Palácsik Timi, keep out! Vajna Timi, welcome!

Említettem egy korábbi bejegyzésben, hogy visszatérünk még a divat amerikai Mekkájához, a Los Angeles-i Rodeo Drivehoz. A számomra egyébiránt kifejezetten csalódást okozó városban van egy utca, jobban mondva pár utcácska, ahol a magamfajta yuppie majom hosszasan képes legeltetni a szemeit.

A mindenből a legjobbat, legnagyobbat, de legalábbis a legdrágábbat felmutatni akaró kontinensnyi állam a divat világában sem hazudtolta meg önmagát. Magukra valamit is adó olasz, francia márkák egymás hegyén-hátán talán sehol máshol nem jelennek meg ilyen nagy számban, mint itt, az ikonikus Beverly Hillsen. A falatnyi butikokhoz szokott európai szem számára itt a divatház kifejezés valódi tartalmat nyer a nem ritkán egész blokknyi háztömböket elfoglaló márkaboltok láttán.

Donatella Versace se aprózta el a Pantheon méretű butikját

Donatella Versace se aprózta el a Pantheon méretű butikját

A divatHÁZ, az itt valóban egy háztömb!

A divatHÁZ, az itt valóban egy háztömb!

Tom Ford

A svájci Brequet a Rodeo Drive-on

A svájci Brequet a Rodeo Drive-on

A Loftban kicsit olcsóbban jutsz hozzá kedvenc Cavalli öltönyedihez

A Loftban kicsit olcsóbban jutsz hozzá kedvenc Cavalli öltönyedihez

A filmiparból vagy a start-up vállalatokból hiper gazdaggá vált Los Angeles-iek kényelmes, órás séta alkalmával tűpontos betekintést nyerhetnek a világban zajló aktuális ruházati trendekbe, a legújabb svájci óraművek kínálatába, az ékszer felhozatalba, a táskák választékába, a kiegészítőkről nem is beszélve.

Bugatti a Bijan butik tulajdonosának gyűjteményéből

Egy nem hétköznapi jelenség, egy nem akármilyen festésű Bugatti a Bijan butik tulajdonosának gyüjteményéből. Itt mindennapos látvány.

Californication

Californication

Sőt, a mindenhová autóval járó társadalomnak köszönhetően még a figyelmetlen szemlélő is lépten nyomon olyan autócsodákba botlik, melyekért még a legmenőbb szalonok is csak irigykedve ácsingóznak. Versace, Roberto Cavalli, Gucci, Hermes vagy a divatvilág egyik legfrissebb üdvöskéje, Tom Ford kirakatai egymást túllicitálni akaró, hivalkodó műremekek, melyek egyfelől hatásosan elijesztik a fonnyadtabb pénztárcájú bámészkodókat, másrészt önigazolást nyújtanak a tehetős vevők számára: 

Igen, megtehetem, megérdemlem, ebbe a klubba tartozom én is! Te pedig maradj csak tisztes távolban!

Akad olyan butik, ahol a büszkeségfalra kiakasztott portrék teszik még egyértelműbbé, mely kaszt tagjait várják szeretettel az ajtókon belül. A Rode Drive azon az izgalmas borotvaélen táncol, amikor már nagyon összemosódnak a határok a műértő szemek számára készülő, valódi minőség, és a tájékozatlan, harácsoló sznobizmus között.

Mrs Tímea Vajna

Mrs Tímea Vajna is welcome ;)

Putyin, Clinton és a többiek

Putyin, Clinton és a többiek

Klasszikus értelemben vett vásárlókkal, olyanokkal, akiket Milánóban, Párizsban, vagy éppen a divat hazai főutcáján, az Andrássyn láthatunk, nem találkozik a kíváncsiskodó turista. Ebből arra következtetek, hogy a potens bankkártyák tulajdonosai az áruházak privát "dressing room"-jaiban, személyes stylistjaik segítségével frissítik fel ruhatáraikat, a kiválasztott temérdek portékát pedig nagy valószínűséggel hazaszállíttatják. Nem igazán látni olyat, mint Európában, hogy a platinaszőke plasztikcicák hatalmas feliratokkal hivalkodó táskákkal grasszálnának a közeli kávézók irányába, hogy barátnőiknek mielőbb eldicsekedhessenek a legújabb szerzeményekkel. Az amerikai átlagpolgár érti is az üzenetet, s látványosan el is kerüli a környéket. Hogy ők hol vásárolnak, azt majd egy másik bejegyzésben részletesen kifejtem.

