Bolond lyukból bolond Sale fúj

Így január végén aktuális a téma, hiszen az ember kezdi azt hinni, hogy a városban minden kiskereskedelmi egységet felvásárolt valami bazi nagy fúzió keretében a SALE nevezetű áruházlánc. Mást se lehet látni ilyenkor (persze itthon máskor sem), mint DISCOUNT, FINAL SALE, KIÁRUSÍTÁS, RAKTÁR KISÖPRÉS, nívósabb helyeken Loft Robbery, nyilván….

szerző: Kun Gergely

Az intergalaktikus népbutításra és azok trendi sablon szövegeire oly fogékony magyar néplélek ekkor érzi csak valóban elemében magát. Az megvan ugye, hogy a nagyi hazatér a „kínaiból” valami felismerhetetlen szarral, amit ő zokninak/trikónak/pólónak (nem kívánt rész törlendő) nevez. A kérdésre, mely szerint „na ezt mi a francnak vetted meg, mama?!” az adekvát választ az:

„Csak ötszáz forint volt, nem lehetett ott hagyni!”

És kuss van kispofám…. roló le…. függöny…. nincs tovább, erre nem lehet érveket felsorakoztatni, vagy hogy Virág elvtársat idézzem: „efelett kár volna vitát nyitni.”

Az indusztriális néphülyítésnek van azonban egy komoly ellensége, de akkor mindjárt kettő is: a matematika és a tények. Divattal, vizuális hatással, benyomáskeltéssel foglalkozó emberként nyilván nem tudom hangsúlyozni egy kirakat kommunikációs erejét. Tudom nagyon jól, hogy a változatlan árukészlet átvariálva, babára kihelyezve, más fényviszonyok közé ültetve még a szinte naponta besétáló törzsvevőre is az újdonság erejével hat. Élünk is ezekkel az eszközökkel mi magunk is. Nade,  hogy ne tudjon valaki számolni csak azért, mert besétált a százalékjellel kitapétázott kirakatú üzlet csapdájába, azt azért furcsállom!

ZEMBEREK, jól figyeljetek!!!

„A” (ejtsd: á) termék egy helyen 100.000,- Ft-ba kerül, „B” (ejtsd: bé) termék pedig egy másik helyen (pl.: OUTLET) csupán 50.000-be, továbbá induljunk ki abból, hogy derék PÓGÁR a két terméket egymással egyenértékűnek, azonos színvonalúnak ergo közgazdaságilag helyettesítő terméknek fogadja el. „A” terméket elképesztő hírveréssel övezve kőkemény 40%-os leértékelésnek vetik alá. ezzel egy időben, tényleg csak a fíling kedvéért „B” terméket az OUTLET-ben egy már már kimondani is szégyenletes 20%-os árengedménnyel kezdik el kínálni.

Na mi van ilyenkor? Mit is tesz a DOLGOZÓ? Számol? Ésszerű döntést hoz? Igen. Bizonyára akad ilyen is. Szerény, nyomott tapasztalataimat figyelembe véve azt kell mondjam, hogy az esetek jelentős többségében megvásárolja gondolkodás nélkül az „A” terméket mondván: mekkkkkkkorát szakítottam emitt a kedvezményemmel!!!!

Nem több, mint egy bekezdést szenteljünk azért annak a jelenségnek is, hogy üzletek tömegei tartanak egész évben (!!!) akciót… Az állandóan alkalmazott árszint ugyebár nem akció, hiszen ezek szerint az a bolt tényleges árnívója, nem? Akciónak szerintem kizárólag az ettől eltérő árszint időszakos megjelenését tekinthetjük, ugye?

Hogy mi a következő lépés, nem tudom. Nyilván próbálom minden fórumon felhívni a figyelmet a szituációra, amit egyre többször szerencsére homlokra csapással egybekötött felismeréssel nyugtáz a hallgató, majd fogadkozik, hogy ővele aztán többé soha nem járatja a bolondját akárki fia borja! Ennek örülök persze, bár az a gyanúm, a jól felépített vizuális gépezet sikeresen darálja be a még oly körültekintő áldozatokat is.

