Átmeneti üresedés

Kicsiny hazánk éghajlati viszonyait alapul véve létezik két olyan aprócska időszak, amikor az átlag pógár már izzad a vaskos télikabátjában, de még egy picikét fázik a strandpapuccsal kombinált térdnadrágban. E két periódus együttvéve sem tesz ki többet 6-7 hónapnál a rendelkezésre álló 12-ből, így érthető, hogy egy magára valamicskét is adó magyar nagyvonalúan lemond az ehhez való igazodásról. 

Mi az nekünk, rá se hederítünk! 

A hőmérséklet, valamint a csapadék változatosságát szofisztikáltabban érzékelő országokban fantasztikus dolgokat képesek tenni az emberek!

Mellény

Itt van például az orkán mellény. Ez a termék ahelyett, hogy egy teljesen általánosan elfogadott ruházati kiegészítőként minden magyar férfi gardróbjában ott fityegne, igazi vízválasztóvá válik a megítélés szempontjából. Amellett, hogy örvendetesen növekszik a mellényt viselők tábora, még mindig rendkívül sok emberkét látok hűvösebb napokon egy szál ingben vacogni a kocsijukban (mivel nagyon helyesen lekapják a zakójukat vezetés közben, nem begyűrve azt az ülés és a hátuk közé), de nem ritka látvány egy verőfényes tavaszi napon az ingét bokáig átizzadó üzletember, hisz majd' rárohad az egyébként meglehetősen hűvös 8-10 fokban a meleg gyapjú kabát. 

Ez csak két olyan szituáció, amikor egy mellény jó szolgálatot tehet, de ha ez nem volna elég, megemlíthetjük azt a lehetőséget is, amikor még, vagy már nem fűtött helyiségekben üldögélve kell dolgoznunk röpke pár órát, és egy ránk cuppanó pulcsit túlságosan zártnak éreznénk.

Aztán ott kocog a futottak még kategóriában az időszakra ékes magyar nyelvünk által is utaló ÁTMENETI dzseki! Szelesebb, időnként csapadékosabb napokon jó szolgálatot tehet azon a pár százméteres szakaszon is, amikor hosszas körözést követően leparkolt kocsinktól kedvenc éttermünk kellemes melegébe megtérünk.

Immár szezonokon átívelően tartja magát a kollekciókban a gombos, vagy zippzáras kialakítású, leheletvékony gyapjú kardigán. A hagyományos pulóverekkel szemben fennálló számtalan előnye közül én azt emelném ki, ami számomra kedvesebbé teszi a klasszikus "V", vagy környakú, zárt rokonainál, nevezetesen az a praktikus tény, hogy "belőtt sérónk" szétzilálása nélkül lehet le-, illetve felvenni.

Azt még megértem, hogy a drága nagyik karácsony előtt még mindig a klasszikus rénszarvasost keresik harmincas éveikben járó unokáiknak, de hogy ugyanezen felcseperedett "kölykök" ezt miért hordják, számomra felfoghatatlan!?

Aztán itt van még a sál, melynek viselésétől valószínüleg a dobhártyánkba egy életre bekarcolódott "Pistiiiiikeeeeeeee, vigyéééééé' sáááááálaaaaaaat, hideeeeeeg vaaaan!" üvöltésnek köszönhetően ódzkodunk. 

Ideje volna végre feldolgozni a traumát, és a nyakék visszakerülhetne az őt megillető pazar pozícióba. Remek társ egy félhűvös napon!

Hirtelenjében ennyi jutott eszembe ezen a lucskos, se nem hideg, se nem enyhe, szeles, borongós napon...

0 Tovább

Gatsbyk után kockás dandyk

A klasszikus férfidivat nem tartozik a nap mint nap karakteres újdonságokkal jelentkező, vibráló, percenként valami újat vajúdni akaró, sokszor erőltetetten ’flashelő’ területekhez. Szoktam volt mondogatni az ügyfeleimnek, hogy amíg a hátunkra nem nő egy harmadik kar, jó pár ruhadarabot az elegáns férfi kvázi örökérvényűnek tekinthet.

