Orbán Viktor és a mezőkövesdi hízlalda ajándéka

Olyan már a régi időkben is volt, hogy Elnökünk (értsd: párt, téesz, szakszervezet, fehér lovas ellentengernagy...) jótevő módjára meglátogatja kicsiny, vidékre szakadt birkanyáját. A dolog etikettje a legbárgyúbbak ösztövér fejébe is belevésődött az évtizedek során. A népe fölött magasan lebegő néptribun pillanatnyi leereszkedése szolgáihoz, úgyis mint protokolláris megmozdulás, alapvetően két kötelező jellegű pilléren nyugszik, ez pedig az ajándékozás, továbbá a kirittyentem magamat. 

Elnökünk a "Libalegelő helyett stadiont minden szántóvetőnek" program keretében a minap a kies Mezőkövesdre látogatott, lehetőséget biztosítva ezzel hű szolgálóinak életük legmeghatározóbb élményének átélésére, továbbá köszönetnyilvánítások elrebegésére. 

Egy pillanatra tekintsünk el attól a ténytől, hogy jobb helyeken a hasonló létesítmények létrejöttét emléktáblák segítségével azoknak szokás megköszönni, akik verejtékes adóforintjaikból összegründolták azt, azaz a MELÓSOKnak, nem pedig a királynak, aki varázspálcája suhintásával ideirányította az anyagi erőforrásokat. Mondom, ha eltekintünk ettől, akár még rendben is lehetne egy ilyetén látogatás. Lévén a Gardrob alapvetően egy öltözködési, tágabb értelemben lifestyle blog, nem is kellene foglalkoznunk az esemény kapcsán átadásra került ajándéktárggyal, a felszínre törő vizuális pusztítás mellett azonban nem mehetünk el szó nélkül.

Az ajándékozások korát éljük, hisz adni jó! Pártállástól függetlenül minden aktuális csinovnyik számára tájékozódási pontként szolgáló ajándékozási etalon lehet a minap L. Simon László által főnökének átadott festmény. A témáját tekintve magát a kenyéradó gazdát, Lázár Jánost ábrázoló "művészeti alkotás", minőségére nézve nagyjából egy nagycsoportos óvodás által az ebédszünetben összedobott kreáció szintjén mozog.

Lázár János ufókkal társalog

Becsületére mondva Tállai András mert nagyot álmodni, és a legkreatívabb mémgyártókat zavarba ejtő vizuális pusztítást hozott létre ajándék gyanánt. A fotómontázs hazánk mindmáig (és könnyen lehet, hogy végérvényesen is) utolsó, világszinten is értékelhető futbalikonját, Puskás Ferencet ábrázolja Elnökünkkel, akit nem átallottak a kép erejéig korhű (értsd: Puskás mezére hajazó) ruhában ábrázolni!!! Ha maradt volna egy szemernyi objektív értékítélet morzsa Orbán Viktorban, akkor a kép által sugallt párhuzamot, vagy mittudoménmit udvarias formában, de a leghatározottabban azonnal visszautasítja. Mivel nem tette, ennek megértését a politikai elemzőkre bízzuk!

Sokkal testhezállóbb feladat számunkra az egybegyűltek ruházatának értékelése, jobban mondva a szettek értékelhetetlenségének megállapítása.

Kezdenénk azzal a mindmáig a fejekben lebegő rögeszmével, miszerint száz kiló alatt nincsen se férfi, se kanmalac, bár rá se rántsunk, hogy a tételt azóta már részben cáfolták, mert kanmalac igenis van! Arról nem szóltak a hírek, hogy a megállapítás kiegészült volna időközben azzal a tézissel, hogy mázsa alatt nő sincsen, dacára annak, hogy a felvétel alapján ez igazolható lenne...

Könnyen lehet, hogy az én életemben már nem fogok találkozni normális nadrághosszal, vmint szárbőséggel megjelenő közéleti személyiséggel. A számomra mindmáig indokolatlan anyagtorlódások okát cipő tájékon nem sikerült megfejtenem, de lehetséges, hogy egynémely újkori Hungaricum születésének vagyunk tanúi. 

Szeretnénk továbbra is hangsúlyozni, hogy sem a motoros bőrdzseki, sem a zakó nélküli ing, de még csak a Decathlonban leárazott, "KIPSTA" márkajelzésű polár pulcsi sem került fel hivatalosan egyik ország diplomáciai etikettjében sem a protokolláris szettek közé "Elnöki vizit" címszó alatt, bár asssszem Ugandát nem néztem meg, ahol is a fűszoknya monszun idején erősen javallott...