Addig csak annyit, hogy a Pretty woman c. nagysikerű hollywoodi / mi más? :) / mozi meghatározó jelenete, miszerint a hajtós kurvát nem szolgáljuk ki a Rodeo-n, de ugyanaz a hölgy coctail dressben már szívesen látott ügyfél, örökérvényű üzenete maradt a környéknek.

Bijan, a világ legdrágább butikja

Bijan, a világ legdrágább butikja

Kun Gergely

0 Tovább

S.P.Q.R. Jelentem: Róma elesett!

Mi magunk nyírtuk ki! Nem, nem, ne fintorogjon senki! A hiba az ÖN gépében van! Amíg lószar van, veréb is van, és ebben az esetben sajnos egyértelműen megállapítható, hogy a tojás előbb volt, mint a tyúk.

szerző: Kun Gergely

Miközben a legnagyobb világcégek keresik folyamatosan az újabb és újabb értékesítési megoldásokat, mellyel termékük/szolgáltatásuk jobb színben tűnik fel a fogyasztó szemében, a trendeket időről időre átrajzoló olasz divatcégek a módszerben is az élre álltak. A VÁLASZ, mint oly sokszor az életben, most is pofon egyszerű, mondhatni az utcán hever. Rómában jártamban-keltemben bepillantást nyertem az űrmarketing eme fenomenális megnyilvánulásába.

Tehát: végy pár egyébként ádáz konkurenciaharcban álló olasz divatcéget, termékeit nyomd néhány frissen behajózott szimpatikus marokkói és/vagy indiai sales manager kezébe, pozícionáld az értékesítési pontot turisták által kultivált látnivalók közelébe, Hopp on buszok megállóiba, gyalogátkelőhelyekre, tálald az árut piszkosfehér (vagy talán egy eredetileg fehér, de napjainkra már piszkos) gyékényen! És a siker garantált.

Nincs az a divatimmunis, konzervatív értékesítési stratégián edződött Pógár, ki megállás nélkül tova tudna lépdelni az árusok tömkelegén, miközben a beduin tevepiacok napi rutinjaihoz szokott csencselő vérű fogyasztók is ismerős és otthonos pillanatokat élhetnek át. A látszólag érdektelen potenciális vásárlók sem csusszannak ki az upper marketing eme fenomenális szisztémájából. Elég egy félreértelmezett kósza pillantás az árura, és a Pantheontól a Colosseumig tartó nem rövid távra kedves útitársat kapunk, aki szórakozásunkról a termék lankadatlan dícséretével gondoskodik.

Nincs menekvés!

Ferragamo, Gucci, Fendi, Louis Vuitton, Hermés, Lanvin táskák, övek, kiegészítők, vmint napközben az aszfalthoz csapkodott fingó, és/vagy bégető takony (gyermekeim nagy kedvence), estefelé kiegészülve az égbe lődözött villódzó röppentyűvel (funkcióját társadalom kutatók még keresik). A portfolió hibátlan.

A sok-sok szerencsétlen, drága divatintézetekben évekig magoló, meleg kirakatrendező tehetetlenül áll a jelenség előtt, mert ugye ki a francot vonzanak manapság a jól felépített üzletportálok, amikor az egy eurós esernyőt áruló szenegáli csapat feltűnik a sarkon.

Gyerekek, ennyi, jelentem Róma elesett.

Mi magunk nyírtuk ki! Nem, nem, ne fintorogjon senki! A hiba az ÖN gépében van! Amíg lószar van, veréb is van, és ebben az esetben sajnos egyértelműen megállapítható, hogy a tojás előbb volt, mint a tyúk.

A történet első bekezdése ugyanis az, amikor a német/amerikai/holland/magyar/akármilyen turista vágyakozva nézegeti a számára elérhetetlen áron kínált, valóban csúcsminőséget képviselő, manufakturális divatterméket, paprika vörösen méregeti a csillogó üzletből az anyagi jólét kölcsönözte magabiztossággal kilépő dámát, a gondolat szöget üt a fejében: bármi áron (azaz nagyjából 15-20 EUR-ért) birtokolni akarja az ikonikus darabot.

Elől a szerző, ő még eredeti, de nem sokáig...

Továbbmegyek. Amikor épp vállat rándítani készülsz, hogy ez csak egy ruhadarab, táska, kendő, akármi, kérlek NE tedd! Hidd el nekem, téged is utolérhet ez a végzet. A nem fizetőképes, birtoklási vágytól habzó szájú tömegek lehet éppen a TE céged termékét pécézték ki, és akkor nincs menekvés. Lásd fentebb, az olcsón fenntartott hamis gépezet Téged is bedarál. Viagra, iPhone, Grey Goose Vodka, MacBook, NIKE; amire igény van, legyártják.