Hosszú ideje érzékelhető, hogy az öltönyök és zakók szabása, színvilága a letisztultság felé halad. Olyannyira igaz ez, hogy az új kollekció megrendelésekor számos alapanyagot – többnyire a basic tónusokat – öltönyként és zakóként egyaránt meg lehetett rendelni. Szezonokon átívelően voltam tanúja annak, hogy a változatosságot egyértelműen a kiegészítő ruhadarabok kreatív kombinációja jelentette. A formális viseletet a mindennapokban magára öltő férfi ingeivel, nyakkendőivel, díszzsebkendőkkel tudta kommunikálni, hogy egy-egy szituáció más, mint a többi. Így évek óta velünk vannak a harsányabb ingek, a határozott, sokszor „üvöltős” díszek, sokgombos, magasított gallérok, eltérő színű mandzsetták. Midezektől függetlenül egyik-másik elegáns rendezvény dress code meghatározás nélkül is az egységesen kék zakósok gyülekezetévé vált.

Párhuzamosan a fentebb vázolt folyamatokkal érzékelhető az is, hogy a casual viselet egyre elfogadottabb. Ez a fajta öltözködés komoly szerepet szán a zakónak, mint a formális öltözködésre még haloványan emlékeztető ruhadarabnak. Talán ez a megnövekedett hangsúly, valamint az ezzel együtt felszínre törő változtatási igény hívta életre a karakteres zakót.

Korábban már beszéltünk arról mi is, hogy végigsöpört a divat műértőbb felén az úgynevezett ’Gatsby style’. Nagyon úgy néz ki, hogy ez a forgószél mintegy hordalékként újfent itt hagyta nekünk a dandyt. A kártyákat jól összekeverték, és a friss leosztásnál határozottan látszik, fordul a kocka. Soha ennyi kockás (értsd rácsos), tűpettyes, halszálkás, melanzsos zakót nem láttam még image fotókon és a kollekciókban! Sőt, ha ez nem volna éppen elég egy dinamikus váltáshoz, még a színek is kilépnek a kockázatot kerülni akaró kategóriákból. Ne csodálkozzunk azon, ha ősszel a budapesti utcákon is mind gyakrabban futunk majd össze egy-egy zöld-, barna-, rozsdavörös-, sárga-, vagy akár lazacszínű felsővel.

Tudom jól, hogy a hazai közeg jelentős része nem annyira kísérletező alkat, és ha teheti, inkább a „Jolly Joker” darabokra koncentrál. Megértem őket, és nekik üzenem: ez a trend olyan intenzitással tör elő, hogy bátran belenyúlhatnak még a kevésbé merész férfitársaim is. Mindenkinek üzenem: nyugi, ez a hangulat egy darabig velünk marad!

Kun Gergely

1 Tovább

Nyílt levél Schobert Norbertnek

Kedves Norbert,

régóta figyelem pályafutásodat, és meg kell, mondjam, azon kevesek közé tartozom, akik elismerőleg tekintenek az általad elért üzleti sikerekre. De (és itt már nem vagyunk kevesen): képtelen vagyok mit kezdeni azzal, hogy olyan témákban is megszólalsz, amikhez sem szakértelmed, sem érzéked nincs, és úgy gondolod, hogy váteszi lelkesedésed polichisztorrá avat. Mégis szerepelj a Frizbiben álszakértőként, szólj hozzá a halálbüntetés visszaállításának témájához, vagy számolj be a szívműtétedet követő túlvilági kalandjaidról, a rólad alkotott képem még így is pozitív előjelű marad.

Nagyon szépen kérlek, ne rontsd ezt el!

Rubint Réka és Schobert Norbert

Te nem biztos, hogy tudod, de én ruhával foglalkozom már egy darab ideje és kritikus észrevételeimnek ebben a témában adok hangot. Barátaim, vevőim kedvelik ezeket a dörmögéseimet, ezért folyamatosan hajigálják felém a magas labdákat e tárgykörben - hogy jó erős képzavarral éljek.