Nagy örömünkre szolgál, hogy ennyi év után Tállai Úrhoz is eljutott a kétgombos zakók viselésének trendje! Ennek kapcsán szabadjon megjegyeznem, hogy eme ruhadarabnál éppenhogy a felső gombot illik begombolni, az alsót pedig nyitva hagyni. Amennyiben az elvárásnak megfelelő gombolás a pocaktájéki szűk keresztmetszet okán nem jöhet össze, kéretik ennek megfelelő méretű zakót beszerezni, majd a borítékolhatóan túlságosan hosszú kart rövidíteni!

Egy-két kivételtől eltekintve általános érvényű javaslatom lenne, úgy anblokk az egész országnak, mielőbb kiszédelegni az "intravénás velős pacal, porcukros dödölle, véres hurka" Bermuda háromszögből. A változás nagyban megkönnyítené a ruházatért felelős protokoll kollégák mindennapjait.

És ha már volt bátorságunk olyan ARCOK elé pozícionálni a közös fotót, akik nevét remegő áhitattal ejtette ki, és ejti ki ma is a labdarúgás világa, nem ártana valamilyen testmozgást kitalálni a jövőre nézve! Mert az Elnök Úr ugyan focizik, de higgyék el, Uraim, ettől Önök még nem lesznek hitelesebbek, a dumáról nem is beszélve!

Kun Gergely

0 Tovább

Bolond lyukból bolond Sale fúj

Így január végén aktuális a téma, hiszen az ember kezdi azt hinni, hogy a városban minden kiskereskedelmi egységet felvásárolt valami bazi nagy fúzió keretében a SALE nevezetű áruházlánc. Mást se lehet látni ilyenkor (persze itthon máskor sem), mint DISCOUNT, FINAL SALE, KIÁRUSÍTÁS, RAKTÁR KISÖPRÉS, nívósabb helyeken Loft Robbery, nyilván….

szerző: Kun Gergely

Az intergalaktikus népbutításra és azok trendi sablon szövegeire oly fogékony magyar néplélek ekkor érzi csak valóban elemében magát. Az megvan ugye, hogy a nagyi hazatér a „kínaiból” valami felismerhetetlen szarral, amit ő zokninak/trikónak/pólónak (nem kívánt rész törlendő) nevez. A kérdésre, mely szerint „na ezt mi a francnak vetted meg, mama?!” az adekvát választ az:

„Csak ötszáz forint volt, nem lehetett ott hagyni!”

És kuss van kispofám…. roló le…. függöny…. nincs tovább, erre nem lehet érveket felsorakoztatni, vagy hogy Virág elvtársat idézzem: „efelett kár volna vitát nyitni.”

Az indusztriális néphülyítésnek van azonban egy komoly ellensége, de akkor mindjárt kettő is: a matematika és a tények. Divattal, vizuális hatással, benyomáskeltéssel foglalkozó emberként nyilván nem tudom hangsúlyozni egy kirakat kommunikációs erejét. Tudom nagyon jól, hogy a változatlan árukészlet átvariálva, babára kihelyezve, más fényviszonyok közé ültetve még a szinte naponta besétáló törzsvevőre is az újdonság erejével hat. Élünk is ezekkel az eszközökkel mi magunk is. Nade,  hogy ne tudjon valaki számolni csak azért, mert besétált a százalékjellel kitapétázott kirakatú üzlet csapdájába, azt azért furcsállom!

ZEMBEREK, jól figyeljetek!!!

„A” (ejtsd: á) termék egy helyen 100.000,- Ft-ba kerül, „B” (ejtsd: bé) termék pedig egy másik helyen (pl.: OUTLET) csupán 50.000-be, továbbá induljunk ki abból, hogy derék PÓGÁR a két terméket egymással egyenértékűnek, azonos színvonalúnak ergo közgazdaságilag helyettesítő terméknek fogadja el. „A” terméket elképesztő hírveréssel övezve kőkemény 40%-os leértékelésnek vetik alá. ezzel egy időben, tényleg csak a fíling kedvéért „B” terméket az OUTLET-ben egy már már kimondani is szégyenletes 20%-os árengedménnyel kezdik el kínálni.

Na mi van ilyenkor? Mit is tesz a DOLGOZÓ? Számol? Ésszerű döntést hoz? Igen. Bizonyára akad ilyen is. Szerény, nyomott tapasztalataimat figyelembe véve azt kell mondjam, hogy az esetek jelentős többségében megvásárolja gondolkodás nélkül az „A” terméket mondván: mekkkkkkkorát szakítottam emitt a kedvezményemmel!!!!

Nem több, mint egy bekezdést szenteljünk azért annak a jelenségnek is, hogy üzletek tömegei tartanak egész évben (!!!) akciót… Az állandóan alkalmazott árszint ugyebár nem akció, hiszen ezek szerint az a bolt tényleges árnívója, nem? Akciónak szerintem kizárólag az ettől eltérő árszint időszakos megjelenését tekinthetjük, ugye?