4 Tovább

Konferenciák, üzleti tárgyalások Sobri Jóskái

Úgy tűnik, a ruha is felsorakozik azon témák közé (politika, foci, IMF), amihez minden magyar PÓGÁR alanyiés professzionális szinten ért. Ez volna még a kisebbik baj, hiszen „vak tyúk is talál szemet” alapon még az amatőr is bele-bele nyúlhat a tuttiba, de inkább a „nehogymá’ megmondja valaki, mit vegyek fel oda én” típus látszik fölénybe kerülni.

Szerző: Kun Gergely

Rengeteg embert ismerek a ruha révén, akik a maguk területén nagyot alkottak. Pénzügyi szakértők, jogászok, fejlesztők, médiaguruk, színészek, orvosok, valami számomra izgalmas dologgal kereskedők, feltéve, de meg nem engedve néhanapján még politikusok is. Felnézek rájuk. Tudnak valamit. Valamiben jók. Valamiben nagyon jók, ezért rájuk bátran hagyatkozok, véleményükre adok. Sokszor elgondolkodom azon a ruhák közt bolyongva, beszélgetve velük, vajon tudnék-e a helyükben lenni…

Igazán szimpatikussá egyébként az teszi őket, hogy csak azért, mert egy bizonyos területen jók, nem érzik magukat felkentnek, hogy bármibe beleszóljanak, nem játsszák el, hogy mindenhez értenek. Ez a típus nem akarja megmondani a dokinak, hogyan műtse, még akkor sem, ha ő a legnagyobb pénzmogul. Kikéri a szakember véleményét mielőtt megveszi a legújabb laptopot függetlenül attól, hogy a csatornánál, amit igazgat mindenki az ő szavát lesi, és természetes, hogy a minden este telt ház előtt fellépő, ünnepelt színész se pofázik bele az ügyvédje dolgába. 

Hagyatkoznak. Maguk is profik, ezért az ismeretlen talajon profikra építenek.

Aztán persze ott van az ellenpélda is, aki csak azért, mert saját közegében szent és sérthetetlen, mindenhol, mindent JOBBAN tud.

Megaherz, gigabájt, lóerő, utazás, szívbillentyű, argentín steak, edzésterv, percdíjak, toszkán borok, akciófilmek…. Nyilvánvalóan a „hovámitmivel” kérdéskörben sem ismer lehetetlent. Sőt, ez a típus általában hordozza magában a „nehogymá’ megmondja valaki, mit vegyek fel oda én???” habitust, amelynek eredményeként büszke sobrijóskaként feszíthet majd egyedül az üzleti konferencia nemzetközi közönsége előtt.

Pár hónappal ezelőtt elhangzott egy világszinten is tényezőként jegyzett magyar vállalkozó szájából a következő: „….pedig gyűlölöm a nyakkendőt, kényelmetlen, kifejezetten rosszul érzem magam tőle, de felveszem, mert a közeg, ahol mozgok, ezt várja el tőlem.” (Elnézést a pontatlan idézetért.)

Óriási, nem? Pedig ha valaki, hát Ő igazán megtehetné, hogy tesz a konvenciókra, ezért azt gondolom, hogy a nagy többség számára, akik egészen más dimenzióban mozgunk, kötelező az íratlan játékszabályok betartása! Ehhez pedig, már megbocsásson mindenki, bátran hagyatkozz olyan emberre, aki ebben a miliőben mozog nap mint nap, és ezerszeresen érik olyan impulzusok az uralkodó trendekről, amik segítik a vevőt a jó irányba haladni.

0 Tovább

Az öltönyt stílusosan kell viselni: időben szóltunk!

0 Tovább

Öltönyben csak a hülye tornázik!

Megfigyeltétek, hogy kis hazánkban kirívóan uralkodik az a trend, amely szerint a ruhának jobb esetben egy, de akár két számmal is nagyobbnak kell lennie tulajdonosánál? Hogy ez mire vezethető vissza? Fogalmam sincsen, csak sejtéseim vannak… De épp’ itt lenne az ideje valami manapság oly divatos „nemzeti konzultáció” keretében szembenéznünk a helyzettel.

Szerző: Kun Gerely

Ki ne emlékezne még az alapszitura, Petike anyuval ruhát vásárol. Eladó kérdezi: jó? Petike néz bután, amit akár beleegyezésnek is vehetünk a részéről, ám ekkor anyuka ellentmondást nem tűrően közbevág:

„Legyen a nagyobb, legalább tudsz majd bele nőni még!!!”

