Ez a világ pillanatvilág! - Instatrend

Erről a Zuckerbergről eddig is azt gondoltam, hogy nem egy hülye gyerek, de mióta rákattantam az instagramra, megértettem, miért is dobta oda az applikációért egy közepes európai ország félhavi GDP-jét.

Mert ugye mindenféle emberek rakosgatják fel szépen a képeiket a büdös kölkeikről, a kajáikról, meg hogy hol nyaraltak, síeltek, buliztak. A siker hátterében az a tendencia állhat, ami szerint megfordulni látszik a darwini evolúciós folyamat, és nemhogy szaporodnának az írni, olvasni tudó kétlábonjárók, inkább öles léptekkel haladunk a cro-magnoni előember irányába.

Keymanstyle

Hogy egy rendkívül művelt barátomat idézzem, lassan már egy behajtani tilos tábla dekódolásához is szakbizottság összehívása szükségeltetik.

Gyűlöljük az írott szöveget, imádjuk a kifejező képeket, amelyek kisebb mértékben kényszerítenek agytornára bennünket. Esetleg jöhetnek még videók, de szigorúan másfél percen belüliek, mert kinek van ideje mozgóképi eposzok előtt punnyadni!

Jason Yeats

Az instagram a pillanatok rögzítőinek társasága, és a mai világ a pillanatok világa. Éppen ezért villámgyorsan emelkedik a képfeltöltő népszerűsége, és a divatvilág természetesen nem maradhatott ki ebből.

Dolce & Gabbana, Giorgio Armani, Valentino, Roberto Cavalli??? Hagyjál már!!!

Keymanstyle, Alexander.kraft, Thomasopdebeeck, Jason_yeats. Ők azok, akik szépen csendben 10 és 100 ezrek számára váltak követendő stílusikonokká, ha úgy tetszik trendszetterekké.

Alexander Kraft

A hashtagek világában (tudjátok, ez az a kettőskereszt után közvetlenül begépelt kulcsszó) villámgyorsan el lehet jutni tematikus kereséssel a minket érdeklő témákhoz, és innen már csak egy kis lépés, hogy rájöjjünk, kik számítanak követendőnek az adott területen.

Csak párat mutatóba: #mensfashion, #italianfashion, #shoes, #suits, #shirts, #jackets, #lifestyle

Nem tudom, melyik volt előbb, az egyszeri partizán stylist, vagy a vérprofi stílusdíler, de mára mindenki megtalálhatja az instagramon a neki kedves hangvételű fotóblokkokat. A Loft Outlet facebook oldalon rengetek pillanatképet osztunk meg vicces, vagy viccesnek szánt magyarázatokkal, és azt kell mondjam, az úgynevezett profik egyelőre csak kullognak a kiváló ösztönű amatőrök mögött.

Beckham only

Természetesen érezhető a kommercializálódás folyamata itt is. Ki ügyesebben, ki bénábban, de az igazi sztárok is felfedezték maguknak az instagramban rejlő imageépítési potenciált. David Beckham, a futballsztárból stílusikonná előlépett trendsetter remekül épít közösséget ezáltal beckhamonly oldalán, és ha már itt tartunk, megemlíthetjük kedves nejét is, aki kiváló tippeket adhat képeivel hölgy követői számára a victoriabeckham instagram címen.

Victoria Beckham

Saját szubjektív értékítélete alapján a Gardrob is elemezni fog egynémely oldalakat a jövőben.

Tehát: kedves jelenlegi és majdani instagramosok, üdv néktek

gerrri74

Instagram

0 Tovább

A hamis Giorgio Armani

A világ méltán és joggal ünnepelte Giorgio Armani 80. születésnapját és a márka 40. évfordulóját. A divat ikonikus alakjáról méltó módon emlékeztek meg tisztelői, irigyei nem csak olasz honban, de az egész világon. Az biztos, hogy kevés olyan márka van ma a bolygón, amelyik ilyen hosszú idő óta, folyamatosan megújulva volt képes köztudatban maradni az imázs romlása nélkül.

Giorgio Armani

Nem kis dolog, hogy a trendek állandó változásában fürdő olaszok is "Re Giorgio"-nak, azaz György királynak titulálják a divatpápát. Kultikus filmek jeleneteiben, díjátadókon mozisztárok, gigaberuházások top üzletemberei, trendszetter dívák teszik nap mint nap láthatóvá a mester munkáit.

C. Ronaldo Armaniban

Mindezek után jogos a kérdés, hogy mi miért nem a születésnapon emlékeztünk meg? Egyrészről a feltétlen tisztelethez és az életpálya maximális elismeréséhez részünkről sem fér kétség, de a Gardrób nem kívánta gyarapítani a sablon megemlékezők sorát, illetve mi másra kívánjuk felhívni a figyelmet, ezért megvártuk, míg elül a hódolók zajongása és véget ér a svédasztal zabrálása. Mi a márkához szorosan kötődő, nem túl dicsőséges jelenségről szeretnénk kicsit beszélni.