Te is így kerültél elém pároddal, amint valamilyen rendezvény sajtófala előtt pózoltok. Réka ruhája teljesen rendben van, egyébként azt kell, mondjam, rá jellemző módon. Nejed ugyanis minden kis apró részletre odafigyel a fődarabtól kezdve a kiegészítőkön át, és persze nem marad ki a frizura és a smink sem. Egy aprócska tény azonban belezavar az általa stílusosan megteremtett, kellemes harmóniába: ez pedig Te vagy, Norbert.

Még akkor sem, ha egy esemény esetleg adománygyűjtő party a rászorulók számára, neked semmi esetre sem feladatod eljátszani Réka mellett az ágról szakadt célcsoportot, aki „ezt az öltönyt kukázta, és hát nem a mérete, istenem, ez van” alapon öltözött fel az estére.

Engedd meg, hogy megjegyezzem, te mindjárt két olyan szerepet is betöltesz, ami az üzletemben megforduló férfiak típushibájának alapja. 1. Hajlamos vagy azt hinni, hogy mindent JOBBAN tudsz. 2. Sportemberként keresed az öltözködésben is a komfortérzetet.

Kifejteném:

1. Felépítettél a semmiből egy birodalmat (ezúton is gratula), „one man show”-ként viszed a boltot, éppen ezért hajlamos vagy azt hinni, te mindent JOBBAN tudsz, ezért egyre kevésbé fogadsz el külső kritikát. Ez csak részben a te hibád, bizonyára többségében az az „A” típusú bólogató, seggnyalók vesznek körbe, akik inkább nem szólnak, csak nyugalmuk legyen a főnöktől, továbbá Réka hibája is, aki nem egyszer bizonyította már öltözési képességeit, így felteszem, látja, hogy te viszont kramancul nézel ki…

2. A mai napig aktív sportemberként - további sikeres évtizedeket kívánok az edzőtermekben - életed jelentős hányadát kifejezetten mozgásra létrehozott, kényelmes, célszerű textilben éled. Az ilyen ember az elegáns ruházat kiválasztásakor hajlamos a méreténél nagyobb darabokhoz nyúlni, mivel azokban megtalálja a számára oly kedves komfortérzetet.

Ez hiba!

Ha esetleg úgy adódik az életben, hogy elegáns ruházatod kiválasztásában az én szerény segítségemet kérnéd, bizonyára abból indulnék ki, hogy neked minden pillanatodban a friss, fiatalos, hibátlan testalkatú megjelenést kell kommunikálnod!

Szóba se jöhet nálad (megjegyzem másoknál se, akik nálam öltöznek), hogy térdig érő zakóujjban, trottyos nadrágban, féloldalasan hosszú cipőfűzőben, háború előtti szélességű nyakkendőben pózolj a kamerák kereszttüzében! Ez a felső annyira bő rajtad, hogy még annak illusztrálására is „toomuch”, mennyit képes fogyni valaki a termékeid használatával!

Billentyűzetet pedig azért vertem mostan, mert Norbi, ez már nem az első eset, hogy ilyen méltatlan szerelésben jelensz meg valahol, ami azt sejteti, hogy magát a témát nem tartod sokra.

Ebben nagyot tévedsz!

Te minden egyes percben magadat adod el, ez a vállalkozás rólad, a te sikereidről szól. Éppen ezért van a sok követőd, mert képesek azonosulni az általad bejárt pályával.

Ne okozz nekik csalódást!

Köszönöm a figyelmed,

Kun Gergely

U.I.: Ez a kép jól szemlélelteti a mondandómat. Te sajnos a bal oldali figura lennél.

Hogy ne öltözködjünk?