Hogy mi a következő lépés, nem tudom. Nyilván próbálom minden fórumon felhívni a figyelmet a szituációra, amit egyre többször szerencsére homlokra csapással egybekötött felismeréssel nyugtáz a hallgató, majd fogadkozik, hogy ővele aztán többé soha nem járatja a bolondját akárki fia borja! Ennek örülök persze, bár az a gyanúm, a jól felépített vizuális gépezet sikeresen darálja be a még oly körültekintő áldozatokat is.

4 Tovább

Gardrób

blogavatar

Felnőtt tartalom, csak igényes és érett férfiaknak! Mindent megtudsz arról, hogy mit tehetsz azért, hogy a nők felfigyeljenek rád, az üzletfeleid elismerjenek, és követendő példának tartsanak, de legfőképpen, hogy te magad rátalálj saját stílusodra.

A Loft Outlet divatszakértőjének Instagram oldala - gerrri74

Instagram

Kövesd a Loft Outletet a Facebook-on

HTML

Címkefelhő

loft outlet (23),ferfi divat (20),öltöny (13),férfi öltöny (9),Loft (9),zako (5),divat (4),mesterházy attila (4),nyakkendő (3),Giorgio Armani (3),Kiszel Tunde (3),Sebestyan Balazs (3),Orbán Viktor (3),férfi ing (3),Roberto Cavalli (3),hamisítás (3),Hermes (2),Louis Vuitton (2),trendszetter (2),Brad Pitt (2),Pinter Attila (2),Benedek Tibor (2),gucci (2),menyasszony (2),Schiffer András (2),Rodeo Drive (2),berki krisztián (2),Los Angeles (2),Instagram (2),Herczeg Zoltan (2),szalagavató (2),slim fit (2),Róma (2),gatsby (2),Vona Gábor (2),férfi cipő (2),Lagzi Lajcsi (2),Friderikusz Sándor (2),smoking (2),stohl andrás (2),magyar futballvalogatott (2),Fodor Gabor (2),esküvő (2),casual (2),messi (2),Schobert Norbert (2),Rubint Réka (2),slim féfri divat (2),Andy Vajna (2),palácsik timea (2),mszp (2),Gyurcsány Ferenc (2),hosszú ujjú ing (1),Eurovíziós dalfesztivál (1),Conchita Wurst (1),Kelemen Anna (1),Rövid ujjú ing (1),Robbie Williams (1),Budapest Sportaréna (1),Thomas Neuwirth (1),tom ford (1),kommunikáció (1),balázs (1),4n4ln (1),trendsetter (1),Beverley Hills (1),Magyar Labdarugo-szovetseg (1),Vajna Tímea (1),Sebestyén Balázs (1),californication (1),Balaton (1),magyar labdarugo valogatott (1),donatella versace (1),Ata (1),V Zolika (1),Budapest Taxi (1),Bango Margit (1),Medveczky Ilona (1),kuki (1),sípálya (1),jagermeister (1),yeti (1),hütte (1),Unicum (1),kiszel tünde (1),Gundel Takacs Gabor (1),Dolhai Attila (1),Pokorny Lia (1),Zámbó Árpád (1),Demokratikus Koalíció (1),Orbán Vikor (1),horvath csaba (1),Deutsch Tamás (1),raszta frizura (1),Bagi-Nacsa (1),Budai Gyula (1),Szecsődi Ráró (1),Szecsődi Károly (1),nünüke (1),pompás nünüke (1),LMP (1),Zsidro Tamas (1),újságírók (1),Gerbeaud-haz (1),meglepetés party (1),szülinap (1),Kun Gergely (1),Vona (1),sajtótájékoztató (1),Gerbeaud (1),red neck (1),Gyurcsán Ferenc (1),kőbányai kínai piac (1),mellény (1),sál (1),átmeneti öltözködés (1),Galeries Lafayette (1),győzike (1),Bál (1),Tallai Andras (1),puskás ferenc (1),Story Gala (1),Harrods (1),GUM (1),Jason_yeats (1),Thomasopdebeeck (1),Alexander.kraft (1),Toth Vera (1),madonna (1),il Bacio di Stile (1),Hex tie (1),Hexenschuß (1),mezőkövesd (1),férfi nadrág (1),Összezárva Friderikusszal (1),Berki (1),Született feleségek (1),férfi karkötő (1),loftoutlet (1),useunused (1),formaruha (1),olimpia (1),Scherer Péter (1),Stohl András (1),sportöltözék (1),citytrail (1),futás (1),Noszály Sándor (1),lopás (1),szomszédok (1),szulejmán (1),Válótársak (1),Keymanstyle (1),Valentino (1),Dandy (1),kockás öltöny (1),Gáspár Győző (1),Emir Kusturica (1),Falus Ferenc (1),Főpolgármesteri Hivatal (1),Schobert Norbi (1),ice bucket (1),önkormányzati választás (1),Hajdú Péter (1),Zimányi Linda (1),focistafeleségek (1),Robben (1),Dress for less (1),tippmix (1),FIFA (1),Puzser Robert (1),selfie (1),futball vilagbajnoksag (1),Norbi Update (1),norbi (1),double monk (1),férfi kiegészítők (1),Ausztrália (1),Andre Goodfriend (1),habony árpád (1),dolce & gabbana (1),Zuckenberg (1),Szalay-Bobrovinczky Kristóf (1),női egyenjogúság (1),Karl Stefanovic (1),John Deere (1),Andre Agassi (1),tőzsde (1),Private banking (1),elegans (1),The Today Show (1),Dardai Pal (1),üzleti dress code (1),Marshalls (1),ruházat (1),Radics Gigi (1),COMET-dijkioszto (1),Comet Gála (1),VIVA COMET-dij (1),Farkashazy Tivadar (1),Vágó István (1),Juszt László (1),Gálvölgyi János (1),Szabó Zsófi (1),Comet Cloth Comedy (1),Csobot Adél (1),esküvői ruha (1),Vőlegény (1),Kállay Saunders András (1),vv béci (1),Loft Out (1),gigi (1),Osvárt Andrea (1),Pampalini (1),Bajnai Gordon (1),Kilián-laktanya (1),Csányi Sándor (1),Balotelli (1),Női és Gyermekruha Nagykereskedelmi Vállalat… (1),ballonkabát (1),megcsalás (1),divat világa (1),outlet (1),Dzsudzsak Balazs (1),világbajnokság (1),Nino Cerutti (1),Szárszói találkozó (1),Szárszó (1),Pep Guardiola (1),guardiola (1),férfi vízilabda-válogatott (1),Barcelona (1),vőlegény ruhája (1),esküvői öltöny (1),pénzmogul (1),üzleti tárgyalás (1),Ferrari (1),zakó (1),trend (1),ing (1),learazas (1),sale (1),szabó (1),Savile Row (1),ford (1),bmw (1),Audi (1),porsche (1),Lionel Messi (1),méret (1),Aranylabda (1),öltözék (1),nadrág (1),fat boys slim (1),Rogán Antal (1),lanvin (1),Fendi (1),Horn Gyula (1),Barack Obama USA elnök (1),menyasszonyi ruha (1),politikusok (1),Louis Vuitton hátizsák (1),Ferragamo (1),metroszexualis (1),Firenze (1),Nápoly (1),Milano (1),Zsolnay Porcelanmanufaktura Zrt. (1),Michelin csillag (1),meleg (1),buzi (1),Vidámpark (1),nyakkendo (1),pataky attila (1),Fásy Ádám (1),Bunyós Pityu (1),Postás Józsi (1),Balazs Pali (1),cakó kinga (1),Sugarbird ruhakollekcio (1),DJ Ötzi (1),Csóré Béla (1),rtl klub (1),Pitt Immagine Uomo (1),Istenes Bence (1),Eder Krisztian (1),VV6 (1),zombi (1),szex (1),ejszakai elet (1),Budapest (1),teli olimpia (1),Szocsi (1),Etyek (1),Liptai Claudia (1),Hajos Andras (1),Árpás László (1),Rokusfalvy Pal (1),Joshi Bharat (1),Fekete Laci (1),nagy duett (1),győr (1),médiabál (1),Szocsi olimpia 2014 (1),Szocsi 2014 (1),ruha (1),h&m (1),Giorgo (1),Ómolnár Miklós (1),Ralph Lauren (1),Alföldi Róbert (1),Caramel (1),rendőrség (1),kannás bor (1),Vácszentlászló (1),Zacher Gabor (1),Dobó Kata (1),tél (1),MÁV-Aszód (1),aszód (1),wellness-hetvege (1),wellness szallodak (1),dresscode (1),mély dekoltázs (1),Kaposvari Egyetem (1),öltözködési tanácsadó (1),öltönyök (1),középosztály (1),gazdagság (1),Steve Siebold (1),siruha (1),sibakancs (1),Tilla (1),Vadon Jani (1),wunderschön (1),Kulka János (1),fasfhionfave (1),Wolfie (1),Carbonfools (1),fehér balázs (1),Leonardo DiCaprio (1),George Clooney (1),teczar szilard (1),szőke nő (1),billiárd (1),éjszaka (1),buli (1),Berki Krisztian labdarugo (1),ingyen buli (1),magna cum laude (1)

Tőlünk kérj öltözködési tanácsot!