S.P.Q.R. Jelentem: Róma elesett!

Mi magunk nyírtuk ki! Nem, nem, ne fintorogjon senki! A hiba az ÖN gépében van! Amíg lószar van, veréb is van, és ebben az esetben sajnos egyértelműen megállapítható, hogy a tojás előbb volt, mint a tyúk.

szerző: Kun Gergely

Miközben a legnagyobb világcégek keresik folyamatosan az újabb és újabb értékesítési megoldásokat, mellyel termékük/szolgáltatásuk jobb színben tűnik fel a fogyasztó szemében, a trendeket időről időre átrajzoló olasz divatcégek a módszerben is az élre álltak. A VÁLASZ, mint oly sokszor az életben, most is pofon egyszerű, mondhatni az utcán hever. Rómában jártamban-keltemben bepillantást nyertem az űrmarketing eme fenomenális megnyilvánulásába.

Tehát: végy pár egyébként ádáz konkurenciaharcban álló olasz divatcéget, termékeit nyomd néhány frissen behajózott szimpatikus marokkói és/vagy indiai sales manager kezébe, pozícionáld az értékesítési pontot turisták által kultivált látnivalók közelébe, Hopp on buszok megállóiba, gyalogátkelőhelyekre, tálald az árut piszkosfehér (vagy talán egy eredetileg fehér, de napjainkra már piszkos) gyékényen! És a siker garantált.

Nincs az a divatimmunis, konzervatív értékesítési stratégián edződött Pógár, ki megállás nélkül tova tudna lépdelni az árusok tömkelegén, miközben a beduin tevepiacok napi rutinjaihoz szokott csencselő vérű fogyasztók is ismerős és otthonos pillanatokat élhetnek át. A látszólag érdektelen potenciális vásárlók sem csusszannak ki az upper marketing eme fenomenális szisztémájából. Elég egy félreértelmezett kósza pillantás az árura, és a Pantheontól a Colosseumig tartó nem rövid távra kedves útitársat kapunk, aki szórakozásunkról a termék lankadatlan dícséretével gondoskodik.

Nincs menekvés!

Ferragamo, Gucci, Fendi, Louis Vuitton, Hermés, Lanvin táskák, övek, kiegészítők, vmint napközben az aszfalthoz csapkodott fingó, és/vagy bégető takony (gyermekeim nagy kedvence), estefelé kiegészülve az égbe lődözött villódzó röppentyűvel (funkcióját társadalom kutatók még keresik). A portfolió hibátlan.

A sok-sok szerencsétlen, drága divatintézetekben évekig magoló, meleg kirakatrendező tehetetlenül áll a jelenség előtt, mert ugye ki a francot vonzanak manapság a jól felépített üzletportálok, amikor az egy eurós esernyőt áruló szenegáli csapat feltűnik a sarkon.

Gyerekek, ennyi, jelentem Róma elesett.

Mi magunk nyírtuk ki! Nem, nem, ne fintorogjon senki! A hiba az ÖN gépében van! Amíg lószar van, veréb is van, és ebben az esetben sajnos egyértelműen megállapítható, hogy a tojás előbb volt, mint a tyúk.

A történet első bekezdése ugyanis az, amikor a német/amerikai/holland/magyar/akármilyen turista vágyakozva nézegeti a számára elérhetetlen áron kínált, valóban csúcsminőséget képviselő, manufakturális divatterméket, paprika vörösen méregeti a csillogó üzletből az anyagi jólét kölcsönözte magabiztossággal kilépő dámát, a gondolat szöget üt a fejében: bármi áron (azaz nagyjából 15-20 EUR-ért) birtokolni akarja az ikonikus darabot.

Elől a szerző, ő még eredeti, de nem sokáig...

Továbbmegyek. Amikor épp vállat rándítani készülsz, hogy ez csak egy ruhadarab, táska, kendő, akármi, kérlek NE tedd! Hidd el nekem, téged is utolérhet ez a végzet. A nem fizetőképes, birtoklási vágytól habzó szájú tömegek lehet éppen a TE céged termékét pécézték ki, és akkor nincs menekvés. Lásd fentebb, az olcsón fenntartott hamis gépezet Téged is bedarál. Viagra, iPhone, Grey Goose Vodka, MacBook, NIKE; amire igény van, legyártják.

Újra mondom, ne rángasd a vállad! Valahol készítik már a mozambiki mangalicát szenegáli esszenciával…

0 Tovább

A testszobrászathoz test is kell - avagy a fat boy slim trükkje

Mielőtt bárki azt hinné, hogy ezzel a poszttal szeretnék keményen beszólni a túlsúlyosoknak, azoknak már előre jelzem, fék behúzva, semmi bajom senkivel! Písz. Béke van és heppiség. Persze megsértődni – éppenséggel - nekem lenne okom...