Kassza csilingel, távozás, és már lehet is vidáman orra esni a nagyobb cipőben kavirnyászva, folyamatosan feltűrögetni kabátunk (és/vagy pólónk, ingünk, pulcsink) ujját fáramászás közben, továbbá térdre esni a túl hosszú szoknyánkban, már ha az ember fia lány…

De a legyen nagyobb mánia mögött az anyukán kívűl még egy ok áll: az a kényelem. A férfiakat ugyanis olthatatlan vágy tüzeli, hogy a méretüknél nagyobb termékeket viseljenek, mert így kényelmes.

Mielőtt bárki azt hinné, hogy életemet kizárólag öltönyben, esetleg a business casual világába tartozó egyéb termékekben tengetem, azokkal közlöm, hogy felfogásom szerint a ruhát az adott helyzethez (esemény, sportág, hőmérséklet, stb.) kell mindenkor igazítani.

Futni futócuccban, síelni síruhában, focizni focicipőben, úszni fürdőgatyában.

És itt jön a lényeg!

Nem lehet elvárni egy ruhadarabtól, hogy legyen elegáns, diszkréten figyelemfelkeltő, vonalait tekintve  pedig működjön úgy, mint egy optikai tuning, amely testünk hibáit eltakarja, mindemellet, de legfőképp rendelkezzen a kedvenc tévénézős mackónk kényelmével!

Igenis kedves férfitársaim, a modern elegáns férfi ruházat nem más, mint az urak körömcipője! De most komolyan: tényleg azt gondoltuk, hogy kedves partnerünk kényelmesen érzi magát lábai vonalát kiemelő, a vádlit kecsesebbé tevő magas sarkúban???!!! Látnátok mily’ szitkozódások közepette hajítják a sarokba a DÍVÁK a fényes partyról hazaérkezvén az ünnepelt, a heteken át vágyott méregdrága kelléket!

Tovább megyek. Minek güriznek heteken át a híres londoni Savile Row szabó mesterei, hogy olyan ruhadarabot kreáljanak megrendelőiknek, ami tökéletesen követi testük vonalát, ha a vezérelv az volna a vásárlásnál, hogy még egy picit nőhessek ( ami nyilván hízást jelent) bele?

Nem egy Kedves Vásárlóm, a Nagy Formátumú Üzletember, a saját területén élet-halál ura, az első Loft-os vásárlás alkalmával a felpróbált öltönyben elkezdte a klasszikus tévétorna mozdulatait utánozva tekergetni magát, kezeit emelgetni, térdhajlítást végezni. Mondanom sem kell, a teljes stuff megdöbbenve fogadta a testgyakorlás iránti vágy eme kitörését.

Én türelmesen kivártam a gyakorlat végét, majd csendben megkérdeztem, hogy ez mi volt? Azt felelte, tudnom kellett, hogy jó-e? Kérdeztem én: mire? Hát épp arra, amit csinált…. Óvatosan tovább kérdeztem: kedves Kovács Úr, minden tiszteletemet fenntartva el tud Ön képzelni olyan helyzetet, hogy a csodaszép 12 személyes mahagóni tárgyalóasztalát körülülik a befektetők, milliárdos projektek tömege a tét, mire Ön hirtelen udvariasan szünetet kér, majd mindenki legnagyobb döbbenetére néminemű öltönyben végzett testgyakorlásra ragadtatja el magát??? Persze, hogy nem.

De akkor mi jó a nagyobb méret? Semmire. Az elegánsan szabott ruhadarab méretét akkor találtuk el, ha abban egy helyben állva bitang jól nézünk ki, és akár egy picikét jobb sziluettet hazudik a világnak rólunk, mint amivel fürdőszobánk magányában szembesülni kényszerülünk! És ez a ruha darab persze lehet egy kiváló minőségű konfekcionált cikk is, amelyet tulajdonosa testre szabatott a vásárlást követően!

Akkor hát előre skacok, mert értsük meg: a méret a lényeg!

9 Tovább

Lionel Messi, az UFO

Hogyan öltözik egy ufó?

Szerző: Kun Gergely

Az már nem hír, hogy Messi a huszonvalahány évével, a kis Spock kapitány füleivel, az általános iskolás mosolyával ismét aranylabdás lett. Ember, Negyedszer !!! Ő a magyar sztárokhoz képest intergalaktikus vízió, jelenség, egy UFO. Amit ő tud, az űrfoci (copyright Palik Laci – azt hiszem). Azt, hogy lábbal mit tud, követhetetlen, szinte értelmezhetetlen, de az öltözéke és annak üzenet annál inkább.