A hazai fashion világ rögvalósága megköveteli, hogy megemlékezzünk a hamis Giorgio Armani termékek életútjáról is.

Arról nincsenek pontos feljegyzések, hogy a márka mikor keltette fel az erre szakosodott kínai és/vagy török, bangladesi, vietnami, pakisztáni (nem kívánt náció törlendő) szakemberek érdeklődését, és mikor született döntés arról, hogy saját módszereiket követve a széles publikum számára tegyék elérhetővé a luxusmárka termékeit.

Hamis Armani

Maga a dátum tulajdonképpen nem is érdekes, a lényeg, hogy a magyar emberek - pár műértőt leszámítva - nagyjából a hamisítványok útján értesültek először a divatházról. Re Giorgio álmában sem gondolta volna, hogy brandje robbanásszerű bevezetését Magyarországon élelmes ázsiai szakembereknek köszönheti majd. De ne szaladjunk ennyire előre, hisz a világ hamisítóinak célországai közt kis hazánk vásárlóerejét tekintve a futottak még kategóriában kullog...

Szóval kezdetben vala a koppintás, amelynek lényege, hogy olyan valamik készülnek az eredeti márka mennyiségének többszörösére rúgó tételben, amelyek a márkatermékre megszólalásig hasonlítanak és persze az eredeti ár töredékéért. Ezt követte a hamisítás evolúciójának újabb állomása: amikor már halovány törekvéseket sem lehet felfedezni az eredeti termék lemásolására: gyártanak, ami jön, rányomják a logót, meg bevarrják a címkét, oszt jónapot kívánok.

Egyedi elgondolású hamisítvány

A kamu termékek létrehozásának csúcsát valószínűleg az az állomás jelenti, amikor már kvázi divatkreátorokká avanzsálódnak a koppintók, és a márka aktuális koncepciójától meredeken eltérő termékeket dobnak piacra, természetesen önmaguk legnagyobb megelégedésére. Gondolom, mindenkinek megvan az a kultikussá vált kusturicai jelenet, amikor a Macskajaj című filmben a két délszláv, roma szeszhamisító egyöntetűen arra az álláspontra helyezkedik, hogy az ő copy whiskey-jük jobb, mint az eredeti scotch!

"This is the beginning of a beautiful friendship!"

Ahhoz, hogy kiváló magyar celebek a Blikk, a Bors, vagy valami hasonló nagyformátumú bulvárlap hasábjain, természetesen az említett orgánumok pénzén nyaralgatva, a fotókon döbbenetes betűméretű Armani (Ferré, Versace, Cavalli stb.) pólóban feszítsenek, elévülhetetlen érdemei vannak a hamisítóknak, továbbá a piacot tökéletesen lefedni képes disztribúciós hálózatnak.

Hamis Armani napszemüvegek

Nehogy azt gondolja bárki, hogy a Kőbányai úti piac kifüstölésével gátat vethet bárki a gagyi terjedésének kis hazánkban! Reebok sporttáskás (természetesen hamis) sales managerek hada járja az irodaházakat, turkálóvá züllesztve egy-egy jó nevű multicég tárgyalóját arra a pár órára, míg az ott dolgozó siserehad lecsap a cuccra, mint gyöngytyúk a zöld takonyra.

Józsefvárosi Piac

Tudom, tudom, amíg lószar van, veréb is van, de elfogadhatatlan számomra az a magyarázat, hogy az eredetire nincsen pénze valakinek. Ez esetben ne vegye! Ilyen egyszerű! Számtalan jó minőségű, a világmárkákhoz képest no name brand található a piacon mindenki pénztárcájával arányban.

A fentebb említett úgynevezett sztárok felelőssége a jelenség táplálásában éppen ezért elképesztően nagy. Innen üzenem: tudjuk nagyon jól, hogy az eredeti kollekciókban sosem szerepelt cuccokban feszítetek, szánalmasak vagytok!

Kun Gergely

0 Tovább

Giorgio Armani ma 79 éves

Észak-Olaszországban, Piacenzában nőtt fel két testvérével. Két évig orvosi tanulmányokat folytatott, majd 1957-ben Milánóba költözött, ahol egy divatüzlet kirakatrendezőjeként kezdett el dolgozni. Ezt követően a milánói La Rinascente áruház férfidivat-osztályának beszerzőjeként dolgozott.

1961–1970 között a Nino Cerruti, majd az Ungaro és a Zegna divatházaknak dolgozott. 1975-ben párja, Sergio Galeotti építész bátorítására született meg a Giorgio Armani férfidivatmárka, melyet a női részleg követett.