 

9 Tovább

Bolond lyukból bolond Sale fúj

Így január végén aktuális a téma, hiszen az ember kezdi azt hinni, hogy a városban minden kiskereskedelmi egységet felvásárolt valami bazi nagy fúzió keretében a SALE nevezetű áruházlánc. Mást se lehet látni ilyenkor (persze itthon máskor sem), mint DISCOUNT, FINAL SALE, KIÁRUSÍTÁS, RAKTÁR KISÖPRÉS, nívósabb helyeken Loft Robbery, nyilván….

szerző: Kun Gergely

Az intergalaktikus népbutításra és azok trendi sablon szövegeire oly fogékony magyar néplélek ekkor érzi csak valóban elemében magát. Az megvan ugye, hogy a nagyi hazatér a „kínaiból” valami felismerhetetlen szarral, amit ő zokninak/trikónak/pólónak (nem kívánt rész törlendő) nevez. A kérdésre, mely szerint „na ezt mi a francnak vetted meg, mama?!” az adekvát választ az:

„Csak ötszáz forint volt, nem lehetett ott hagyni!”

És kuss van kispofám…. roló le…. függöny…. nincs tovább, erre nem lehet érveket felsorakoztatni, vagy hogy Virág elvtársat idézzem: „efelett kár volna vitát nyitni.”

Az indusztriális néphülyítésnek van azonban egy komoly ellensége, de akkor mindjárt kettő is: a matematika és a tények. Divattal, vizuális hatással, benyomáskeltéssel foglalkozó emberként nyilván nem tudom hangsúlyozni egy kirakat kommunikációs erejét. Tudom nagyon jól, hogy a változatlan árukészlet átvariálva, babára kihelyezve, más fényviszonyok közé ültetve még a szinte naponta besétáló törzsvevőre is az újdonság erejével hat. Élünk is ezekkel az eszközökkel mi magunk is. Nade,  hogy ne tudjon valaki számolni csak azért, mert besétált a százalékjellel kitapétázott kirakatú üzlet csapdájába, azt azért furcsállom!

ZEMBEREK, jól figyeljetek!!!

„A” (ejtsd: á) termék egy helyen 100.000,- Ft-ba kerül, „B” (ejtsd: bé) termék pedig egy másik helyen (pl.: OUTLET) csupán 50.000-be, továbbá induljunk ki abból, hogy derék PÓGÁR a két terméket egymással egyenértékűnek, azonos színvonalúnak ergo közgazdaságilag helyettesítő terméknek fogadja el. „A” terméket elképesztő hírveréssel övezve kőkemény 40%-os leértékelésnek vetik alá. ezzel egy időben, tényleg csak a fíling kedvéért „B” terméket az OUTLET-ben egy már már kimondani is szégyenletes 20%-os árengedménnyel kezdik el kínálni.

Na mi van ilyenkor? Mit is tesz a DOLGOZÓ? Számol? Ésszerű döntést hoz? Igen. Bizonyára akad ilyen is. Szerény, nyomott tapasztalataimat figyelembe véve azt kell mondjam, hogy az esetek jelentős többségében megvásárolja gondolkodás nélkül az „A” terméket mondván: mekkkkkkkorát szakítottam emitt a kedvezményemmel!!!!

Nem több, mint egy bekezdést szenteljünk azért annak a jelenségnek is, hogy üzletek tömegei tartanak egész évben (!!!) akciót… Az állandóan alkalmazott árszint ugyebár nem akció, hiszen ezek szerint az a bolt tényleges árnívója, nem? Akciónak szerintem kizárólag az ettől eltérő árszint időszakos megjelenését tekinthetjük, ugye?

Hogy mi a következő lépés, nem tudom. Nyilván próbálom minden fórumon felhívni a figyelmet a szituációra, amit egyre többször szerencsére homlokra csapással egybekötött felismeréssel nyugtáz a hallgató, majd fogadkozik, hogy ővele aztán többé soha nem járatja a bolondját akárki fia borja! Ennek örülök persze, bár az a gyanúm, a jól felépített vizuális gépezet sikeresen darálja be a még oly körültekintő áldozatokat is.

4 Tovább

Konferenciák, üzleti tárgyalások Sobri Jóskái

Úgy tűnik, a ruha is felsorakozik azon témák közé (politika, foci, IMF), amihez minden magyar PÓGÁR alanyiés professzionális szinten ért. Ez volna még a kisebbik baj, hiszen „vak tyúk is talál szemet” alapon még az amatőr is bele-bele nyúlhat a tuttiba, de inkább a „nehogymá’ megmondja valaki, mit vegyek fel oda én” típus látszik fölénybe kerülni.