A ruha: kommunikáció! Ezt nem lehet elégszer sulykolni. Ha nem lenne az, akkor elég lenne mindenki számára szürke kis pamutzsákokat gyártani öltözék gyanánt, a fiúknak nyilván elől sliccel, csajoknak leülést könnyítőt. Télen kicsit melegebbet, nyáron kissé szellősebbet, de aztán tényleg ennyi, pokolba a variációkkal, a kreativitással, a napi hangulattal, továbbá Reisz Bandi időjóslataival! Nesze neked, kedves Pógár, egyenszeró!

A kulturált világban a ruha üzenet. Nincs olyan, hogy „mindenre jó lesz” ruha, még akkor se, ha erre áhítozik a kedves Vevő. Nincs olyan, hogy „ez jó lesz ünneplősnek, karácsonyfa mellé állósnak, party macsósnak, ha meg elveszem a Marit, akkor vőlegényesnek.

Ugye nem gondolja senki, hogy Messinek ez az egy öltönye van, és ebben feszt az argentin karácsonyfa mellett?! Ennek a srácnak bizony van valódi, kockázatkerülő hibátlan szmokingja, és van neki olyan is, amiben a buszról szállnak le klubjukat méltón képviselve (vesd össze: susogós melegítőben rágózó, esetleg szakadt térdgatyás érkezések valahol a világban…). Meg persze sajtótájékoztatós is akad a gardróbban, és nyilván vannak pillanatok, amikor ez a kis test is leáll a gólok gyártásával, és valami középosztálybeli eldugott kis partyn pultot támaszt csendesen.

Azonban úgy gondolta (vagy van rá embere, aki ezen a téren súg neki), hogy a hétfő esti díjátadóra ezt pettyes összeállítást kellene felvenni. Nem hibáztak: nagyon-nagyon precízen ráérzett/tek a helyzet hangulatára. És az egészben az a pláne, hogy nemcsak, mint kiegészítőt egy nyakkendőn, neeeeem, a teljes szettel arcul csapva a nagyérdeműt, a maga 1,7 m2-es privát felületén hirdetve a szituáció üzenetét: jobb vagyok nálad. sokadszor vagyok jobb. nyomomba sem érsz, és még csak be sem fejeztem a dolgot. Ráadásul: egyedi vagyok, bevállalós.  A szettnek ugyanis ez volt az üzenete: „engem nézzetek ma este, és álljon meg minden lélegzetvétel, amikor elvonulok közöttetek!”

Bravo, Lio, bravo ezért is!

1 Tovább

Melyik autó vonzó szexuálisan a nőknek?

Az autók alapján az Audikat vezető férfiakat tartják a szexuálisan legvonzóbbaknak a nők Németországban, míg a férfiaknak a Mini Morrisos nők tetszenek leginkább kocsi alapján - derült ki egy decemberben végzett brit felmérés alapján.   

A férfiak mezőnyében a második hely a BMW-seké, a harmadik a Mercedest vezetőké, és csupán a negyedik a Porschéval feszítőké. Az ezerfős felmérés eredménye szerint a nőknél a második helyen állnak az Audival járók, a harmadikon a BMW-t vezetők.

A felmérést a Confused.com nevű cég végezte, kérdései arra is kitértek, hogy mely kocsi a legjobb pásztorórahajléknak. Ebből a szempontból a Ford győzött, a Porsche pedig teljesen lemaradt. A férfiak 50 százaléka vallotta be, hogy szeretkezett már autóban, a nőknél ez az arány 37 százalék.
"Autószerető nép vagyunk, a szó minden jelentésében" - mondta Gareth Klöt, a felmérés vezetője.

MTI/CZB

0 Tovább

Magyar sivár: Bodzásék Hollywoodban

Tévénéző vagyok. Nem kicsit, nagyon. Persze, mint minden mást, ezt is azon a szemüvegen át teszem, amit jó pár éve az olasz életérzés rám helyezett. És úgy alakult, valamiért az amerikai sorozatoknál vagyok képes leragadni, persze ott sem mindegyiknél. Viszont a Született feleségek, Kés alatt, Nagyágyúk, Szex és New York, stb. simán bejön. De miért van ez nálam, a „Szomszédok”  Taki bácsijának farmerdzsekijén és Lenke néni szigorúan 100% polyamid otthonkáján felcseperedett csávónál???