Szerző: Kun Gergely

Életkép következzen egy napomból. Csengetnek. Battyogok. Kinyitom. A Loft ajtóban középkorú úr áll. Álom sziluett. Abszolút ideális, már ha a PÓGÁR minimális jelmezzel kívánja az óvodai csoportban a Mikulást alakítani. Nem túl magas, és bizony mondom néktek, alig-alig nyomhat többet húsz kilóval a mázsánál…

- Jó napot!

- Miben segíthetek?

- Öltöny kéne.

- Akkor végeztünk is. – ezt persze csak gondolom magamban - nyilván, hisz volt nékem gyermekszobám – anno...

A feladat a slim kollekciómból megoldhatatlan, de azért persze nekiveselkedünk. Szép lassan túl is vagyunk a negyedik, ötödik darab garnitúrán, és a helyzet továbbra is reménytelen.

- Rendes emberre nincs is itt öltöny?! – förmed rám a kedves vevő.

Pontosan tudom, hogyan kell bánni egy emberrel, továbbá  hogy a túlsúlynak számtalan oka lehet, és nálam tényleg a legalapvetőbb szabály, hogy az elégedett vevőnél nincs fontosabb, de mivel ez a kérdés nem egyedi és sajnos egy jól leírható túlsúlyos típushoz kötődik, ezért nehezen mosolygok őszintén és önfeledten.

Miközben az úr éppen a hetvenedik szóló zakóba igyekszik beletuszkolni magát, amiket én több ezer kilométert utazva Milánóban, Firenzében, Nápolyban, Rómában válogattam össze, picit felmegy bennem a pumpa. Eleve mi az, hogy rendes? Mi alapján mondja ő, hogy rendes? Akkor mi vagyok én? A 176 centimmel és a szaros 78 kilómmal mi az istenverése lennék?! UFO???? De tényleg, azért, mert én nem tolom magamba intravénásan a velős pacalt, és nem csusszan  le napi két-három karéj Eszterházy kocka, és nem szisszen a sör, amint hazaértem, és a félidő közepéig nem fogy el az XXL-es csipsz, akkor én nem vagyok rendes ember?  Viszont azt persze elvárja tőlem a Kedves Rendes Vendég, hogy én meg kettő perc alatt, ripsz-ropsz Brad Pittet építsek a habtestéből?!

És legföképpen! Nem én kajáztam be azt a szolgent, hogy „100 kiló alatt márpediglen nincsen férfi!”

És azt kérem Tőled Kedves Olvasó, hogy értsd meg, én nem vagyok egy divatfasiszta, de amit én szeretek és árulok, és hiszek benne: az a slim férfidivat. Én úgy látom, a slim férfidivat szinte már művészet, valóban testszobrászat. Nem eltakar, hanem kiemel, alakít  - persze, ha van mit. Ép azért akad meg a slimbe öltözött úron mindenkinek a szeme. Mert nem konfekció, nem tucat! És ezért, ha nem is nagyon sokat, de mégiscsak tenni kell valamit a Kedves Ügyfélnek is.

Hogy jobban megértsük a magát „rendes” embernek, így a többieket semmibevevő vásárlóval a problémámat, máshonnan hozok példát, mert ez jobban illik ahhoz, amiről én beszélek.

Amikor éppen új sílécet kívánunk vásárolni, és a korrekt, profi eladó kérdésekkel bombáz minket sítudásunkat, technikánkat, síelési szokásainkat firtatva, majd összegzésképpen NEM (!!!) javasolja a legprofibb lécet, többnyire nem sértődünk meg, hanem megköszönjük a segítségét, hálásak vagyunk, hogy nem vertük magunkat felesleges költségekbe.

Meg kell érteni, el kell fogadni, hogy az elegáns olasz ruházat olyasvalakiknek készül, akik harmóniában élnek magukkal, és ez az állapot tükröződik külső megjelenésükben is, igényük van rá, hogy látszódjék a belső harmóniájuk. Kérem, senki se próbálja a szavaimba belemagyarázni, hogy na tessék, itt egy újabb rajongója a bulémiás manöken csajoknak, illetve a lányarcú ladyboyoknak, erről szó sincs!

A jó ruha - és ezt olaszok pontosan tudják - optikai tuning. Ha jól használjuk, meg lehet spórolni pár edzést, vagy akár némi kulináris bűnözésre is lehetőség nyílik alkalomadtán. Senki ne gondolja, hogy azok az emberek amott a csillogó magazinok borítóján aszkéta módon szenvedik végig az életüket. 