Szerző: Kun Gergely

Rengeteg embert ismerek a ruha révén, akik a maguk területén nagyot alkottak. Pénzügyi szakértők, jogászok, fejlesztők, médiaguruk, színészek, orvosok, valami számomra izgalmas dologgal kereskedők, feltéve, de meg nem engedve néhanapján még politikusok is. Felnézek rájuk. Tudnak valamit. Valamiben jók. Valamiben nagyon jók, ezért rájuk bátran hagyatkozok, véleményükre adok. Sokszor elgondolkodom azon a ruhák közt bolyongva, beszélgetve velük, vajon tudnék-e a helyükben lenni…

Igazán szimpatikussá egyébként az teszi őket, hogy csak azért, mert egy bizonyos területen jók, nem érzik magukat felkentnek, hogy bármibe beleszóljanak, nem játsszák el, hogy mindenhez értenek. Ez a típus nem akarja megmondani a dokinak, hogyan műtse, még akkor sem, ha ő a legnagyobb pénzmogul. Kikéri a szakember véleményét mielőtt megveszi a legújabb laptopot függetlenül attól, hogy a csatornánál, amit igazgat mindenki az ő szavát lesi, és természetes, hogy a minden este telt ház előtt fellépő, ünnepelt színész se pofázik bele az ügyvédje dolgába. 

Hagyatkoznak. Maguk is profik, ezért az ismeretlen talajon profikra építenek.

Aztán persze ott van az ellenpélda is, aki csak azért, mert saját közegében szent és sérthetetlen, mindenhol, mindent JOBBAN tud.

Megaherz, gigabájt, lóerő, utazás, szívbillentyű, argentín steak, edzésterv, percdíjak, toszkán borok, akciófilmek…. Nyilvánvalóan a „hovámitmivel” kérdéskörben sem ismer lehetetlent. Sőt, ez a típus általában hordozza magában a „nehogymá’ megmondja valaki, mit vegyek fel oda én???” habitust, amelynek eredményeként büszke sobrijóskaként feszíthet majd egyedül az üzleti konferencia nemzetközi közönsége előtt.

Pár hónappal ezelőtt elhangzott egy világszinten is tényezőként jegyzett magyar vállalkozó szájából a következő: „….pedig gyűlölöm a nyakkendőt, kényelmetlen, kifejezetten rosszul érzem magam tőle, de felveszem, mert a közeg, ahol mozgok, ezt várja el tőlem.” (Elnézést a pontatlan idézetért.)

Óriási, nem? Pedig ha valaki, hát Ő igazán megtehetné, hogy tesz a konvenciókra, ezért azt gondolom, hogy a nagy többség számára, akik egészen más dimenzióban mozgunk, kötelező az íratlan játékszabályok betartása! Ehhez pedig, már megbocsásson mindenki, bátran hagyatkozz olyan emberre, aki ebben a miliőben mozog nap mint nap, és ezerszeresen érik olyan impulzusok az uralkodó trendekről, amik segítik a vevőt a jó irányba haladni.

0 Tovább
«
12

Gardrób

blogavatar

Felnőtt tartalom, csak igényes és érett férfiaknak! Mindent megtudsz arról, hogy mit tehetsz azért, hogy a nők felfigyeljenek rád, az üzletfeleid elismerjenek, és követendő példának tartsanak, de legfőképpen, hogy te magad rátalálj saját stílusodra.