Szerző: Kun Gergely  - Loft Outlet

Hát megmondom miért! Mert én tovább léptem, nem úgy, mint sokan mások itthon. Nagy várakozásokkal tekintettem az általam egyébként már-már tisztelt Jáksó László sorozata elé, és épp a minap láttam többször is a TV2-n induló új „napi” beharangozóját, a „Bűnök és szerelmek”-ét.

Tiszta szánalom volt: jáksós bukást várok már az előzetes alapján ennek a mostaninak is. Vessük össze egy pillanatra a két sorozat szereplőit név nélkül a nagy sikerű amerikai mozikéval – peresze egy bizonyos önkényes szemszögből, ami legyen az „elérni vágyott életérzés”.

Már bocsánat mindenkitől, de ki a f..om akarna olyan ecseri piacos bőrdzsekis, két számmal nagyobb inget kitűrve (!!!) hordó, arany karláncos, béna rőzséjű, széttaposott cipőjű szánalomtenger lenni, akit ezek a sorozatok elénk állítanak, mint főhőst?! Ilyenekért kellene minden nap, sőt héten körmöt rágva izgulnom, álmaimban az ő képében tetszelegnem, mondatait idéznem, járását utánoznom?!

Hol találunk olyan ARCOKAT, mint pl.: a Nagyágyúk c. amerikai sorozatban, ahol még az esetlen figurát hozó szemüveges szürke kisegér is spot lámpával a feje felett létező James Bondként tündökölhet, mondjuk a Bodzás klán okádék ruházatú, krumpliszsáktestű dinnyeárusa mellett. Ki képes majd egy ilyen figuráról elhinni, hogy élet-halál ura a maga világában?!

Hát tényleg nem mozdulnak ki ezek a producerek, színész castingolók, stylistok a saját sivár valóságukból?! Másképp ugyanis nem tudom elképzelni, hogyan gondolhatják ezeket a „karaktereket” átütőnek?!

Sokat röhögnek néha azon, hogy a filmeken a hősnőnek még egy ordenáré dugás után is tökéletes a sminkje és a frizurája. (Arról nem is beszélve, hogy Hollywoodban manapság divat lehet melltartóban kefélni. Másban sem látni nagy sztárokat kufirc után az ágyban szuszogni.) De: a  makulátlan HŐS hatalmas eszköz a filmes kezében, a követendő, a piedesztálra emelt SZTÁR! Ehhez képest mivel kezd egy magyar sorozat? Olyan karaktereket választ, akiket jó érzésű ember akkor sem szeretne meg, ha ezért neki milliókat fizetnének epizódonként. A magyar producer miért érdekelt abban, hogy eleve bukásra ítélje a mozit?!

Na, és hogy ne csak haza beszéljek, és a modern, jól öltözött öltönyös macsót keressem ezekben a filmekben, beszéljünk egy kicsit a körítésről! Nézd meg az autókat kint és itthon, a házakat, ahová hazatérnek. A klubokat, ahol lelazítanak, a cégeket, amit felépítettek, és amikért harcolnak, és nem utolsó sorban, persze nézd meg a NŐT, aki körül mindig és mindenkor a szarkavarás folyik. Kint beszélhetsz az IGAZI nagybetűs NŐről, és nem a műkörmeit piszkeráló, bárkit egy 3-as Golfért leszopó tucatribancról, amely imidzset felépítettek itthon a VV, BB, CC és még ki tudja milyen „valóság” show-k.

Kedves jó prodjúszörök, kassssztingosok és sztájlisztok, kéretik egy picikét jobban megmártózni az ügyesebben felépített (összehazudott) világokban, vagy ha nem megy, hát tekintsenek meg bátran egy pár menő sorozatot, és lopni sem szégyen…

0 Tovább

Gardrób

blogavatar

Felnőtt tartalom, csak igényes és érett férfiaknak! Mindent megtudsz arról, hogy mit tehetsz azért, hogy a nők felfigyeljenek rád, az üzletfeleid elismerjenek, és követendő példának tartsanak, de legfőképpen, hogy te magad rátalálj saját stílusodra.