Később ezt a kiegészítők piacán is megjelent, így ma létezik Armani-fehérnemű, -napszemüveg, -fürdőruha, -gyermekruházat és -ékszer.

Több hollywoodi film látványvilágához járult hozzá (pl. American Gigolo, Richard Gere filmje; vagy jelmeztervezés terén az Aki legyőzte Al Caponét  Kevin Costnerrel, Sean Conneryvel és Robert De Niroval) és számos hírességet öltöztet.

Vállalkozásai értékét 2012-ben 7,2 milliárd dollárra becsülte a Forbes.

Impozáns teljesítmény! Várjuk a kerek 80-at, biztos számos meglepetés lesz!

Giorgio Armani

0 Tovább

Gardrób

blogavatar

Felnőtt tartalom, csak igényes és érett férfiaknak! Mindent megtudsz arról, hogy mit tehetsz azért, hogy a nők felfigyeljenek rád, az üzletfeleid elismerjenek, és követendő példának tartsanak, de legfőképpen, hogy te magad rátalálj saját stílusodra.

A Loft Outlet divatszakértőjének Instagram oldala - gerrri74

Instagram

Kövesd a Loft Outletet a Facebook-on

HTML

Címkefelhő

loft outlet (23),ferfi divat (20),öltöny (13),férfi öltöny (9),Loft (9),zako (5),divat (4),mesterházy attila (4),nyakkendő (3),Giorgio Armani (3),Kiszel Tunde (3),Sebestyan Balazs (3),Orbán Viktor (3),férfi ing (3),Roberto Cavalli (3),hamisítás (3),Hermes (2),Louis Vuitton (2),trendszetter (2),Brad Pitt (2),Pinter Attila (2),Benedek Tibor (2),gucci (2),menyasszony (2),Schiffer András (2),Rodeo Drive (2),berki krisztián (2),Los Angeles (2),Instagram (2),Herczeg Zoltan (2),szalagavató (2),slim fit (2),Róma (2),gatsby (2),Vona Gábor (2),férfi cipő (2),Lagzi Lajcsi (2),Friderikusz Sándor (2),smoking (2),stohl andrás (2),magyar futballvalogatott (2),Fodor Gabor (2),esküvő (2),casual (2),messi (2),Schobert Norbert (2),Rubint Réka (2),slim féfri divat (2),Andy Vajna (2),palácsik timea (2),mszp (2),Gyurcsány Ferenc (2),hosszú ujjú ing (1),Eurovíziós dalfesztivál (1),Conchita Wurst (1),Kelemen Anna (1),Rövid ujjú ing (1),Robbie Williams (1),Budapest Sportaréna (1),Thomas Neuwirth (1),tom ford (1),kommunikáció (1),balázs (1),4n4ln (1),trendsetter (1),Beverley Hills (1),Magyar Labdarugo-szovetseg (1),Vajna Tímea (1),Sebestyén Balázs (1),californication (1),Balaton (1),magyar labdarugo valogatott (1),donatella versace (1),Ata (1),V Zolika (1),Budapest Taxi (1),Bango Margit (1),Medveczky Ilona (1),kuki (1),sípálya (1),jagermeister (1),yeti (1),hütte (1),Unicum (1),kiszel tünde (1),Gundel Takacs Gabor (1),Dolhai Attila (1),Pokorny Lia (1),Zámbó Árpád (1),Demokratikus Koalíció (1),Orbán Vikor (1),horvath csaba (1),Deutsch Tamás (1),raszta frizura (1),Bagi-Nacsa (1),Budai Gyula (1),Szecsődi Ráró (1),Szecsődi Károly (1),nünüke (1),pompás nünüke (1),LMP (1),Zsidro Tamas (1),újságírók (1),Gerbeaud-haz (1),meglepetés party (1),szülinap (1),Kun Gergely (1),Vona (1),sajtótájékoztató (1),Gerbeaud (1),red neck (1),Gyurcsán Ferenc (1),kőbányai kínai piac (1),mellény (1),sál (1),átmeneti öltözködés (1),Galeries Lafayette (1),győzike (1),Bál (1),Tallai Andras (1),puskás ferenc (1),Story Gala (1),Harrods (1),GUM (1),Jason_yeats (1),Thomasopdebeeck (1),Alexander.kraft (1),Toth Vera (1),madonna (1),il Bacio di Stile (1),Hex tie (1),Hexenschuß (1),mezőkövesd (1),férfi nadrág (1),Összezárva Friderikusszal (1),Berki (1),Született feleségek (1),férfi karkötő (1),loftoutlet (1),useunused (1),formaruha (1),olimpia (1),Scherer Péter (1),Stohl András (1),sportöltözék (1),citytrail (1),futás (1),Noszály Sándor (1),lopás (1),szomszédok (1),szulejmán (1),Válótársak (1),Keymanstyle (1),Valentino (1),Dandy (1),kockás öltöny (1),Gáspár Győző (1),Emir Kusturica (1),Falus Ferenc (1),Főpolgármesteri Hivatal (1),Schobert Norbi (1),ice bucket (1),önkormányzati választás (1),Hajdú Péter (1),Zimányi Linda (1),focistafeleségek (1),Robben (1),Dress for less (1),tippmix (1),FIFA (1),Puzser Robert (1),selfie (1),futball vilagbajnoksag (1),Norbi Update (1),norbi (1),double monk (1),férfi kiegészítők (1),Ausztrália (1),Andre Goodfriend (1),habony árpád (1),dolce & gabbana (1),Zuckenberg (1),Szalay-Bobrovinczky Kristóf (1),női egyenjogúság (1),Karl Stefanovic (1),John Deere (1),Andre Agassi (1),tőzsde (1),Private banking (1),elegans (1),The Today Show (1),Dardai Pal (1),üzleti dress code (1),Marshalls (1),ruházat (1),Radics Gigi (1),COMET-dijkioszto (1),Comet Gála (1),VIVA COMET-dij (1),Farkashazy Tivadar (1),Vágó István (1),Juszt László (1),Gálvölgyi János (1),Szabó Zsófi (1),Comet Cloth Comedy (1),Csobot Adél (1),esküvői ruha (1),Vőlegény (1),Kállay Saunders András (1),vv béci (1),Loft Out (1),gigi (1),Osvárt Andrea (1),Pampalini (1),Bajnai Gordon (1),Kilián-laktanya (1),Csányi Sándor (1),Balotelli (1),Női és Gyermekruha Nagykereskedelmi Vállalat… (1),ballonkabát (1),megcsalás (1),divat világa (1),outlet (1),Dzsudzsak Balazs (1),világbajnokság (1),Nino Cerutti (1),Szárszói találkozó (1),Szárszó (1),Pep Guardiola (1),guardiola (1),férfi vízilabda-válogatott (1),Barcelona (1),vőlegény ruhája (1),esküvői öltöny (1),pénzmogul (1),üzleti tárgyalás (1),Ferrari (1),zakó (1),trend (1),ing (1),learazas (1),sale (1),szabó (1),Savile Row (1),ford (1),bmw (1),Audi (1),porsche (1),Lionel Messi (1),méret (1),Aranylabda (1),öltözék (1),nadrág (1),fat boys slim (1),Rogán Antal (1),lanvin (1),Fendi (1),Horn Gyula (1),Barack Obama USA elnök (1),menyasszonyi ruha (1),politikusok (1),Louis Vuitton hátizsák (1),Ferragamo (1),metroszexualis (1),Firenze (1),Nápoly (1),Milano (1),Zsolnay Porcelanmanufaktura Zrt. (1),Michelin csillag (1),meleg (1),buzi (1),Vidámpark (1),nyakkendo (1),pataky attila (1),Fásy Ádám (1),Bunyós Pityu (1),Postás Józsi (1),Balazs Pali (1),cakó kinga (1),Sugarbird ruhakollekcio (1),DJ Ötzi (1),Csóré Béla (1),rtl klub (1),Pitt Immagine Uomo (1),Istenes Bence (1),Eder Krisztian (1),VV6 (1),zombi (1),szex (1),ejszakai elet (1),Budapest (1),teli olimpia (1),Szocsi (1),Etyek (1),Liptai Claudia (1),Hajos Andras (1),Árpás László (1),Rokusfalvy Pal (1),Joshi Bharat (1),Fekete Laci (1),nagy duett (1),győr (1),médiabál (1),Szocsi olimpia 2014 (1),Szocsi 2014 (1),ruha (1),h&m (1),Giorgo (1),Ómolnár Miklós (1),Ralph Lauren (1),Alföldi Róbert (1),Caramel (1),rendőrség (1),kannás bor (1),Vácszentlászló (1),Zacher Gabor (1),Dobó Kata (1),tél (1),MÁV-Aszód (1),aszód (1),wellness-hetvege (1),wellness szallodak (1),dresscode (1),mély dekoltázs (1),Kaposvari Egyetem (1),öltözködési tanácsadó (1),öltönyök (1),középosztály (1),gazdagság (1),Steve Siebold (1),siruha (1),sibakancs (1),Tilla (1),Vadon Jani (1),wunderschön (1),Kulka János (1),fasfhionfave (1),Wolfie (1),Carbonfools (1),fehér balázs (1),Leonardo DiCaprio (1),George Clooney (1),teczar szilard (1),szőke nő (1),billiárd (1),éjszaka (1),buli (1),Berki Krisztian labdarugo (1),ingyen buli (1),magna cum laude (1)

Tőlünk kérj öltözködési tanácsot!