A Loft Outlet divatszakértőjének Instagram oldala - gerrri74

Instagram

Kövesd a Loft Outletet a Facebook-on

HTML

Címkefelhő

loft outlet (23),ferfi divat (20),öltöny (13),férfi öltöny (9),Loft (9),zako (5),divat (4),mesterházy attila (4),nyakkendő (3),Giorgio Armani (3),Kiszel Tunde (3),Sebestyan Balazs (3),Orbán Viktor (3),férfi ing (3),Roberto Cavalli (3),hamisítás (3),Hermes (2),Louis Vuitton (2),trendszetter (2),Brad Pitt (2),Pinter Attila (2),Benedek Tibor (2),gucci (2),menyasszony (2),Schiffer András (2),Rodeo Drive (2),berki krisztián (2),Los Angeles (2),Instagram (2),Herczeg Zoltan (2),szalagavató (2),slim fit (2),Róma (2),gatsby (2),Vona Gábor (2),férfi cipő (2),Lagzi Lajcsi (2),Friderikusz Sándor (2),smoking (2),stohl andrás (2),magyar futballvalogatott (2),Fodor Gabor (2),esküvő (2),casual (2),messi (2),Schobert Norbert (2),Rubint Réka (2),slim féfri divat (2),Andy Vajna (2),palácsik timea (2),mszp (2),Gyurcsány Ferenc (2),hosszú ujjú ing (1),Eurovíziós dalfesztivál (1),Conchita Wurst (1),Kelemen Anna (1),Rövid ujjú ing (1),Robbie Williams (1),Budapest Sportaréna (1),Thomas Neuwirth (1),tom ford (1),kommunikáció (1),balázs (1),4n4ln (1),trendsetter (1),Beverley Hills (1),Magyar Labdarugo-szovetseg (1),Vajna Tímea (1),Sebestyén Balázs (1),californication (1),Balaton (1),magyar labdarugo valogatott (1),donatella versace (1),Ata (1),V Zolika (1),Budapest Taxi (1),Bango Margit (1),Medveczky Ilona (1),kuki (1),sípálya (1),jagermeister (1),yeti (1),hütte (1),Unicum (1),kiszel tünde (1),Gundel Takacs Gabor (1),Dolhai Attila (1),Pokorny Lia (1),Zámbó Árpád (1),Demokratikus Koalíció (1),Orbán Vikor (1),horvath csaba (1),Deutsch Tamás (1),raszta frizura (1),Bagi-Nacsa (1),Budai Gyula (1),Szecsődi Ráró (1),Szecsődi Károly (1),nünüke (1),pompás nünüke (1),LMP (1),Zsidro Tamas (1),újságírók (1),Gerbeaud-haz (1),meglepetés party (1),szülinap (1),Kun Gergely (1),Vona (1),sajtótájékoztató (1),Gerbeaud (1),red neck (1),Gyurcsán Ferenc (1),kőbányai kínai piac (1),mellény (1),sál (1),átmeneti öltözködés (1),Galeries Lafayette (1),győzike (1),Bál (1),Tallai Andras (1),puskás ferenc (1),Story Gala (1),Harrods (1),GUM (1),Jason_yeats (1),Thomasopdebeeck (1),Alexander.kraft (1),Toth Vera (1),madonna (1),il Bacio di Stile (1),Hex tie (1),Hexenschuß (1),mezőkövesd (1),férfi nadrág (1),Összezárva Friderikusszal (1),Berki (1),Született feleségek (1),férfi karkötő (1),loftoutlet (1),useunused (1),formaruha (1),olimpia (1),Scherer Péter (1),Stohl András (1),sportöltözék (1),citytrail (1),futás (1),Noszály Sándor (1),lopás (1),szomszédok (1),szulejmán (1),Válótársak (1),Keymanstyle (1),Valentino (1),Dandy (1),kockás öltöny (1),Gáspár Győző (1),Emir Kusturica (1),Falus Ferenc (1),Főpolgármesteri Hivatal (1),Schobert Norbi (1),ice bucket (1),önkormányzati választás (1),Hajdú Péter (1),Zimányi Linda (1),focistafeleségek (1),Robben (1),Dress for less (1),tippmix (1),FIFA (1),Puzser Robert (1),selfie (1),futball vilagbajnoksag (1),Norbi Update (1),norbi (1),double monk (1),férfi kiegészítők (1),Ausztrália (1),Andre Goodfriend (1),habony árpád (1),dolce & gabbana (1),Zuckenberg (1),Szalay-Bobrovinczky Kristóf (1),női egyenjogúság (1),Karl Stefanovic (1),John Deere (1),Andre Agassi (1),tőzsde (1),Private banking (1),elegans (1),The Today Show (1),Dardai Pal (1),üzleti dress code (1),Marshalls (1),ruházat (1),Radics Gigi (1),COMET-dijkioszto (1),Comet Gála (1),VIVA COMET-dij (1),Farkashazy Tivadar (1),Vágó István (1),Juszt László (1),Gálvölgyi János (1),Szabó Zsófi (1),Comet Cloth Comedy (1),Csobot Adél (1),esküvői ruha (1),Vőlegény (1),Kállay Saunders András (1),vv béci (1),Loft Out (1),gigi (1),Osvárt Andrea (1),Pampalini (1),Bajnai Gordon (1),Kilián-laktanya (1),Csányi Sándor (1),Balotelli (1),Női és Gyermekruha Nagykereskedelmi Vállalat… (1),ballonkabát (1),megcsalás (1),divat világa (1),outlet (1),Dzsudzsak Balazs (1),világbajnokság (1),Nino Cerutti (1),Szárszói találkozó (1),Szárszó (1),Pep Guardiola (1),guardiola (1),férfi vízilabda-válogatott (1),Barcelona (1),vőlegény ruhája (1),esküvői öltöny (1),pénzmogul (1),üzleti tárgyalás (1),Ferrari (1),zakó (1),trend (1),ing (1),learazas (1),sale (1),szabó (1),Savile Row (1),ford (1),bmw (1),Audi (1),porsche (1),Lionel Messi (1),méret (1),Aranylabda (1),öltözék (1),nadrág (1),fat boys slim (1),Rogán Antal (1),lanvin (1),Fendi (1),Horn Gyula (1),Barack Obama USA elnök (1),menyasszonyi ruha (1),politikusok (1),Louis Vuitton hátizsák (1),Ferragamo (1),metroszexualis (1),Firenze (1),Nápoly (1),Milano (1),Zsolnay Porcelanmanufaktura Zrt. (1),Michelin csillag (1),meleg (1),buzi (1),Vidámpark (1),nyakkendo (1),pataky attila (1),Fásy Ádám (1),Bunyós Pityu (1),Postás Józsi (1),Balazs Pali (1),cakó kinga (1),Sugarbird ruhakollekcio (1),DJ Ötzi (1),Csóré Béla (1),rtl klub (1),Pitt Immagine Uomo (1),Istenes Bence (1),Eder Krisztian (1),VV6 (1),zombi (1),szex (1),ejszakai elet (1),Budapest (1),teli olimpia (1),Szocsi (1),Etyek (1),Liptai Claudia (1),Hajos Andras (1),Árpás László (1),Rokusfalvy Pal (1),Joshi Bharat (1),Fekete Laci (1),nagy duett (1),győr (1),médiabál (1),Szocsi olimpia 2014 (1),Szocsi 2014 (1),ruha (1),h&m (1),Giorgo (1),Ómolnár Miklós (1),Ralph Lauren (1),Alföldi Róbert (1),Caramel (1),rendőrség (1),kannás bor (1),Vácszentlászló (1),Zacher Gabor (1),Dobó Kata (1),tél (1),MÁV-Aszód (1),aszód (1),wellness-hetvege (1),wellness szallodak (1),dresscode (1),mély dekoltázs (1),Kaposvari Egyetem (1),öltözködési tanácsadó (1),öltönyök (1),középosztály (1),gazdagság (1),Steve Siebold (1),siruha (1),sibakancs (1),Tilla (1),Vadon Jani (1),wunderschön (1),Kulka János (1),fasfhionfave (1),Wolfie (1),Carbonfools (1),fehér balázs (1),Leonardo DiCaprio (1),George Clooney (1),teczar szilard (1),szőke nő (1),billiárd (1),éjszaka (1),buli (1),Berki Krisztian labdarugo (1),ingyen buli (1),magna cum laude (1)

Tőlünk kérj öltözködési tanácsot!