A Loft Outlet divatszakértőjének Instagram oldala - gerrri74

Instagram

Kövesd a Loft Outletet a Facebook-on

HTML

Címkefelhő

loft outlet (23),ferfi divat (20),öltöny (13),férfi öltöny (9),Loft (9),zako (5),divat (4),mesterházy attila (4),nyakkendő (3),Giorgio Armani (3),Kiszel Tunde (3),Sebestyan Balazs (3),Orbán Viktor (3),férfi ing (3),Roberto Cavalli (3),hamisítás (3),Hermes (2),Louis Vuitton (2),trendszetter (2),Brad Pitt (2),Pinter Attila (2),Benedek Tibor (2),gucci (2),menyasszony (2),Schiffer András (2),Rodeo Drive (2),berki krisztián (2),Los Angeles (2),Instagram (2),Herczeg Zoltan (2),szalagavató (2),slim fit (2),Róma (2),gatsby (2),Vona Gábor (2),férfi cipő (2),Lagzi Lajcsi (2),Friderikusz Sándor (2),smoking (2),stohl andrás (2),magyar futballvalogatott (2),Fodor Gabor (2),esküvő (2),casual (2),messi (2),Schobert Norbert (2),Rubint Réka (2),slim féfri divat (2),Andy Vajna (2),palácsik timea (2),mszp (2),Gyurcsány Ferenc (2),hosszú ujjú ing (1),Eurovíziós dalfesztivál (1),Conchita Wurst (1),Kelemen Anna (1),Rövid ujjú ing (1),Robbie Williams (1),Budapest Sportaréna (1),Thomas Neuwirth (1),tom ford (1),kommunikáció (1),balázs (1),4n4ln (1),trendsetter (1),Beverley Hills (1),Magyar Labdarugo-szovetseg (1),Vajna Tímea (1),Sebestyén Balázs (1),californication (1),Balaton (1),magyar labdarugo valogatott (1),donatella versace (1),Ata (1),V Zolika (1),Budapest Taxi (1),Bango Margit (1),Medveczky Ilona (1),kuki (1),sípálya (1),jagermeister (1),yeti (1),hütte (1),Unicum (1),kiszel tünde (1),Gundel Takacs Gabor (1),Dolhai Attila (1),Pokorny Lia (1),Zámbó Árpád (1),Demokratikus Koalíció (1),Orbán Vikor (1),horvath csaba (1),Deutsch Tamás (1),raszta frizura (1),Bagi-Nacsa (1),Budai Gyula (1),Szecsődi Ráró (1),Szecsődi Károly (1),nünüke (1),pompás nünüke (1),LMP (1),Zsidro Tamas (1),újságírók (1),Gerbeaud-haz (1),meglepetés party (1),szülinap (1),Kun Gergely (1),Vona (1),sajtótájékoztató (1),Gerbeaud (1),red neck (1),Gyurcsán Ferenc (1),kőbányai kínai piac (1),mellény (1),sál (1),átmeneti öltözködés (1),Galeries Lafayette (1),győzike (1),Bál (1),Tallai Andras (1),puskás ferenc (1),Story Gala (1),Harrods (1),GUM (1),Jason_yeats (1),Thomasopdebeeck (1),Alexander.kraft (1),Toth Vera (1),madonna (1),il Bacio di Stile (1),Hex tie (1),Hexenschuß (1),mezőkövesd (1),férfi nadrág (1),Összezárva Friderikusszal (1),Berki (1),Született feleségek (1),férfi karkötő (1),loftoutlet (1),useunused (1),formaruha (1),olimpia (1),Scherer Péter (1),Stohl András (1),sportöltözék (1),citytrail (1),futás (1),Noszály Sándor (1),lopás (1),szomszédok (1),szulejmán (1),Válótársak (1),Keymanstyle (1),Valentino (1),Dandy (1),kockás öltöny (1),Gáspár Győző (1),Emir Kusturica (1),Falus Ferenc (1),Főpolgármesteri Hivatal (1),Schobert Norbi (1),ice bucket (1),önkormányzati választás (1),Hajdú Péter (1),Zimányi Linda (1),focistafeleségek (1),Robben (1),Dress for less (1),tippmix (1),FIFA (1),Puzser Robert (1),selfie (1),futball vilagbajnoksag (1),Norbi Update (1),norbi (1),double monk (1),férfi kiegészítők (1),Ausztrália (1),Andre Goodfriend (1),habony árpád (1),dolce & gabbana (1),Zuckenberg (1),Szalay-Bobrovinczky Kristóf (1),női egyenjogúság (1),Karl Stefanovic (1),John Deere (1),Andre Agassi (1),tőzsde (1),Private banking (1),elegans (1),The Today Show (1),Dardai Pal (1),üzleti dress code (1),Marshalls (1),ruházat (1),Radics Gigi (1),COMET-dijkioszto (1),Comet Gála (1),VIVA COMET-dij (1),Farkashazy Tivadar (1),Vágó István (1),Juszt László (1),Gálvölgyi János (1),Szabó Zsófi (1),Comet Cloth Comedy (1),Csobot Adél (1),esküvői ruha (1),Vőlegény (1),Kállay Saunders András (1),vv béci (1),Loft Out (1),gigi (1),Osvárt Andrea (1),Pampalini (1),Bajnai Gordon (1),Kilián-laktanya (1),Csányi Sándor (1),Balotelli (1),Női és Gyermekruha Nagykereskedelmi Vállalat… (1),ballonkabát (1),megcsalás (1),divat világa (1),outlet (1),Dzsudzsak Balazs (1),világbajnokság (1),Nino Cerutti (1),Szárszói találkozó (1),Szárszó (1),Pep Guardiola (1),guardiola (1),férfi vízilabda-válogatott (1),Barcelona (1),vőlegény ruhája (1),esküvői öltöny (1),pénzmogul (1),üzleti tárgyalás (1),Ferrari (1),zakó (1),trend (1),ing (1),learazas (1),sale (1),szabó (1),Savile Row (1),ford (1),bmw (1),Audi (1),porsche (1),Lionel Messi (1),méret (1),Aranylabda (1),öltözék (1),nadrág (1),fat boys slim (1),Rogán Antal (1),lanvin (1),Fendi (1),Horn Gyula (1),Barack Obama USA elnök (1),menyasszonyi ruha (1),politikusok (1),Louis Vuitton hátizsák (1),Ferragamo (1),metroszexualis (1),Firenze (1),Nápoly (1),Milano (1),Zsolnay Porcelanmanufaktura Zrt. (1),Michelin csillag (1),meleg (1),buzi (1),Vidámpark (1),nyakkendo (1),pataky attila (1),Fásy Ádám (1),Bunyós Pityu (1),Postás Józsi (1),Balazs Pali (1),cakó kinga (1),Sugarbird ruhakollekcio (1),DJ Ötzi (1),Csóré Béla (1),rtl klub (1),Pitt Immagine Uomo (1),Istenes Bence (1),Eder Krisztian (1),VV6 (1),zombi (1),szex (1),ejszakai elet (1),Budapest (1),teli olimpia (1),Szocsi (1),Etyek (1),Liptai Claudia (1),Hajos Andras (1),Árpás László (1),Rokusfalvy Pal (1),Joshi Bharat (1),Fekete Laci (1),nagy duett (1),győr (1),médiabál (1),Szocsi olimpia 2014 (1),Szocsi 2014 (1),ruha (1),h&m (1),Giorgo (1),Ómolnár Miklós (1),Ralph Lauren (1),Alföldi Róbert (1),Caramel (1),rendőrség (1),kannás bor (1),Vácszentlászló (1),Zacher Gabor (1),Dobó Kata (1),tél (1),MÁV-Aszód (1),aszód (1),wellness-hetvege (1),wellness szallodak (1),dresscode (1),mély dekoltázs (1),Kaposvari Egyetem (1),öltözködési tanácsadó (1),öltönyök (1),középosztály (1),gazdagság (1),Steve Siebold (1),siruha (1),sibakancs (1),Tilla (1),Vadon Jani (1),wunderschön (1),Kulka János (1),fasfhionfave (1),Wolfie (1),Carbonfools (1),fehér balázs (1),Leonardo DiCaprio (1),George Clooney (1),teczar szilard (1),szőke nő (1),billiárd (1),éjszaka (1),buli (1),Berki Krisztian labdarugo (1),ingyen buli (1),magna cum laude (1)

Tőlünk kérj öltözködési tanácsot!