Újra mondom, ne rángasd a vállad! Valahol készítik már a mozambiki mangalicát szenegáli esszenciával…

0 Tovább

Gardrób

blogavatar

Felnőtt tartalom, csak igényes és érett férfiaknak! Mindent megtudsz arról, hogy mit tehetsz azért, hogy a nők felfigyeljenek rád, az üzletfeleid elismerjenek, és követendő példának tartsanak, de legfőképpen, hogy te magad rátalálj saját stílusodra.

A Loft Outlet divatszakértőjének Instagram oldala - gerrri74

Instagram

Kövesd a Loft Outletet a Facebook-on

HTML

Címkefelhő

loft outlet (23),ferfi divat (20),öltöny (13),férfi öltöny (9),Loft (9),zako (5),divat (4),mesterházy attila (4),nyakkendő (3),Giorgio Armani (3),Kiszel Tunde (3),Sebestyan Balazs (3),Orbán Viktor (3),férfi ing (3),Roberto Cavalli (3),hamisítás (3),Hermes (2),Louis Vuitton (2),trendszetter (2),Brad Pitt (2),Pinter Attila (2),Benedek Tibor (2),gucci (2),menyasszony (2),Schiffer András (2),Rodeo Drive (2),berki krisztián (2),Los Angeles (2),Instagram (2),Herczeg Zoltan (2),szalagavató (2),slim fit (2),Róma (2),gatsby (2),Vona Gábor (2),férfi cipő (2),Lagzi Lajcsi (2),Friderikusz Sándor (2),smoking (2),stohl andrás (2),magyar futballvalogatott (2),Fodor Gabor (2),esküvő (2),casual (2),messi (2),Schobert Norbert (2),Rubint Réka (2),slim féfri divat (2),Andy Vajna (2),palácsik timea (2),mszp (2),Gyurcsány Ferenc (2),hosszú ujjú ing (1),Eurovíziós dalfesztivál (1),Conchita Wurst (1),Kelemen Anna (1),Rövid ujjú ing (1),Robbie Williams (1),Budapest Sportaréna (1),Thomas Neuwirth (1),tom ford (1),kommunikáció (1),balázs (1),4n4ln (1),trendsetter (1),Beverley Hills (1),Magyar Labdarugo-szovetseg (1),Vajna Tímea (1),Sebestyén Balázs (1),californication (1),Balaton (1),magyar labdarugo valogatott (1),donatella versace (1),Ata (1),V Zolika (1),Budapest Taxi (1),Bango Margit (1),Medveczky Ilona (1),kuki (1),sípálya (1),jagermeister (1),yeti (1),hütte (1),Unicum (1),kiszel tünde (1),Gundel Takacs Gabor (1),Dolhai Attila (1),Pokorny Lia (1),Zámbó Árpád (1),Demokratikus Koalíció (1),Orbán Vikor (1),horvath csaba (1),Deutsch Tamás (1),raszta frizura (1),Bagi-Nacsa (1),Budai Gyula (1),Szecsődi Ráró (1),Szecsődi Károly (1),nünüke (1),pompás nünüke (1),LMP (1),Zsidro Tamas (1),újságírók (1),Gerbeaud-haz (1),meglepetés party (1),szülinap (1),Kun Gergely (1),Vona (1),sajtótájékoztató (1),Gerbeaud (1),red neck (1),Gyurcsán Ferenc (1),kőbányai kínai piac (1),mellény (1),sál (1),átmeneti öltözködés (1),Galeries Lafayette (1),győzike (1),Bál (1),Tallai Andras (1),puskás ferenc (1),Story Gala (1),Harrods (1),GUM (1),Jason_yeats (1),Thomasopdebeeck (1),Alexander.kraft (1),Toth Vera (1),madonna (1),il Bacio di Stile (1),Hex tie (1),Hexenschuß (1),mezőkövesd (1),férfi nadrág (1),Összezárva Friderikusszal (1),Berki (1),Született feleségek (1),férfi karkötő (1),loftoutlet (1),useunused (1),formaruha (1),olimpia (1),Scherer Péter (1),Stohl András (1),sportöltözék (1),citytrail (1),futás (1),Noszály Sándor (1),lopás (1),szomszédok (1),szulejmán (1),Válótársak (1),Keymanstyle (1),Valentino (1),Dandy (1),kockás öltöny (1),Gáspár Győző (1),Emir Kusturica (1),Falus Ferenc (1),Főpolgármesteri Hivatal (1),Schobert Norbi (1),ice bucket (1),önkormányzati választás (1),Hajdú Péter (1),Zimányi Linda (1),focistafeleségek (1),Robben (1),Dress for less (1),tippmix (1),FIFA (1),Puzser Robert (1),selfie (1),futball vilagbajnoksag (1),Norbi Update (1),norbi (1),double monk (1),férfi kiegészítők (1),Ausztrália (1),Andre Goodfriend (1),habony árpád (1),dolce & gabbana (1),Zuckenberg (1),Szalay-Bobrovinczky Kristóf (1),női egyenjogúság (1),Karl Stefanovic (1),John Deere (1),Andre Agassi (1),tőzsde (1),Private banking (1),elegans (1),The Today Show (1),Dardai Pal (1),üzleti dress code (1),Marshalls (1),ruházat (1),Radics Gigi (1),COMET-dijkioszto (1),Comet Gála (1),VIVA COMET-dij (1),Farkashazy Tivadar (1),Vágó István (1),Juszt László (1),Gálvölgyi János (1),Szabó Zsófi (1),Comet Cloth Comedy (1),Csobot Adél (1),esküvői ruha (1),Vőlegény (1),Kállay Saunders András (1),vv béci (1),Loft Out (1),gigi (1),Osvárt Andrea (1),Pampalini (1),Bajnai Gordon (1),Kilián-laktanya (1),Csányi Sándor (1),Balotelli (1),Női és Gyermekruha Nagykereskedelmi Vállalat… (1),ballonkabát (1),megcsalás (1),divat világa (1),outlet (1),Dzsudzsak Balazs (1),világbajnokság (1),Nino Cerutti (1),Szárszói találkozó (1),Szárszó (1),Pep Guardiola (1),guardiola (1),férfi vízilabda-válogatott (1),Barcelona (1),vőlegény ruhája (1),esküvői öltöny (1),pénzmogul (1),üzleti tárgyalás (1),Ferrari (1),zakó (1),trend (1),ing (1),learazas (1),sale (1),szabó (1),Savile Row (1),ford (1),bmw (1),Audi (1),porsche (1),Lionel Messi (1),méret (1),Aranylabda (1),öltözék (1),nadrág (1),fat boys slim (1),Rogán Antal (1),lanvin (1),Fendi (1),Horn Gyula (1),Barack Obama USA elnök (1),menyasszonyi ruha (1),politikusok (1),Louis Vuitton hátizsák (1),Ferragamo (1),metroszexualis (1),Firenze (1),Nápoly (1),Milano (1),Zsolnay Porcelanmanufaktura Zrt. (1),Michelin csillag (1),meleg (1),buzi (1),Vidámpark (1),nyakkendo (1),pataky attila (1),Fásy Ádám (1),Bunyós Pityu (1),Postás Józsi (1),Balazs Pali (1),cakó kinga (1),Sugarbird ruhakollekcio (1),DJ Ötzi (1),Csóré Béla (1),rtl klub (1),Pitt Immagine Uomo (1),Istenes Bence (1),Eder Krisztian (1),VV6 (1),zombi (1),szex (1),ejszakai elet (1),Budapest (1),teli olimpia (1),Szocsi (1),Etyek (1),Liptai Claudia (1),Hajos Andras (1),Árpás László (1),Rokusfalvy Pal (1),Joshi Bharat (1),Fekete Laci (1),nagy duett (1),győr (1),médiabál (1),Szocsi olimpia 2014 (1),Szocsi 2014 (1),ruha (1),h&m (1),Giorgo (1),Ómolnár Miklós (1),Ralph Lauren (1),Alföldi Róbert (1),Caramel (1),rendőrség (1),kannás bor (1),Vácszentlászló (1),Zacher Gabor (1),Dobó Kata (1),tél (1),MÁV-Aszód (1),aszód (1),wellness-hetvege (1),wellness szallodak (1),dresscode (1),mély dekoltázs (1),Kaposvari Egyetem (1),öltözködési tanácsadó (1),öltönyök (1),középosztály (1),gazdagság (1),Steve Siebold (1),siruha (1),sibakancs (1),Tilla (1),Vadon Jani (1),wunderschön (1),Kulka János (1),fasfhionfave (1),Wolfie (1),Carbonfools (1),fehér balázs (1),Leonardo DiCaprio (1),George Clooney (1),teczar szilard (1),szőke nő (1),billiárd (1),éjszaka (1),buli (1),Berki Krisztian labdarugo (1),ingyen buli (1),magna cum laude (1)

Tőlünk kérj öltözködési tanácsot!