegény (1),Kállay Saunders András (1),vv béci (1),Loft Out (1),gigi (1),Osvárt Andrea (1),Pampalini (1),Bajnai Gordon (1),Kilián-laktanya (1),Csányi Sándor (1),Balotelli (1),Női és Gyermekruha Nagykereskedelmi Vállalat… (1),ballonkabát (1),megcsalás (1),divat világa (1),outlet (1),Dzsudzsak Balazs (1),világbajnokság (1),Nino Cerutti (1),Szárszói találkozó (1),Szárszó (1),Pep Guardiola (1),guardiola (1),férfi vízilabda-válogatott (1),Barcelona (1),vőlegény ruhája (1),esküvői öltöny (1),pénzmogul (1),üzleti tárgyalás (1),Ferrari (1),zakó (1),trend (1),ing (1),learazas (1),sale (1),szabó (1),Savile Row (1),ford (1),bmw (1),Audi (1),porsche (1),Lionel Messi (1),méret (1),Aranylabda (1),öltözék (1),nadrág (1),fat boys slim (1),Rogán Antal (1),lanvin (1),Fendi (1),Horn Gyula (1),Barack Obama USA elnök (1),menyasszonyi ruha (1),politikusok (1),Louis Vuitton hátizsák (1),Ferragamo (1),metroszexualis (1),Firenze (1),Nápoly (1),Milano (1),Zsolnay Porcelanmanufaktura Zrt. (1),Michelin csillag (1),meleg (1),buzi (1),Vidámpark (1),nyakkendo (1),pataky attila (1),Fásy Ádám (1),Bunyós Pityu (1),Postás Józsi (1),Balazs Pali (1),cakó kinga (1),Sugarbird ruhakollekcio (1),DJ Ötzi (1),Csóré Béla (1),rtl klub (1),Pitt Immagine Uomo (1),Istenes Bence (1),Eder Krisztian (1),VV6 (1),zombi (1),szex (1),ejszakai elet (1),Budapest (1),teli olimpia (1),Szocsi (1),Etyek (1),Liptai Claudia (1),Hajos Andras (1),Árpás László (1),Rokusfalvy Pal (1),Joshi Bharat (1),Fekete Laci (1),nagy duett (1),győr (1),médiabál (1),Szocsi olimpia 2014 (1),Szocsi 2014 (1),ruha (1),h&m (1),Giorgo (1),Ómolnár Miklós (1),Ralph Lauren (1),Alföldi Róbert (1),Caramel (1),rendőrség (1),kannás bor (1),Vácszentlászló (1),Zacher Gabor (1),Dobó Kata (1),tél (1),MÁV-Aszód (1),aszód (1),wellness-hetvege (1),wellness szallodak (1),dresscode (1),mély dekoltázs (1),Kaposvari Egyetem (1),öltözködési tanácsadó (1),öltönyök (1),középosztály (1),gazdagság (1),Steve Siebold (1),siruha (1),sibakancs (1),Tilla (1),Vadon Jani (1),wunderschön (1),Kulka János (1),fasfhionfave (1),Wolfie (1),Carbonfools (1),fehér balázs (1),Leonardo DiCaprio (1),George Clooney (1),teczar szilard (1),szőke nő (1),billiárd (1),éjszaka (1),buli (1),Berki Krisztian labdarugo (1),ingyen buli (1),magna cum laude (1)

Tőlünk kérj öltözködési tanácsot!