Biztos mindenki látott már kárörvendő lesi fotókat az ismert sztárokról, amint a strandon picit löttyettebb hassal, nagyobb fenékkel mutatkoznak, rá egy hétre pedig ragyognak a ruhakölteményekben a kifutón. Nincs trükk, nincs fotoshop, csak azzal segítik a stylistok munkáját, hogy a testüket nem rongálják szisztematikusan.

Higgyétek el, mértékletesen beleférnek az élvezetek, és hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem veszek észre férfitársaimon komoly pozitív változást az évek során. Tucatszám akad olyan ügyfél, aki két számmal kisebb ruhákat hord ma, mint megismerkedésünk idején, és nem csupán amiatt, mert hagyta magát megfertőzni az olasz slim érzéssel, hanem belátták:

könnyebb az élet könnyebben!

0 Tovább

Gardrób

blogavatar

Felnőtt tartalom, csak igényes és érett férfiaknak! Mindent megtudsz arról, hogy mit tehetsz azért, hogy a nők felfigyeljenek rád, az üzletfeleid elismerjenek, és követendő példának tartsanak, de legfőképpen, hogy te magad rátalálj saját stílusodra.

A Loft Outlet divatszakértőjének Instagram oldala - gerrri74

Instagram

Kövesd a Loft Outletet a Facebook-on

HTML

Címkefelhő

loft outlet (23),ferfi divat (20),öltöny (13),férfi öltöny (9),Loft (9),zako (5),divat (4),mesterházy attila (4),nyakkendő (3),Giorgio Armani (3),Kiszel Tunde (3),Sebestyan Balazs (3),Orbán Viktor (3),férfi ing (3),Roberto Cavalli (3),hamisítás (3),Hermes (2),Louis Vuitton (2),trendszetter (2),Brad Pitt (2),Pinter Attila (2),Benedek Tibor (2),gucci (2),menyasszony (2),Schiffer András (2),Rodeo Drive (2),berki krisztián (2),Los Angeles (2),Instagram (2),Herczeg Zoltan (2),szalagavató (2),slim fit (2),Róma (2),gatsby (2),Vona Gábor (2),férfi cipő (2),Lagzi Lajcsi (2),Friderikusz Sándor (2),smoking (2),stohl andrás (2),magyar futballvalogatott (2),Fodor Gabor (2),esküvő (2),casual (2),messi (2),Schobert Norbert (2),Rubint Réka (2),slim féfri divat (2),Andy Vajna (2),palácsik timea (2),mszp (2),Gyurcsány Ferenc (2),hosszú ujjú ing (1),Eurovíziós dalfesztivál (1),Conchita Wurst (1),Kelemen Anna (1),Rövid ujjú ing (1),Robbie Williams (1),Budapest Sportaréna (1),Thomas Neuwirth (1),tom ford (1),kommunikáció (1),balázs (1),4n4ln (1),trendsetter (1),Beverley Hills (1),Magyar Labdarugo-szovetseg (1),Vajna Tímea (1),Sebestyén Balázs (1),californication (1),Balaton (1),magyar labdarugo valogatott (1),donatella versace (1),Ata (1),V Zolika (1),Budapest Taxi (1),Bango Margit (1),Medveczky Ilona (1),kuki (1),sípálya (1),jagermeister (1),yeti (1),hütte (1),Unicum (1),kiszel tünde (1),Gundel Takacs Gabor (1),Dolhai Attila (1),Pokorny Lia (1),Zámbó Árpád (1),Demokratikus Koalíció (1),Orbán Vikor (1),horvath csaba (1),Deutsch Tamás (1),raszta frizura (1),Bagi-Nacsa (1),Budai Gyula (1),Szecsődi Ráró (1),Szecsődi Károly (1),nünüke (1),pompás nünüke (1),LMP (1),Zsidro Tamas (1),újságírók (1),Gerbeaud-haz (1),meglepetés party (1),szülinap (1),Kun Gergely (1),Vona (1),sajtótájékoztató (1),Gerbeaud (1),red neck (1),Gyurcsán Ferenc (1),kőbányai kínai piac (1),mellény (1),sál (1),átmeneti öltözködés (1),Galeries Lafayette (1),győzike (1),Bál (1),Tallai Andras (1),puskás ferenc (1),Story Gala (1),Harrods (1),GUM (1),Jason_yeats (1),Thomasopdebeeck (1),Alexander.kraft (1),Toth Vera (1),madonna (1),il Bacio di Stile (1),Hex tie (1),Hexenschuß (1),mezőkövesd (1),férfi nadrág (1),Összezárva Friderikusszal (1),Berki (1),Született feleségek (1),férfi karkötő (1),loftoutlet (1),useunused (1),formaruha (1),olimpia (1),Scherer Péter (1),Stohl András (1),sportöltözék (1),citytrail (1),futás (1),Noszály Sándor (1),lopás (1),szomszédok (1),szulejmán (1),Válótársak (1),Keymanstyle (1),Valentino (1),Dandy (1),kockás öltöny (1),Gáspár Győző (1),Emir Kusturica (1),Falus Ferenc (1),Főpolgármesteri Hivatal (1),Schobert Norbi (1),ice bucket (1),önkormányzati választás (1),Hajdú Péter (1),Zimányi Linda (1),focistafeleségek (1),Robben (1),Dress for less (1),tippmix (1),FIFA (1),Puzser Robert (1),selfie (1),futball vilagbajnoksag (1),Norbi Update (1),norbi (1),double monk (1),férfi kiegészítők (1),Ausztrália (1),Andre Goodfriend (1),habony árpád (1),dolce & gabbana (1),Zuckenberg (1),Szalay-Bobrovinczky Kristóf (1),női egyenjogúság (1),Karl Stefanovic (1),John Deere (1),Andre Agassi (1),tőzsde (1),Private banking (1),elegans (1),The Today Show (1),Dardai Pal (1),üzleti dress code (1),Marshalls (1),ruházat (1),Radics Gigi (1),COMET-dijkioszto (1),Comet Gála (1),VIVA COMET-dij (1),Farkashazy Tivadar (1),Vágó István (1),Juszt László (1),Gálvölgyi János (1),Szabó Zsófi (1),Comet Cloth Comedy (1),Csobot Adél (1),esküvői ruha (1),Vőlegény (1),Kállay Saunders András (1),vv béci (1),Loft Out (1),gigi (1),Osvárt Andrea (1),Pampalini (1),Bajnai Gordon (1),Kilián-laktanya (1),Csányi Sándor (1),Balotelli (1),Női és Gyermekruha Nagykereskedelmi Vállalat… (1),ballonkabát (1),megcsalás (1),divat világa (1),outlet (1),Dzsudzsak Balazs (1),világbajnokság (1),Nino Cerutti (1),Szárszói találkozó (1),Szárszó (1),Pep Guardiola (1),guardiola (1),férfi vízilabda-válogatott (1),Barcelona (1),vőlegény ruhája (1),esküvői öltöny (1),pénzmogul (1),üzleti tárgyalás (1),Ferrari (1),zakó (1),trend (1),ing (1),learazas (1),sale (1),szabó (1),Savile Row (1),ford (1),bmw (1),Audi (1),porsche (1),Lionel Messi (1),méret (1),Aranylabda (1),öltözék (1),nadrág (1),fat boys slim (1),Rogán Antal (1),lanvin (1),Fendi (1),Horn Gyula (1),Barack Obama USA elnök (1),menyasszonyi ruha (1),politikusok (1),Louis Vuitton hátizsák (1),Ferragamo (1),metroszexualis (1),Firenze (1),Nápoly (1),Milano (1),Zsolnay Porcelanmanufaktura Zrt. (1),Michelin csillag (1),meleg (1),buzi (1),Vidámpark (1),nyakkendo (1),pataky attila (1),Fásy Ádám (1),Bunyós Pityu (1),Postás Józsi (1),Balazs Pali (1),cakó kinga (1),Sugarbird ruhakollekcio (1),DJ Ötzi (1),Csóré Béla (1),rtl klub (1),Pitt Immagine Uomo (1),Istenes Bence (1),Eder Krisztian (1),VV6 (1),zombi (1),szex (1),ejszakai elet (1),Budapest (1),teli olimpia (1),Szocsi (1),Etyek (1),Liptai Claudia (1),Hajos Andras (1),Árpás László (1),Rokusfalvy Pal (1),Joshi Bharat (1),Fekete Laci (1),nagy duett (1),győr (1),médiabál (1),Szocsi olimpia 2014 (1),Szocsi 2014 (1),ruha (1),h&m (1),Giorgo (1),Ómolnár Miklós (1),Ralph Lauren (1),Alföldi Róbert (1),Caramel (1),rendőrség (1),kannás bor (1),Vácszentlászló (1),Zacher Gabor (1),Dobó Kata (1),tél (1),MÁV-Aszód (1),aszód (1),wellness-hetvege (1),wellness szallodak (1),dresscode (1),mély dekoltázs (1),Kaposvari Egyetem (1),öltözködési tanácsadó (1),öltönyök (1),középosztály (1),gazdagság (1),Steve Siebold (1),siruha (1),sibakancs (1),Tilla (1),Vadon Jani (1),wunderschön (1),Kulka János (1),fasfhionfave (1),Wolfie (1),Carbonfools (1),fehér balázs (1),Leonardo DiCaprio (1),George Clooney (1),teczar szilard (1),szőke nő (1),billiárd (1),éjszaka (1),buli (1),Berki Krisztian labdarugo (1),ingyen buli (1),magna cum laude (1)

Tőlünk kérj öltözködési tanácsot!